Gå til innhold

ANNONSE: Du kan stå midt ute i skogen og fortsatt printe ut ting på jobben. Hvorfor vet ikke flere om det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men viss eg står ute i skogen med mobilen i handa og skrivaren rett ved sida av meg, straum til begge deler men utan nett, får eg skrive ut då?

 

Hei, soleis!

Dersom skriveren hadde vært en Konica Minolta-skriver med eget Access Point satt opp, hadde du ikke vært avhengig av nett-tilgang hverken gjennom Wi-Fi eller mobilnett, og således hadde det gått helt fint å skrive ut med mobilen i den situasjonen. Utenom eget Access Point er nett-tilgang en forutsetning. Har du tilfeldigvis med deg en USB-minnepinne, og skriveren er kompatibel for dette, kan du skrive ut fra denne også.

Forhåpentligvis får du også en fin tur i skogen :)

 

Mvh

Konica Minolta

Lenke til kommentar

"Hvorfor vet ikke flere om det?" - spør heller "hvorfor i all verden skal jeg gjøre det?". :D

 

Hei, throndr!

 

Det er et legitimt spørsmål, og grunnlaget for artikkelen.

Vi lever i en hverdag hvor mobil og nettbrett blir mer og mer vanlig å benytte som arbeidsverktøy, spesielt for de som er mye på farten. Du benytter kanskje Google Drive som din lagringstjeneste, eller kanskje OneDrive - og gjennom mobilen får du da enkel tilgang til å skrive ut direkte fra disse til skriveren, uten å f.eks måtte installere en driver slik du må på f.eks. en PC. Du får også anledning til å skanne direkte til ønsket mappe i eksempelvis Google Drive, gjennom mobilen din.

Med mobil utskrift er du mer fleksibel og effektiv, mener vi :)

 

Mvh

Konica Minolta

Lenke til kommentar

Hvem tar med seg jobben ut i skogen?

 

Hei, Bytex!

Kanksje en lærer som plukker blader til et høstprosjekt, hva vet vi :) Poenget er at man er veldig fleksibel i forhold til hvor enn man er på farten. Kanksje sitter du på bussen på vei til et møte på kontoret og trenger å ha dokumentene ferdig skrevet ut til du er på kontoret, da er muligheten for mobil utskrift fra Konica Minolta kjekt å ha :)

 

Mvh

Konica Minolta

Lenke til kommentar

Bedrift printeren er ikke koblet på hverken WIFI eller kablet nett

 

Hei, Dubious!

Dersom printeren er en bizhub multifunksjonsprinter fra Konica Minolta, er sjansen stor for at den kan den settes opp med eget Access Point som gir deg mulighet for mobil utskrift uten nett-tilgang.

 

Les gjerne mer om mobilutkriftsmulighetene på våre hjemmesider:

https://www.konicaminolta.no/no/business-solutions/produkter/mobil-utskrift.html

 

Mvh

Konica Minolta

Lenke til kommentar

MEN! Hva om DU står på jobben og printeren står i skogen 0.o

 

Hei, MrLuni!

Så lenge printeren har strømtilgang og forutsetningene for mobil utskrift er møtt, er det bare å skrive ut, uansett hvor du står og hvor printeren står.

Kan kanskje klassifiseres som "grønn utskrift" i dette tilfellet? ;)

 

Mvh

Konica Minolta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...