Gå til innhold

Vise filmer kjøpt i iTunes med Chromecast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har allerede en Chromecast, som er mye rimeligere enn Apple TV. Det blir vel mer "deal with it" for Apple som "gjør det vanskelig" for kunder når de velger å lage tjenester som kun kommuniserer med seg selv. Da kjøper f.eks. ikke filmer i iTunes. Og for noen blir det "dråpen" som gjør at man ikke gir apple fornyet tillit ved neste innkjøp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fant vel egentlig ut av dette selv, det finnes jo løsninger på det. I utgangspunktet kjøper jeg aldri innhold i iTunes, men denne gangen kjøpte jeg en film som kun var tilgjengelig der. Ser at jeg kan kjøpe ulike programmer for å fjerne DRM, og deretter konvertere til et annet format.

 

Når jeg mener at dette var dråpen, så får det vel taes med en klype salt. Telefonene deres er forbannet bra, det samme er Mac, iPad, software og Apple TV da jeg eide en slik. Det er bare at de er så utrolig kjipe på en del områder, og jeg tror ikke jeg skal begynne å forklare hvorfor jeg synes det :).

Men jeg ender vel opp med enda en Apple TV, og sikkert en Android telefon også. For et styr. Men så er det litt moro også.., ;)

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Android: Chromecast

Apple: AppleTV

Wimdows: Nok en plugg

 

Deal with it! Apple TV er et rimelig og veldig bra produkt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv.

Jeg kan fint overføre bildet (i 60 fps) fra min laptop (Windows 10) og HTC (Android) trådløst til alle nyere smart-TV-er, uten adapter. Forsinkelsen er for høy for spill, men for alt annet fungerer det utmerket.

 

Vi lever ikke i 2010 lenger, de åpne alternativene til Apples løsninger fungerer bedre i praksis. Deal with it

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Android: Chromecast

Apple: AppleTV

Wimdows: Nok en plugg

 

Deal with it! Apple TV er et rimelig og veldig bra produkt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv.

Jeg kan fint overføre bildet (i 60 fps) fra min laptop (Windows 10) og HTC (Android) trådløst til alle nyere smart-TV-er, uten adapter. Forsinkelsen er for høy for spill, men for alt annet fungerer det utmerket.

 

Vi lever ikke i 2010 lenger, de åpne alternativene til Apples løsninger fungerer bedre i praksis. Deal with it

 

 

Ikke alle har en ny TV som støtter alle typer trådløs overføring. Deal with it.

Lenke til kommentar

Android: Chromecast

Apple: AppleTV

Wimdows: Nok en plugg

 

Deal with it! Apple TV er et rimelig og veldig bra produkt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv.

Chromecast fungerer fint med Windows. Er bare Apple som er sære her.

 

Edit: forøvrig mye rimeligere enn Apple tv og.

Endret av Complexity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...