Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten lekeplassen. Dog har jeg jobber hver dag i snart 2 mnd i strekk, så har krav på avspasering, + skal ha 2 uker permisjon, og har 2 uker ferie til gode, så hadde egentlig ikke gjort noe med fri heller. Men tror jobben trenger meg, så da blir det jobb.

 

Svømme 50m i maling, eller ikke få ta mer enn 30 sek dusj pr dag resten av livet?

Lenke til kommentar

Tre prikker bak hver setning... Pga det virker ikke så irriterende ennå bruke utropstegn... Når man bruker utropstegn bak hver setning, kan det virke at man er små frustrert...

 

Stikke fingeren i lyspærehylsteren, eller putte hele hånden din nedi en iskald isvann, og han den nedi vannet i 7 timer og 6 minutter? Og hvorfor?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Vel... det første kan gi meg støt og et hjerteinfarkt som følge av det. Hjerteinfarkt dreper folk og jeg vil ikke dø. Dersom jeg har hånda i isvann i 7 timer (og 6 minutter) så risikerer jeg alvorlige frostskader og en mulig amputasjon.

Jeg tenker at jeg skal klare meg med en arm så lenge jeg fortsatt har livet i behold. Det må være bedre enn å dø.

Spise en vedkubbe ved hjelp av kniv og gaffel, eller aldri fyre i peisen igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...