Gå til innhold

Radeon 9800 Pro til 2295,-


swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det stor forskjell på sapphire og fic da?

 

Tenker på kjøling! For dette kortet blir varmt. Powercolour har f.eks fått dårlig kritikk pga at vifta har kollapsa etter noen uker osv, når det gjelder dette kortet altså... Sapphire har fått enormt god kritikk. Men er usikker på fic..

 

Noen som vet?

 

Har bestillt jeg også nå, jeg bestillte fra komplett for en time siden. Skal avbestille så fort jeg får ringt i morgen for å høre om jeg får et kort :p

Lenke til kommentar

men vist dåkke kikkert litt på statestikken så har FCI A98P 16521 poeng og Sapphire Radeon 9800Pro 16591 men ligge lika vell så ligger Sapphire på andre i tabellen under FCI A98P på tabellen  :p

3DMark2001 har en viss feil margin fra test til test, forskjellene er uansett svært små. Dette er nok et BBA kort.

 

Eg har ett Sapphire Radeon 9700Pro og får ikke meir en 13800 poeng i 3DMark 01

menst her har dei klart 15332 uten å klokke :ermm:  hmm!?

3DMark01 er ganske CPU/system begrenset.

Lenke til kommentar

Jeg sendte akkurat returskjema til databutikken om retur av 9800se aiw, idag var siste frist. Også finner jeg denne tråden rett etterpå :) i tilleg hadde jeg bestilt mange pcdeler fra mpx.no som julegave til søsteren min, men siden varelageret på webshoppen ikke stemmer med det som finnes på lageret til mpx så har de ikke fått sendt dette.. I tilleg hadde hwb inne billigere ram og, de nye duronene, slik at jeg slapp å kjøpe en litt dyrere xp. 2 fluer i et smekk.

 

Jaja jeg måtte bare få det ut :)

Lenke til kommentar
Jeg sendte akkurat returskjema til databutikken om retur av 9800se aiw, idag var siste frist. Også finner jeg denne tråden rett etterpå :) i tilleg hadde jeg bestilt mange pcdeler fra mpx.no som julegave til søsteren min, men siden varelageret på webshoppen ikke stemmer med det som finnes på lageret til mpx så har de ikke fått sendt dette.. I tilleg hadde hwb inne billigere ram og, de nye duronene, slik at jeg slapp å kjøpe en litt dyrere xp. 2 fluer i et smekk.

 

Jaja jeg måtte bare få det ut :)

det føles godt ikke sant :D

Lenke til kommentar
Hardwarebutikken har overrasket meg også så langt. Uansett vil jeg ikke skryte for mye av de før jeg har fått varene til avtalt pris. Kjøpte meg et par raptorer når de var på julekalenderen deres.

Bestilte et digitalkamera fra Hwb.no på deres julekalender dag 1 til den nette sum av 2004 kroner inkl. frakt :D

 

Kameraet lå i posten dagen etter bestillingen. Godt emballert også :thumbup:

 

Med andre ord, bare gode ord så langt om denne webshoppen :thumbs:

 

Ps: Bestilte forøvrig også et FIC 9800PRO 128MB. Nok et knalltilbud.

Lenke til kommentar
Jeg sendte akkurat returskjema til databutikken om retur av 9800se aiw, idag var siste frist. Også finner jeg denne tråden rett etterpå :)  i tilleg hadde jeg bestilt mange pcdeler fra mpx.no som julegave til søsteren min, men siden varelageret på webshoppen ikke stemmer med det som finnes på lageret til  mpx så har de ikke fått sendt dette.. I tilleg hadde hwb inne billigere ram og, de nye duronene, slik at jeg slapp å kjøpe en litt dyrere xp.  2 fluer i et smekk.

 

Jaja jeg måtte bare få det ut :)

det føles godt ikke sant :D

Det føles veldig godt å komme ut av softmod helvetet.. hadde jo planer om å slipe artic cooler kjølevifta til å passe i aiw kortet. (TV inputen kommer i veien)

Slipper jo det nå.. ja det føltes godt, selv om jeg føler meg som en uinteressant kverulant. :)

Lenke til kommentar

 

Om ikke annet er det et bra kjøp, dessverre tror jeg den yter av samme vifte som Powercolor 9800PRO bruker, dvs dere må investere i ny vifte etterhvert :p

 

Jeg lurer på om jeg må skaffe meg ei ekstra vifte, og om jeg må bytte ut PIC vifta?! Blir kortet for varmt? Gir denne vifta for dårlig kjøling?

 

Vifta ser da ikke ut som den powercolor har.

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at vifta suger. Ikke noe å juble over. Ville kjøpt ei annen i tillegg, mitt kort skal vannkjøles så jeg tar meg ikke bryet å kjøpe vifte ;)

Jeg vil se en link der det er påstått at vifta suger. Men tørr ikke ta noen sjanser, så få ringe hardwarebutikken i morgen og høre med de folka om å kjøpe ei vifte i tillegg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...