Gå til innhold

Kalergi Planen (aka white genocide)


nahoj

Anbefalte innlegg

Hva er "Kalergi Planen"?

https://www.youtube.com/watch?v=A4Jzu7FuoxM

 

 

Raseblanding i reklame

https://www.youtube.com/channel/UCErWuf5dOKZPwBpb2ef2uFQ/videos

 

Musikkvideo promoterer raseblanding på svensk statskanal

 

 

Skattefinansiert kanadisk musikkvideo promoterer raseblanding

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ioD50ZYOQEQ

 

1. Barbara Spectre, Direktør, Paideia Stockholm: Europa skal transformeres av multikultur

 

2. Gregor Gysi, Venstre politiker: Vi må redde flyktninger over middelhavet og det er bra at flere tyskere dør enn fødes hvert år

 

3. Nicolas Sarkozy, tidligere president av Frankrike: Staten skal påtvinge raseblanding

 

4. Noel Ignatiev, Harvard professor: Vi skal bringe sammen minoriteter for å forhindre at hvite reproduserer

 

Sjokkrapporten norske myndigheter ville holde skjult – hver tredje innbygger i Norge vil komme fra Asia og Afrika

VIDEO: «Det finnes ingen vei tilbake» – Sverige er ikke lenger svenskenes land

Obamas visepresident Joe Biden: Hvite er en minoritet i USA innen 2017 og det er bra

Tysk miljøparti-politiker: Bra at tyskere ikke lengre vil være majoriteten i sitt eget land

 

EU prøver å forandre demografien i Europa:

EU-leder: Europa skal være flerkulturelt

Milliardbøter fra EU til land som ikke tar imot nok flyktninger

EU president: uten millioner av afrikanske flyktninger er Europa fortapt

EU-leder: «Landegrenser er historiens verste oppfinnelse»

EU "too white", mass third world immigration must be "new norm"

 

NGO hjelpeorganisasjoner smugler titusenvis av afrikanske migranter til Europa med myndighetenes tillatelse

FN: Løsningen på lave fødselrater er "replacement migration"

 

Media oppfordrer til å ikke få barn (rettet mot hvite), deretter brukes masseinnvandring som løsning på befolkningsnedgang:

post-385775-0-27405100-1513208737_thumb.jpg

 

 

folkemordsparagrafen til FN sier:

 

en hvilken som helst av de følgende handlinger som er begått i den hensikt å ødelegge helt, eller delvis, en nasjonal, etnisk, rasemessig eller religiøs gruppe som sådan:

 

  1. å drepe medlemmer av gruppen;
  2. å forårsake alvorlig legemlig eller sjelelig skade på medlemmer av gruppen;
  3. bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke dens fysiske ødeleggelse helt eller delvis;
  4. å påtvinge tiltak som tar sikte på å forhindre fødsler innen gruppen;
  5. med makt å overføre barn fra gruppen til en annen gruppe.
Endret av nahoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror heller dette her handler om det faktum at europa er en tidligere kristen sivilisasjon enn at det er så fælt at det er mange blondiner her. Hvis det gleder eliten at folk går i burka, da får de få det. De inne i disse burkaene vil sikkert ikke ha den eliten som som sitter og regjerer her nå, men den floken får de løse opp seg imellom, det angår ikke meg.

 

Det transhumanistiske, transsexuelle, transkulturelle karbon-fryktende avgiftsbelagte anti-terror overvåkede detaljregulerte demoniske systemet hvor ungene sitter med kredittkort og boliggjeld de vil betale på til godt over pensjonsalder og baksnakker hverandre på facebook og deler nakenbilder av hverandre på snapchat som jeg aner konturene av, vil jeg spare mine evt hvite barn for å oppleve. Heldigvis har jeg ingen. Jeg er sjeleglad jeg ikke er en 1 år gammel baby. Men akkuratt meg er Gud med, så jeg klarer meg nok, og med 40 år bak meg på jorda så er jeg vel ca halvveis. Å skru klokka tilbake til 1970-80 tallet vil nok ikke skje, for katta er ute av sekken.

Lenke til kommentar

Hvis du så gjennom det jeg postet, bør det være ganske klart at det handler om å utslette europeiske folk som rase, selv om de også prøver å utslette kristendom. De maktgale satanistene skjønner betydningen av rase, det gjør ikke selve befolkningen.

 

Du beskriver også hvor familiefiendtlig moderne kultur er, som igjen er målet. Men det er jo opp til foreldrene selv å skjerme barna fra dette.

