Gå til innhold

Kamptråd (PL): Manchester United - Bournemouth


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Nei, den går jeg faen ikke med på. Vi er ikke så dårlige at Bournmouth ser ut som reneste Manchester City mot oss. B-laget vårt skal kunne gi de kamp hver eneste uke. Fy faen dette var dårlig. Helt bånn. En av sesongens svakeste kamper, og den siste tiden har kurven pekt lengre og lengre ned. 

 

Det her er langt under par og absolutt ikke akseptabelt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar en 1-0 seier i dag. Ikke spesielt imponerende, men uten Pogba blir det ganske trasig dessverre. 

 

Jepp, men det er da grenser på dårlige man får lov til å være uten 1 spiller. Hadde Mourinho hatt en filosofi som ikke legger så jævla mye vekt på individuelle ferdigheter når det kommer til offensivt spill så hadde det nok gått enda bedre. Så fort motstanderen legger litt press på oss så blir vi helt latterlig dårlige. Ingen som evner å holde på den ballen.

Lenke til kommentar

 

Tar en 1-0 seier i dag. Ikke spesielt imponerende, men uten Pogba blir det ganske trasig dessverre. 

 

Jepp, men det er da grenser på dårlige man får lov til å være uten 1 spiller. Hadde Mourinho hatt en filosofi som ikke legger så jævla mye vekt på individuelle ferdigheter når det kommer til offensivt spill så hadde det nok gått enda bedre. Så fort motstanderen legger litt press på oss så blir vi helt latterlig dårlige. Ingen som evner å holde på den ballen.

 

Det er jeg helt enig i. I dag så det ikke ut som om vi hadde en plan. 

Vi får ta det positive. Vi vinner på en forferdelig dag. Vi fortsetter å vinne selv etter det skuffende tapet mot City, som dessverre garantert har gjort spillerne mindre optimistisk og sulten på ligagull. Og Lukaku putter. Det er også positivt at McTominay fikk hele 90 minutter i en Premier League kamp. 

Lenke til kommentar

Den setningen gir nesten kun mening hvis BM står for det tyske storlaget. Vi blir faktisk satt på plass av Bournmouth. Selv etter en natt med søvn gir kampen ingen mening og helt elendig.

 

Spiller for spiller var laget Man Utd hadde på ca 11 ganger bedre enn Bournmouths. Med eller uten Pogba skal ikke ha så mye å si mot en slik middels motstand.

 

Syns enda kampen igår er noe av det verste jeg har sett under Mourinho og jeg håper at den negative kurven snart snur på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...