Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lenovo Y50-70, powerknapp og ledlys blinker og slutter og lade?


Anbefalte innlegg

Har en lenovo y50-70 som fungerer meget bra, men iblant ikke.

 

Om jeg belaster den, forex spiller gta v, så hörer jeg vifta går ganske hardt, påknappen/powerknappen og de ledlampene til venstre i framkant av pcen begynner og blinke, spillet begynner og hakke og går treigt.

Drar jeg ut laderen og setter den i igjen, så kan jeg spille litt til för samme sak hender igjen.

 

Merker at kontakten til laderen man setter i pcen er ganke varmt når dette skjer.

 

Til vanlig bruk er ikke dette noe problem i det hele tatt, kun når jeg belaster pcen hardt, gjerne over tid.

 

Hva betyr det når disse lampene blinker sånnder? Den lader ikke når det skjer, drar jeg ut ladekabelen av pcen så lyser de konstant, som normalt.

Laderen som er dårlig og ikke klarer og levere nok eller hva kan problemet väre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-P-Y-and-Z-series/y50-70-Battery-amp-Charger-malfunction-power-amp-battery-blinks/td-p/2196085

 

ser ut som om den laderen du bruker ikke leverer nok strøm til gaming. Og høres ut som det du forteller om er thermal throtteling... at maskinen går dårlig fordi den blir for varm, Slik at den ikke skal smelte. 

 

Vet ikke om det har noe for seg men kanskje kjøp en sånnen?

 

https://www.elkjop.no/product/data/ovrige-dataprodukter/CMNOTEPALXL/coolermaster-notepal-xl-kjolebrett?scid=SEM6285&gclid=CjwKCAiAjuPRBRBxEiwAeQ2QPk6ogGZOKd0C1voSGRts_1I4uQdnFyXi14J7EyaGEWB1giXTsdRI2hoCu8YQAvD_BwE

Lenke til kommentar

Det er den orginale laderen jeg bruker, 135w, men om den leverer den strömmen den skal, vet jeg ikke.

Har ikke spillt noe i dag, ingen problem med pcen i det hele tatt, prövde meg på GTA V i går, begynte å blinke i påknappen å ladningen sluttet, ladekabelen jeg stikker inn i pcen veldig varm.

 

Tenker jeg får bestille meg en ny lader, da av samme type, 135w som skal väre til min pc.

 

Dette problemet kom gradvis, så håper bare at det er laderen som har blitt svekket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...