Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi en hver vilt fremmed et kyss på kinnet. Jeg bare later som om at jeg ikke forstår meg på norsk kultur, og tror at det er helt normalt å gjøre slik her (noe det da selvsagt ikke er)

Du skal starte et band i lag med et av de aktive medlemmene her på lekeplassen. Hvem velger du og hvorfor?

N4K0 som vokalist?
Off to the Races som spiller trekkspill?
Scarvo på trommer?
Calling Dr Love på bassgitar?
Pliscin på triangel
Eller Arizona på tuba?

Lenke til kommentar

Det første høres noe risikabelt ut. Litt dumt hvis jeg plutselig befinner meg i Nazi-Tyskland eller noe lignende bare for at tidsmaskinen min er ute av drift. Da får jeg heller prompe med munnen, og for guds skyld håpe på at jeg ikke kan lukte noen ting.

Spise suppe med gaffel eller spisepinner?

Lenke til kommentar
Scarvo skrev (23 timer siden):

Det første høres noe risikabelt ut. Litt dumt hvis jeg plutselig befinner meg i Nazi-Tyskland eller noe lignende bare for at tidsmaskinen min er ute av drift. Da får jeg heller prompe med munnen, og for guds skyld håpe på at jeg ikke kan lukte noen ting.

Spise suppe med gaffel eller spisepinner?

Jeg snakker om å ha en tidsreise evne, ikke noe form for maskin av den slag. :hm:

Forresten, må nok bli gaffel.

Være en porøs stein i fritt fall mot en mottorvei, eller være en fjær som faller og møter på kystbrisen og du vet aldri hvor du havner hen?

 

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Verdens kjedeligste kontorjobb. Høres jo egentlig ganske greit ut det, man kan slappe av, surfe og kose seg på jobb. Bedre enn å måtte gå samme pensum opp og opp igjen. Det hadde helt klart vært mer interessant, og mer sosialt, samt at man får mye fri, men samtidig er man låst i et skolesystem.

Ta alle berg og dalbanene i hele verden, eller prøve basehopping på egenhånd bare med 15 min opplæring?

Lenke til kommentar

Da går jeg for basehopping. Så lenge noen lærer meg det aller mest grunnleggende så tror jeg det skal gå sånn noenlunde ok. Jeg blir kvalm bare med tanken på det første.

Du blir nødt til å representere Norge under en OL-gren i Tokyo-OL denne sommeren. Hvilken gren velger du og hvorfor?

- Kappgang?
- Spydkast?
- Turn?
- Bryting?
- Vektløfting?

 

Lenke til kommentar

Kanskje turn. Pga jeg liker å se på kvinnelig turn.

 

Du og noen fra diskusjon.no skal begynne i band og dere oppdager at dere mangler en person og instrument. Hvilken instrument og person velger du? Og hvorfor? Det er ikke lov å velge seg selv.

1: @N4K0 som spiller kubjelle.

2: @Scarvo som spiller triangle.

3: @Calling Dr Love som spiller munharpe.

4: @TheDarkSapling - SCM som spiller munspill.

5:  @Off to the Races som spiller blokkfløyte.

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...