Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Jeg ville valgt å bli sperret inne i mitt eget hjem. Der har jeg alle fasiliteter, mat, vann etc. samt at jeg kan jobbe hjemmefra. Og jeg kan da ringe og få hjelp mens jeg sitter i sofaen og slapper av. Om jeg ble stengt ute så hadde tilstanden vært mer prekær, og om det hadde skjedd på vinteren kunne man risikert å f.eks pådra seg frostskader om man går ut barbent. Og jeg måtte fysisk gå til enten naboer eller til nærmeste åpne butikk eller bensinstasjon for å få hjelp, som da ikke åpner før 07.

 

Ville du blitt konstant tappet for blod, slik at du er ved et minimum blodnivå i kroppen til enhver tid i 5 år, eller bli konstant overvåket av politiet med kamera og mikrofon 24/7 i 3 år?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det betyr hele tiden. 24 timer i døgnet, 7 dager i uken.

Oki

 

Kjør på med full overvåkning. Jeg har absolutt ingenting å skjule.

 

Være den som overvåker meg 24/7 i tre år, eller få støt på forskjellige tidspunkt hver dag i et år?

Få støt, harmløs støt på min favoritt kroppsdel.

 

Leve med at det er over 40+ grader eller under 30- grader resten av livet?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Hmm. Vanskelig den der. Ballesparksmerte går som regel over etter noen få minutter, mens det tar tid å spise seg så mett til man spyr. Tror faktisk jeg går for ballesparket.

 

Få en basketball kastet hardt midt i nesa, eller balansere på en stang bare for å falle ned med beina på hver side av stangen? (og dermed få jævlig ballevondt i en kort stund)

Lenke til kommentar

Blaut bæsj er å foretrekke. Det gjør meg bare skitten, og jeg kan gå hjem og dusje det bort. Blomsterpotten derimot kan gi hjernerystelse, og det er ikke ønskelig. Derfor velger jeg alternativ nr 1.

 

Spise en banan mens du holder øyekontakt med damen ved siden av deg på bussen, eller oppføre deg som en hund i et minutt hver gang du går inn på en butikk?

Lenke til kommentar

Spise en banan, siden det er et engangstilfelle.

 

Få en "stalker" eller bli en "stalker"?

 

Hmm. Den der var ikke enkel. Men jeg har nevnt i andre tråder at jeg gjør hva som helst for at andre skal oppfatte meg som snill og grei, så derfor velger jeg å få en stalker, og på den måten slippe å plage andre.

 

Banne høyt i kirken under en gudstjeneste, eller prompe høyt på bussen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...