 

Du kan se Putin snakke om dette her. Kanskje Russland er vårt håp.

https://www.youtube.com/watch?v=zEUVnDjJRAY

Endret av nahoj
Lenke til kommentar

Hvis du så gjennom det jeg postet, bør det være ganske klart at det handler om å utslette europeiske folk som rase, selv om de også prøver å utslette kristendom. De maktgale satanistene skjønner betydningen av rase, det gjør ikke selve befolkningen.

 

Du beskriver også hvor familiefiendtlig moderne kultur er, som igjen er målet. Men det er jo opp til foreldrene selv å skjerme barna fra dette.

 

Du kan se Putin snakke om dette her. Kanskje Russland er vårt håp.

https://www.youtube.com/watch?v=zEUVnDjJRAY

 

tror ikke rase er så sentralt som du tror, men satanistene vil gjerne få deg til å tro det, for det virker jo helt logisk eller hva? og hvis du tror det er rase det handler om, så velger du kanskje adolf hitlers 1000 årige rike styrt fra berlin, heller enn Jesu 1000 årige rike styrt fra Jerusalem. Sånn sikter satan "hveten", men er du av Gud og håper han er der, så hjelper han deg på rett vei. ALLE som kaller på hans navn (Jesus) skal bli frelst står det (selvfølgelig forutsatt at du mener det)

Lenke til kommentar

nahoj:

 

Efeserne 6:10-12: "Til slutt, vær sterke i Herren og i Hans veldige kraft. Ta på Guds fulle rustning, slik at du kan stå imot Djevelens ordninger. For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot verdens herskere, mot myndighetene, mot de kreftene i denne mørke verden og mot den åndelige ondskapens krefter i de himmelske riker "

Endret av marius77
Lenke til kommentar

 

Jeg har lest en bok av Alfred Rosenberg, han og Heinrich Himmler med fler var sterkt opptatt av okkultisme (pangermanisme/åsatro), ideer Varg Vikernes er kjent for å videreføre. Jeg var en del av det høyreekstreme miljøet på 1990 tallet som jeg har nevnt før her inne.

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitlers_syn_på_religion

 

Min form for tenkning var kanskje mer "amerikansk" i retning liberterianer OG FAKTISK en slags vag "kristendom" (du kjenner sikkert til at i USA er ikke høyreekstreme helt det samme som her) enn det folk flest i det miljøet her i europa hadde, for jeg hadde en sterk følelse av at "de" som styrte denne verden her var satanister, og jeg hatet dem intenst. Men om DU kjenner bibelen, og DU vet hva bibelen sier, så ser du hvor langt fra kristen tro nasjonalsosialisme og høyreekstremisme faktisk er. Det har ingenting med hat å gjøre, og folkegrupper skiller den ikke på.

 

Galanterne 3:28:

 

"Her er ikke jøde eller greker, her er ikke træl eller fri, her er ikke mann og kvinne; for I er alle én i Kristus Jesus."

 

Hvis du kjenner igjen djevelen, handler det å bli kristen litt om å kjenne igjen hvordan han styrer deg. Adolf Hitler manglet åpenbart fullstendig de antennene, der han sto på talerstolen og skrek om jøder.

 

Stikkord:

 

- Hat

- Frykt

- Raseri

- Stolthet

 

...etc. Derfor var ikke Hitler annet enn en brikke på det åndelige sjakkbrettet, og den som styrte trekkene hans var satan. Jeg tror ikke han var kristen, det er ingenting ved ham som tyder på det. I tillegg ser jeg fingeravtrykkene til satan over alt i det tredje rike. Satans favoritt er å forfalske/kopiere Jesus, hva er vel bedre enn å få folk til å idolisere en figur, akkopaniert av masse romersk symbolikk (rom korsfestet Jesus) som hater det folk (jødene) som ga de den messias som frelste dem fra satan?

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Bryr meg egentlig ikke om hva kristendom sier om rase, i min bok er det en forbrytelse mot menneskeheten å utrydde en hel rase. Sitt eget folk er noe man bør verdsette høyt. Når vi forsvinner, vil det bli helvete på jord.

 

Det er godt mulig du har rett, for jeg føler på meg at det nærmer seg endetiden og Jesu gjenkomst, og det er derfor vi ser alle disse merkelige utslagene jeg snakket om i det første innlegget mitt.

