Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil mye heller synge i en kort stund fremfor å slite med tinituss i øret. Så da blir jeg operasanger.

Hoppe hoppetau på trampoline under et kraftig jordskjelv, eller svømme i et basseng under en kraftig storm?

Skrevet

Jeg tror medisinballen er større, noe som bør gi økte muligheter for å kunne stå lengre. Jepp, det blir medisinballbalansering.

Bli lam fra halsen og ned, eller amputere begge beina?

Skrevet

Svart ball i mannemusa. Det går an å tørke vekk. Den andre blir værende i 20 år.

Ta buss M2 til Voiebyen, eller 12 til Justvik/Jærnesheia?

Til de som ikke er kjent med kollektivtrafikken i Kristiansand får prøve seg på den under istedenfor.

Spise en stor grein med kniv og gaffel, eller stikke hodet inn i en aktiv maurtue?

Skrevet

Smugle 10 kg hasj. Da må jeg i verste fall sone en lengre fengselsstraff men det er å foretrekke fremfor eventuelle bivirkninger av medisinsk avfall.

Gå 500 meter på glødende kull eller på legoklosser?

Skrevet

Det høres bedre ut å gå en mil i flytende kumøkk. Ja det er kvalmt og lukter vel bokstavelig talt dritt... men det man vaske av seg etterpå. Flytende nitrogen kan vel ta livet av/skade deg alvorlig.

Aldri kunne sette deg i en bil noensinne igjen, eller aldri kunne forlate hjembyen din noensinne igjen? (begrunnelse)

Skrevet

Aldri sette meg inn i en bil, pga jeg kjører skjeldent. Og jeg liker steden der jeg bor.

Lære opp mot 13 språk på 6 månder, og der etter blir du dritt lei av absolutt alle språk, eller lese mengde hvis av generelt bøker i ca 24/7 i 13 år, og der etter blir du dritt lei av bøker?

Skrevet

Lære 13 språk på seks måneder. Det er jo nærmest umulig men oppgaven hørtes likevel interessant ut. Så får det bare være at jeg har en periode i etterkant hvor jeg blir lei av språk.

Ha putekrig eller vannkrig med politikerne på stortinget?

Skrevet

Liten munn og lydsensitiv, bedre enn å bli hatet av alt og alle.

Bli kjæreste med Britney Spears, eller være med på et fullt mediedekket møte med deg, Trump og Putin om hvordan vi skal løse verdens miljøproblemer?

Skrevet

Teletubbies, det virker uproblematisk og lett. Saw-universet er jo bare ren og skjær tortur i alle former, med en lite barmhjertig Jigsaw som regissør.

Bli kortvokst, eller bli 2,5m høy?

Skrevet

Da spiser jeg sitron til jeg spyr. Tenker at det må være bedre enn det andre alternativet som potensielt kan fucke meg opp på innsiden.

Bli fengslet i Sudan eller i Sør-Sudan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...