Gå til innhold

Radeon 9800 Pro til 2295,-


swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Må si jeg er litt usikker nå på om jeg skal bestille eller ikke.. er det ikke trolig at kortene vil bli billigere etter jul?

 

Som en sa lenger opp så er en måned lenge i dataverdenen..

for å si det slik, jeg tror ikke de blir satt ned til 2300kr innen en måned ;)

Lenke til kommentar
Har nettopp ringt Hwb, de sa at de hadde fått inn kun 50 kort nå i

første omgang. De 50 første som bestilte får kortet tilsendt over

helga (mandag eller tirsdag sa dem)

 

Jeg var heldigvis inne blandt de 50  :thumbs:

Når på dagen bestilte du får jeg spørre?

Bestilte det vel ca. kl.0930 mener jeg :)

Lenke til kommentar

Var i tvil i laaang tid på ka eg skulle velge, xt. pro. eller aiw, men blei bare frustrert, såg i dag tibudet og bestillte etter 20 sek =)

 

Ringte for å vere sikker på at eg fikk tak i eit, og fikk vite at dei som har fått inn bestilling, får enten det som sto der eller eit powercolor istedenfor.

Lenke til kommentar

Gode nyheter:

Våre venner på Norek/Komplett hjalp oss med å løse dette problemet; de har solgt oss noen Powercolor-kort som vi får inn på lager i dag ! M.a.o. har vi ett alternativ til de som ikke ønsker å vente på FIC. Det er også mulig å bytte til Powercolor for de som allerede har bestilt FIC dersom man ønsker det, da kan man bare ringe eller maile oss. Varene vil i såfall bli sendt ut fra oss i dag. Stilig gjort av Komplett :-)

 

Mvh oss i Hardwarebutikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Gode nyheter:

Våre venner på Norek/Komplett hjalp oss med å løse dette problemet; de har solgt oss noen Powercolor-kort som vi får inn på lager i dag ! M.a.o. har vi ett alternativ til de som ikke ønsker å vente på FIC. Det er også mulig å bytte til Powercolor for de som allerede har bestilt FIC dersom man ønsker det, da kan man bare ringe eller maile oss. Varene vil i såfall bli sendt ut fra oss i dag. Stilig gjort av Komplett :-)

 

Mvh oss i Hardwarebutikken.

betyr dette at de ordrene dere har inne automatisk blir omgjort til powercolor ?

eller kommer dere til å sende mailer for å høre om det er ok ?

hvis dere gjør det så holder jeg meg online en stund til :)

Lenke til kommentar
Den butikken kommer til å få ALLE mine ordre fremover... Man kan hente varene selv i sandefjord...

 

Bare håper de har kortet inne ....  :thumbup:

 

 

Edit: Fikk akkurat ordrebekreftelse....

Der står det leveringsdato 23.01.2004  :angry:

Har dere andre fått noen annen dato ?

Vedr. leveringstid på Radeon 9800 Pro:

Vi har som dere kan tenke dere solgt endel av disse kortene, betydelig mer enn vi hadde trodd vi skulle. Vi har en sending som kommer inn i dag, her ble alle solgt fra 00.01 til 01.00 i natt. Så har vi en sending til på vei inn som kommer til oss i slutten av uken, disse ble solgt mellom kl.01.00 og 10.30. Da har vi tømt FIC`s lagre både i Tsjekkoslovakia OG i Taiwan, og de klarer ikke levere oss flere i år. Derfor vil de som bestiller fra nå og ut dagen sannsynligvis ikke få kortene i år, og dette beklager vi selvsagt på det sterkeste.

Men vi kommer til å jobbe med å få tak i flere kort for å dekke backlogen, og tipper vi har en eller annen form for løsning i løpet av dagen. Så bare legg i ordre dere, så finner vi nok ett alternativ tenker jeg.

 

Mvh Hardwarebutikken

Flott at dere også er aktive her inne....Dette lover bra :-)

 

Men jeg må si jeg ble litt usikker nå, jeg fikk ordrebekreftelse 10.34 :no:

Vil det si at jeg ikke får noe før jul ? Isåfall begynner jeg å :cry:

 

Keep up the good work and prices :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...