 

At Israel ble til i 1948 (ironisk nok mye pga Hitler, som du mener er kristen) etter nesten 2000 år er et sterkt signal om akkuratt det (ref. bibelprofetier). Vi vet ikke akkuratt når så noen dato skal vi ikke si noe om, men om du er kjent i bibelen så gir ting som skjer mye mer mening. Men denne "vannmannens tidsalder" new agerne venter på, er nok ingen annen enn Jesus.

 

 

living-water.jpg

Lenke til kommentar

Hva er galt med å bli sammen med den personen du elsker, uavhengig av hudfarge..?

50% av genene dine blir videreført, uansett hvem du får barn med.

Er det virkelig så viktig at 100% av barnets gener som faktisk skiller seg fra resten av menneskearten er genvarianter som finnes i europa..?

Hvis du kan velge mellom to jenter:
a) Smart. Utdannet. Vakker. Flott personlighet. Arabisk opprinnelse, ateist.
b) Like smart. Samme utdannelse. Like vakker. Like flott personlighet. Norsk opprinnelse, ateist.

...hvorfor ville du valgt den ene framfor den andre..?
Hvis ikke du kan finne skiller mellom dem bortsett fra hudfarge, hvorfor er hvit hud så viktig for deg..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er galt med å bli sammen med den personen du elsker, uavhengig av hudfarge..?

 

50% av genene dine blir videreført, uansett hvem du får barn med.

 

Er det virkelig så viktig at 100% av barnets gener som faktisk skiller seg fra resten av menneskearten er genvarianter som finnes i europa..?

 

Hvis du kan velge mellom to jenter:

a) Smart. Utdannet. Vakker. Flott personlighet. Arabisk opprinnelse, ateist.

b) Like smart. Samme utdannelse. Like vakker. Like flott personlighet. Norsk opprinnelse, ateist.

 

...hvorfor ville du valgt den ene framfor den andre..?

Hvis ikke du kan finne skiller mellom dem bortsett fra hudfarge, hvorfor er hvit hud så viktig for deg..?

 

Fordi han er hvit selv og identifiserer seg med andre som likner på ham. Samme grunn som indianerne reagerte på å bli invadert av hvite, eller iranere krangler med irakere. Det er egentlig ganske naturlig. Gud skapte og nasjonene, det er ikke naturlig å sette seg på et jetfly og lande på andre siden av jordkloden noen timer etterpå. Spesielt ikke når de som kommer inn hit, ofte er f.eks fra en annen religion, som lederne i landet mener vi skal føle oss beriket av mens vi identifiserer denne religionen med selvmordsbombere og AK47'er og ikke klarer å se hvor berikelsen ligger. Og da er det vel egentlig landets ledere sinnet retter seg mot, mer enn mot folk fra denne religionen.

 

Så når Gud er GOD, så tror jeg ikke det er han som tirrer folk på denne måten. Men bibelen nevner noe om en antikrist som skal styre over mer eller mindre hele verden, så globalisering er noe jeg tror en kan forvente mht endetiden. Og er man enig i det, så er det Jesus som er veien, ikke nasjonalisme.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Kanskje ting ble verre med kristendommen..?

 

Araberene hadde et godt inntrykk av nordmenn for 1000 år siden.

Da tok vi i mot fremmede folkeslag med åpne armer når de besøkte oss -- og vi drev handel med araberene, i følge arabiske historikere.

 

“They carry clean clothes and the men adorn themselves with bracelets and gold. They treat their slaves well and also they carry exquisite clothes, because they put great effort in trade. They have many towns. They have a most friendly attitude towards foreigners and strangers who seek refuge.”

 

http://spangenhelm.com/islamic-muslim-vikings/

 

Islam har gått til helvete siden den gang -- og en eller annen psykopatisk / narsissistisk egoismeholdning har grodd frem i Europa.

 

===

 

Som nevnt;

 

Hvis du kan velge mellom to jenter:

a) Smart. Utdannet. Vakker. Flott personlighet. Arabisk opprinnelse, ateist.

b) Like smart. Samme utdannelse. Like vakker. Like flott personlighet. Norsk opprinnelse, ateist.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje ting ble verre med kristendommen..?

 

Araberene hadde et godt inntrykk av nordmenn for 1000 år siden.

Da tok vi i mot fremmede folkeslag med åpne armer når de besøkte oss -- og vi drev handel med araberene, i følge arabiske historikere.

 

“They carry clean clothes and the men adorn themselves with bracelets and gold. They treat their slaves well and also they carry exquisite clothes, because they put great effort in trade. They have many towns. They have a most friendly attitude towards foreigners and strangers who seek refuge.”

