Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første alternativet kommer vel til å blåse av meg ballesekken, og det vil jeg for all del unngå. Derfor går jeg for sandpapirtørkingi en uke, og håper at jeg driter minst mulig.

 

Kaste kake i ansiktet på et tilfeldig barn, eller kaste kongler på en stor og kraftig mann?

Lenke til kommentar

Fly. Moderne fly skal greie seg relativt greit om de blir truffet av lynet. Det å være ute med seilbåt når det er orkan tror jeg kan bli en strabasiøs ferd, og sjansene er nok større for at det går skeis.

 

Hoppe ut fra et fly uten fallskjerm på en vilkårlig plass på jorda, eller våkne opp i morgen helt kliss naken uten noen ting i regnskogen Amazonas, uten å kunne komme tilbake til sivilisasjonen?

Lenke til kommentar

Ingen er å foretrekke, mens hvis jeg skal velge så går jeg får det siste. Der har jeg i det minste en liten mulighet til å komme i kontakt med andre som bor der, og hvor de forhåpentligvis vil ta meg inn som en av dem.

 

Bli bitt av en giftig edderkopp, eller bli jaget av en puma?

Lenke til kommentar

Våke for å få fred og ro eller sove? Skjønte ikke helt den...

Hallo, våke er det samme som å døgne,..

 

...våke hele natten og får fred og ro

eller

sove og blir vekt konstant av en sur gretten og gammel gubbe

 

Altså, når du leger deg ned for å sove om natten da blir du vekt av sur gretten og gammel gubbe konstant, det eneste måten å få fred er å våke hele natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...