Smedsrud Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 Og ingen av dem er tradisjonelle datavirus.Neste år må du være på vakt mot disse datafellene
PaulKemp Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 Alle super hackere har analoge telefoner. Det vet ALLE
XmasB Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 Den telefonen der tar kaka :-D ! Er det en ting Battlestar Galactica har lært oss, så er det at analoge telefoner er det sikreste.
Deimos_Anomaly Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 Analoge telefoner er jo det minst avlyttingssikre, så det er jo selvsagt der man sprer villedende informasjon først.
Luminum Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Hihi det bilde gjorde morran min! Tek sine egne stockphotos på hacking er mye bedre en shutterstock! Savner dog en cigar og hvit katt på bordet.
dbass Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Jeg liker best at han bruker Apple Cinema Display (som gikk ut av produksjon i 2011), og har Windows 7 og masse CMD-vinduer opp, samt ser på en forumstråd på skjerm nummer 2. Har ikke nmap oppe en gang.
ovrebekk Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Jeg liker best at han bruker Apple Cinema Display (som gikk ut av produksjon i 2011), og har Windows 7 og masse CMD-vinduer opp, samt ser på en forumstråd på skjerm nummer 2. Har ikke nmap oppe en gang. Gjør ikke noe. Han har drukket både boks-cola og flaskecola. Da vet du at det er legit
Tåka Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Den telefonen der tar kaka :-D ! Lol husker vi hadde sånn telefon hjemme i gamle dager en grå stygg jævel hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå