Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Jaget av en bjørn, seriøst SCM? Har du vært på en zoo og sett en bjørn i virkeligheten? Ikke svartbjørn da.. Isbjørn kan bli opptil 250cm høy og 1 tonn tung, et beist av et dyr, tror ikke du ville hatt den på nakken.

Man vil risikere å bli slått igjel uansett. Ja, faktisk jeg ville hatt bjørnen på nakken. Der vet jeg faktisk hva jeg må gjøre for å unslippe. Elgen derimot, da har jeg null snøring på hva jeg faktisk må gjøre for å unslippe. Det er også en ting på hvorfor jeg valgte bjørnen. :wee:

 

 

Kur mot kreft. Det dreper flere mennesker enn krig. Jeg ville også fått heltestatus. Noen kriger kan føre med seg gode ting, slik som teknologiske fremskritt, men også selvfølgelig en del grusomhet.

 

Blitt med i finalekampen i VM på vinnerlaget, og scoret det avgjørende målet, eller få så mange snickers sjokolade du vil, men kun til eget og dine nærmestes forbruk?

Hva mener du med den siste "mine nærmeste forbruk"? :huh:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kur mot kreft. Det dreper flere mennesker enn krig. Jeg ville også fått heltestatus. Noen kriger kan føre med seg gode ting, slik som teknologiske fremskritt, men også selvfølgelig en del grusomhet.

 

Blitt med i finalekampen i VM på vinnerlaget, og scoret det avgjørende målet, eller få så mange snickers sjokolade du vil, men kun til eget og dine nærmestes forbruk?

Velger den siste, jeg er ikke sjokolade menneske. Så bedre å gi enn å sitte på ræva og håper på at vinnerlaget vinner VM. :wee:

 

Sløse tiden på det du elsker av alt på jord, og glemmer alt av venner og familie, eller forkaste alt av det du liker på jord og tilbringe tiden med familien?

Lenke til kommentar

Definitivt alternativ nr to. Familie kommer foran alt.

 

Du blir hypnotisert av en ond kriminell, som tvinger deg til å utføre noe alvorlig. Hva velger du og hvorfor?

 

- Knivstikker en postmann?

- Kjører ned en gammel dame?

- Raner en butikk? (og dermed gi alvorlige traumer til jenta i kassen)

Lenke til kommentar

Rane en butikk. Da kan jeg gi tilbake varene etterpå, og kanskje på noen måte bistå jenta til å overkomme traumene. Da kommer de fleste fra det nogenlunde i bra behold. Med de to andre alternativene er risikoen stor for at liv går med.

 

Ville du spist 20 spyfluer, eller klasket moren din så hardt på kinnet at hun får blåmerker?

Lenke til kommentar

Den siste, syns virkelig at hun fortjener det. Pga all den kjeftingen hun faktisk har gitt meg opp igjenom hele mitt liv. Det er bare noe jeg kunne tenkt å gjøre.

 

 

Få en 30000 volt igjenom kroppen din, med 99% sjanse for at du kunne ha død, abulansen har lite å gjøre og nådde å hente deg. Eller få syre på 0,0003 ph over hele deg, med 88% sjanse for å dø. Men abulansen har altfor mye å gjøre, de når ikke å komme å hente deg på noen par timer.

Lenke til kommentar

Venstre fot. Jeg ville blitt mer lammet av å miste en arm. Man kan fortsatt kjøre bil med kun høyre fot, men ikke uten høyre arm.

 

Stappe 100 aspargeser oppi rompa, og dele de ut til de menneskene du er mest glad i, i tur og orden, eller springe naken gjennom et 500 meters buskas med torner, brennesler, insekter, slanger og mye annet faenskap som du kan skade deg på, for deretter å bli sparket i skinnleggen av messi?

Lenke til kommentar

Er heldigvis ikke alergisk mot vepsestikk, så jeg går får å bli stukket av en veps. Å bli klort av en katt, da her jeg mer tildens til å begynne å plukke på såret, så mye at den ikke vil gro. Vepsestikk kan jeg klare å ungå plukke på.

 

Du er uheldig å havne inni en klonemaskin.

Bli klonet som ei jente eller gutt?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

7 testikler, da kan jeg jo bare fjerne 5  ;)

 

Ha 15% lungekapasitet, eller motsatte knær?

 

Motsatte knær, og velger derfor å leve livet i rullestol.

 

Kjefte på en liten guttunge helt uten grunn, eller bli kjeftet på en av en sint mann helt uten grunn?

Lenke til kommentar

Den var vanskelig. Liker ikke noen av dem.

Blir kjeftet av en sint mann.

 

Ha en hyper teknologisk hjem, der alt styres av stemmen din.

 

Du går ut i søvnet midt på natten, der etter endrer du din passord i ditt hjem også i søvnet. Så våkner du i hengebenken på verandaen. Når du våkner da kommer du ikke inn i huset.

 

Eller

 

Du snakker i søvnet der du ligger i sengen din, og ber om passord endring i ditt hjem. Når du våkner og skal på jobb, oppdager du at du ikke kan komme deg ut.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...