 

http://spangenhelm.com/islamic-muslim-vikings/

 

Islam har gått til helvete siden den gang -- og en eller annen psykopatisk / narsissistisk egoismeholdning har grodd frem i Europa.

 

===

 

Som nevnt;

 

Hvis du kan velge mellom to jenter:

a) Smart. Utdannet. Vakker. Flott personlighet. Arabisk opprinnelse, ateist.

b) Like smart. Samme utdannelse. Like vakker. Like flott personlighet. Norsk opprinnelse, ateist.

 

For et håpløst oppkonstruert forsøk på et innlegg.

 

Nå så ikke vikingene for seg å bli i mindretall her oppe iløpet av et par generasjoner den gangen, så den problemstillingen trådstarter har var ikke aktuell den gangen. At arabiske eller persiske jenter er pene, er det vel ingen som benekter. Men nå er jeg ikke ute etter å drive hor. Og muslimske jenters samliv voktes forøvrig generelt ganske godt av familieklanen hennes. Bare for å klargjøre at dette ikke går på at nordmenn ikke finner muslimske jenter attraktive eller at det dreier seg om at muslimer lukter hvitløk, sånn det ser ut som du antyder her. 

 

Og å antyde at vikingene var fredelige, er vel noe av det billigste retoriske poenget jeg hart hørt her inne siden jeg kom hit. De var kjent for å være ekstremt voldelige, ekspansive banditter som drev med menneskeofring og slavehandel. Jeg tror ikke det er et gram av ærlighet i deg når du prøver å fremstille vår vikingehistorie som en fredelig idyll kontra den "fæle kristendommen" som kom etterpå, for vi vet at du vet bedre. Og du vet også at den frihet og velstand du har nå, hviler på en kultur som er grunnlagt på bibelsk kristendom.

 

For det som er sannheten står i bibelen, derfor drives det en brunbeising og det mange opplever som et angrep på europeisk historie, folk og tradisjon fordi det har opphav i kristen tro - av satan og hans "medarbeidere", og av de fiendene av kristendommen finner vi deg (at du har vært veldig engasjert mot kristendom i diverse tråder her inne er notert, jeg vet hvem du har til "far"). 

 

Det står i bibelen at Guds ord skal spres jorda rundt før enden kommer, og så og si alle folkeslag verden rundt som har blitt frelst har blitt det fordi kristne reiste ut av nettopp EUROPA. Så føler DU at "noen" hater deg pga dine forfedre, så har du nok helt rett. Jødene har vært utsatt for det samme men mye mer brutalt, for de er Jesu fysiske familietre.

 

Så dette ønsket om å sammensause alt mulig, handler ikke å utrydde blondiner, men å utviske alle spor av kristendom og Jesus. Derfor har man byttet vekk kristendomsundervisning med "religionsundervisning" som i skoler med mange innvandrere har blitt til koranundervisning. Og derfor har julefeiringen i min relativt korte livstid gått fra å handle om Jesus til å handle om shopping (for Jesus kan virke støtende på innvandrere). Ikke sikkert innvandrere fra muslimske land engang blir så veldig støtt av det, men alle billige unnskyldninger dras frem for å feie Jesus under teppet.

 

Men denne åndskampen har altid vært der, og råten kom ikke med innvandrerne, så min "beef" er ikke med dem. Åndskampen har og foregått inad i kirkene, så dette her er som forventet. Det å være en etterfølger av Jesus har aldri vært "lett" - vi møter motstand fordi vi forteller sannheten. Værre enn det er det ikke. Så lett, men likevel så vanskelig for folk å skjønne.

Lenke til kommentar

Men herregud...

 

Hva er "Kalergi Planen"?

 

 

Raseblanding i reklame

 

Musikkvideo promoterer raseblanding på svensk statskanal

 

 

 

Skattefinansiert kanadisk musikkvideo promoterer raseblanding

 

 

Tidligere fransk president Nikolas Sarkozy: staten skal påtvinge raseblanding

 

 

 

FN: Løsningen på lave fødselrater er "replacement migration"

http://www.un.org/esa/population/publications/migration/migration.htm

 

Endret av Zork
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var det er forsøk på et argument?

 

Ignorer dem, ingen av de er verdt å høre på. De er bevisst eller ubevisst under åndskreftene til djevelen.

 

Det du tolker som konspirasjoner er ÅNDELIGE riker SOM har påvirkning over mennesker, som kristen blir du istand til å SE denne åndskampen. Ser du det du ser, klarer du å komme deg et skritt videre, til den endelige SANNHETEN i det du ser.

 

Jesus ER veien, sannheten og livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...