Gå til innhold

Rentefri delbetaling


Henrik.H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan være en god deal, spesielt om alternativet er å bruke kredittkort/avbetaling med høy rente.

 

Men husk å sjekke prisen på prisjakt/prisguiden.

Det hjelper ikke med 0% rente om du får telefonen billigere andre steder.

 

Jeg sjekket Onecall som tilbyr rentefri avbetaling.

De selger Galaxy S8 for kr 6790. Du får  denne for kr 5999 i billigste nettbutikk og den har vært priset så lavt som kr 4990.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette kan være en god deal, spesielt om alternativet er å bruke kredittkort/avbetaling med høy rente.

 

Men husk å sjekke prisen på prisjakt/prisguiden.

Det hjelper ikke med 0% rente om du får telefonen billigere andre steder.

 

Jeg sjekket Onecall som tilbyr rentefri avbetaling.

De selger Galaxy S8 for kr 6790. Du får denne for kr 5999 i billigste nettbutikk og den har vært priset så lavt som kr 4990.

Godt poeng! Jeg sjekket kun iPhone 8 (one call), og her skilte det bare 100kr.

Lenke til kommentar

Lånet er i bunn og grunn en avbetalingsordning så det er ikke akkurat vesentlig forskjellig. Når man kjøper et produkt på avbetaling så er det noen som låner deg pengene til tingen, eller man kan snu det og si at de låner deg tingen frem til du har betalt alt.

 

Ikke det at det kan sammenliknes alikevel da en mobiltelefon ikke er sidestilt med en bolig.

Lenke til kommentar

 

Men hvor ofte bytter du telefon? Kjedelig å betale på telefonen i 36 mnd om du kjøper ny etter 18.

 

Kjipt å nedbetale et hus over 25 år når du kjøper nytt etter 12 år.

 

Ja, om huset var mindre verdt etter 12 enn gjenstående lånebeløp år ville dette vært dumt. Men vi vet jo begge to at verdiutviklingen på et hus er ganske annerledes fra verdiutviklingen på en mobiltelefon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...