Gå til innhold

Kamptråd (PL): Manchester United - Bournemouth


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starte fra start igjen og bygge opp en seiersrekke her nå. Ikke la City få detta gratis selv om de leder med 11 poeng. Vil se Zlatan, Herrera og Shaw fra start i dag. 

Tror det er et godt stykke unna at vi får se Zlatan fra start enda. Selv om han er tilbake, tror jeg nok det tar litt tid enda før han er helt klar for 90 minutter. Men fortsatt smått utrolig at han har kommet tilbake så raskt.

Lenke til kommentar

 

Starte fra start igjen og bygge opp en seiersrekke her nå. Ikke la City få detta gratis selv om de leder med 11 poeng. Vil se Zlatan, Herrera og Shaw fra start i dag. 

Tror det er et godt stykke unna at vi får se Zlatan fra start enda. Selv om han er tilbake, tror jeg nok det tar litt tid enda før han er helt klar for 90 minutter. Men fortsatt smått utrolig at han har kommet tilbake så raskt.

 

 

Mer det at jeg ikke ønsker å se Lukaku.

Lenke til kommentar

 

 

Starte fra start igjen og bygge opp en seiersrekke her nå. Ikke la City få detta gratis selv om de leder med 11 poeng. Vil se Zlatan, Herrera og Shaw fra start i dag. 

Tror det er et godt stykke unna at vi får se Zlatan fra start enda. Selv om han er tilbake, tror jeg nok det tar litt tid enda før han er helt klar for 90 minutter. Men fortsatt smått utrolig at han har kommet tilbake så raskt.

 

 

Mer det at jeg ikke ønsker å se Lukaku.

 

Lukaku er inne i en liten dal i formkurven sin. Bare vent, han kommer seg nok opp igjen, og da har du lyst til å se ham gang etter gang etter gang. ;)

Lenke til kommentar

 

 

Fy faen den trengte du, Lukaku!

Told you. ;)

 

 

Det var en scoring, langt fra ute av den såkalte "formduppen" sin. ;) Men positivt at han endelig scorer et mål av betydning og ikke bare pynter på resultatet i en kamp som allerede er vunnet.

 

Joda. Men det kan tyde på at han holder på komme seg opp av dalen, i retning fjelltoppen. Hadde vært finfint det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...