Gå til innhold

World of Warcraft Classic kommer ikke på lenge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper egentlig at det blir valg om 25 personer i MC raid, da 40 er bare masse rot

Utenom det så har jeg ikke noe jeg kommer på som bør forandres for at det skal bli en suksess

 

Uansett om de hadde Classic klart nå, så ville de ikke lansert "spillet" før etter at "Zandalari" expansionen hadde vært ute noen måneder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Håper egentlig at det blir valg om 25 personer i MC raid, da 40 er bare masse rot

Utenom det så har jeg ikke noe jeg kommer på som bør forandres for at det skal bli en suksess

 

Uansett om de hadde Classic klart nå, så ville de ikke lansert "spillet" før etter at "Zandalari" expansionen hadde vært ute noen måneder

 

 Du forvekslet "rot" med krevende.

Lenke til kommentar

Håper egentlig at det blir valg om 25 personer i MC raid, da 40 er bare masse rot

Utenom det så har jeg ikke noe jeg kommer på som bør forandres for at det skal bli en suksess

 

Uansett om de hadde Classic klart nå, så ville de ikke lansert "spillet" før etter at "Zandalari" expansionen hadde vært ute noen måneder

Da har man en for dårlig leder av raidet og for dårlige klasseledere, muligens også for dårlige og useriøse spillere. 40-man Naxxramas gikk på skinner, dog ikke like elegant som en drilltropp.

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

De kommer til å gjøre så mye endringer at det ikke kan kalles vanilla lengre. Siter gjerne dette når versjonen er ute og jeg tar feil.

Om du leser Eurogamers intervju ser du at de ikke en gang ønsker å inngå noe "Quality of Life"-kompromiss når det gjelder manacost for buffs, og at de går for en så autentisk opplevelse som mulig. Alt jeg har lest tyder på at de ikke kommer til å endre spesielt mye, så jeg vet om det er ren spekulasjon du kommer med eller om du har kilder du baserer dette på?

 

Personlig synes jeg det hadde vært helt greit med noen "Quality of Life"-endringer, som for eksempel dual spec, moderne macroer og addon APIer, så lenge de holder seg unna sharding, cross-realm og LFD/LFR. "Classic" er tross alt noe annet en Vanilla. Skjønner jo at det er langt fra alle som mener det samme.

Endret av Sondre K
Lenke til kommentar

Tror det er flere som "gleder seg" til dette, enn som faktisk kommer til å spille det aktivt. Ja, det var godt til sin tid, men tror de fleste har glemt hvor forbanna slitsomt spillet var. Jeg klokka inn over 170 days played i vanilla, og var igjennom alt av content, men ville ikke gjort det igjen. Det å organisere 40 individer er et mareritt. Organisere loot var et mareritt. Finne gruppe som noe annet enn tank eller healer, umulig.

 

Så sånn jeg ser på det har de alt å tape på det. Ingen kommer til å være fornøyd, uansett hva de gjør.

Lenke til kommentar

Hvordan kan det være et mareritt å organisere loot når man har etablerte systemer som gjør det automatisk? Tilbake da var det mindre loot å dele ut enn i senere tid.

WoW 1.X var aldri en god opplevelse for casual spilling, mtp end game, men det var fantastisk for organisert spilling. Det kommer aldri til å bli en optimal opplevelse når man gjør noe på måfå. Det nærmeste majoriteten kunne komme å få til noe var med å bli med på et sell run og kjøpe loot for gull de hadde farmet.

IRL er det slik at folk flest ikke får mye ut av livet og bruker energi på å klage på folk som har fått det til i stedet for å bli bedre selv. Hvis et spill skal tilpasses folk som forventer å få noe uten en innsats er det et spill jeg ikke ønsker å spille.

Gjør spillet så vanskelig at man ikke får ned en eneste trash pack i et raid uten at organiseringa er i boks.

 

Edit: Rettet opp noen tastefeil. Har nylig endret tastatur og avstanden til tastene er ulik.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dere at expansions(nye områder) gjorde wow for stort?

Ja apillet ble for stort, og det skapte områder uten liv og røre.

 

Man vanner ut spillet ved å stadig legge til nye områder og nytt innhold slik at det opprinnelige innholdet blir obsolete.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan det være et mareritt å organisere loot når man har etablerte systemer som gjør det automatisk? Tilbake da var det mindre loot å dele ut enn i senere tid.

 

WoW 1.X var aldri en god opplevelse for casual spilling, mtp end game, men det var fantastisk for organisert spilling. Det kommer aldri til å bli en optimal opplevelse når man gjør noe på måfå. Det nærmeste majoriteten kunne komme å få til noe var med å bli med på et sell run og kjøpe loot for gull de hadde farmet.

 

 

 

Jeg var en av de som ville ha tilbake vanilla wow, jeg var og er casual. Husk at vi som spiller casual ikke har samme behov for raid osv osv. Jeg raidet 1 gang i vanilla wow og det var ikke noe for meg.

 

Savner min vanilla druide da, selv om det ikke alltid var like morsomt å spille druide da :p

 

Desverre for meg kommer dette ALT for seint, men det går mer på spill sjanger enn spillet i seg selv. Jeg er rett og slett dritt lei MMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...