Gå til innhold

Her projiserer de bildet «rett ut i løse lufta»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du.. øh... er det REKLAME på videoen?

... for betalende medlemmer også?

Avsluttet ekstra abonnementet denne måneden, ser ingen grunn til å holde på det lenger. Nå ble den tanken bare forsterket

• Liker 6
Skrevet

"Som Tek Ekstra-medlem får du lese nettstedet vårt uten bannerannonser."

Nå har de tatt i bruk VGTV sin spiller, ikke så lett å unngå reklamer der.

Ble avsluttet her også for en stund siden, selv om jeg fortsatt hadde 29 kr/mnd prisen.

• Liker 5
Skrevet

Avsluttet ekstra abonnementet denne måneden, ser ingen grunn til å holde på det lenger. Nå ble den tanken bare forsterket

Der forsvant mitt abonnement også...
  • Liker 6
Skrevet

Konseptet er vel ikke helt nytt. Jeg hadde eksempelvis en snurrebass som ved hjelp av en enkelt rekke på 8 led lys kunne skrive forskjellige ting, som antall runder den spant rundt, klokka etc.

Videre er det en felgprodusent i statene som lager lignende bilder i felgene når bilen kjører, også ved hjelp av et sett lysdioder.

Dette er kanskje er videreutvikling av dette, men aldri gjort før er kanskje en liten overdrivelse.

• Liker 2
Skrevet

Det er dessverre helt urelevant for artikkelen, men hvis videoer på Tek fra nå av skal inneholde reklame (VG sin avspiller), selv for betalende medlemmer, blir mitt medlemskap avsluttet umiddelbart.

• Liker 5
Skrevet

Gidder ikke engang å se på denne videoen på grunn av reklamen. Dette er grunnen til at jeg sluttet å være på VG også. HELE vitsen for meg med å betale er for å slippe reklame.

Sier opp abonnement, og kommer aldri tilbake.

VG, tusen hjertelig takk!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Konseptet er vel ikke helt nytt. Jeg hadde eksempelvis en snurrebass som ved hjelp av en enkelt rekke på 8 led lys kunne skrive forskjellige ting, som antall runder den spant rundt, klokka etc.

Videre er det en felgprodusent i statene som lager lignende bilder i felgene når bilen kjører, også ved hjelp av et sett lysdioder.

Dette er kanskje er videreutvikling av dette, men aldri gjort før er kanskje en liten overdrivelse.

Alle "open" skiltene i kebabsjappene.

Endret av dxnne
Skrevet

Vært betalende medlem siden 07.2013, og frem til idag. Hersens vgtv

• Liker 4
Skrevet

Vært betalende medlem siden 07.2013, og frem til idag. Hersens vgtv

Jupp, der ble mitt også avsluttet. Talentløst av VG/TEK dette her.

• Liker 3
Skrevet

Vent litt, jeg forstår ikke.. Hva er problemet med litt reklamering av nyere teknologi?

Tror det er snakk om reklameringen som skjer i begynnelsen før det egentlige opptaket begynner, for eksempel kvikklunsj reklame.

• Liker 2
Skrevet

Vedr. Artikkelen:

Om man ser hardware eller ei. Effekten var unektelig rått å se på! Men skjønner at de har valgt en svart vegg mtp. Hardwaren var svart.

Vedr. Reklame:

Her bør tek.no rydde opp raskt. Ellers vil de miste mange abonnenter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...