Gå til innhold

Radeon 9800 Pro til 2295,-


swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjempetilbud.. :w00t:

 

Takk til Swanky for påminnelsen, jeg ville aldri ha fått med meg dette tilbudet..

Og takk til stian-hg for test-linker.. kortet har jo fått kjempekritikker overalt.. :thumbup:

En fin-fin førjulsgave til meg selv.. :xmas:

You're welcome. :thumbs:

 

Men noe sier meg at dette tilbudet ikke hadde gått stille forbi uansett... :laugh:

 

Ikke noe for meg, siden jeg ikke spiller på PC, men hyggelig at det passet for andre

 

swanky

Lenke til kommentar

Jess, da var det ett bestilt her også. Skal bli en fin avveksling fra mitt hardtjobbende TI4200.

 

For øvrig er lagerstatus på fic-kortet nå ubekreftet: 12.12.2003, betyr det at de kan endre pris? Satser på at det ikke er tilfelle, så blir dette en fin julepresang til meg.

 

Nå gjelder det bare å bearbeide kona så det ikke blir tilstander hjemme når det kommer en dyr pakke i posten. Jeg får si som før; at det var nødvendig for at internett skal gå raskere :) (Det er kun det hun bruker, ikke sant?) Hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Da var det bestillt er her også... gleder meg nå =)

Blir fin fin oppgradeing fra mitt Hercules 8500LE kort :xmas:

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar
Jess, da var det ett bestilt her også. Skal bli en fin avveksling fra mitt hardtjobbende TI4200.

 

For øvrig er lagerstatus på fic-kortet nå ubekreftet: 12.12.2003, betyr det at de kan endre pris? Satser på at det ikke er tilfelle, så blir dette en fin julepresang til meg.

 

Nå gjelder det bare å bearbeide kona så det ikke blir tilstander hjemme når det kommer en dyr pakke i posten. Jeg får si som før; at det var nødvendig for at internett skal gå raskere :) (Det er kun det hun bruker, ikke sant?) Hehe.

Bestillt her og :)

Takk for tipset forresten ;) Samme problem her.

Endret av guso
Lenke til kommentar

Den butikken kommer til å få ALLE mine ordre fremover... Man kan hente varene selv i sandefjord...

 

Bare håper de har kortet inne .... :thumbup:

 

 

Edit: Fikk akkurat ordrebekreftelse....

Der står det leveringsdato 23.01.2004 :angry:

Har dere andre fått noen annen dato ?

Endret av fredde
Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe, men er ikke sikker, hvor fort blir slike kort billigere egentlig? Vil jeg se dette kortet til 1800 eller noe etter jul?

 

Edit: Er vel litt tidlig å kalle de lurendreiere eller hva? ;p

 

 

For tidlig? Vi er jo en sint mobb! Vi handler uoverveid og uten hemninger, det er slik vi er! :D

 

Neida, de er sikkert bra folk, og drivere vel å ringer verden rundt for å skaffe nok kort til alle som vil ha.

 

Men hvis det ikke blir før over nyttår, så blir det avbestilling her... 1 måned i dataverdenen er jo som en halv mannsalder i RL (Real Life). ;)

Lenke til kommentar
Den butikken kommer til å få ALLE mine ordre fremover... Man kan hente varene selv i sandefjord...

 

Bare håper de har kortet inne ....  :thumbup:

 

 

Edit: Fikk akkurat ordrebekreftelse....

Der står det leveringsdato 23.01.2004  :angry:

Har dere andre fått noen annen dato ?

Vedr. leveringstid på Radeon 9800 Pro:

Vi har som dere kan tenke dere solgt endel av disse kortene, betydelig mer enn vi hadde trodd vi skulle. Vi har en sending som kommer inn i dag, her ble alle solgt fra 00.01 til 01.00 i natt. Så har vi en sending til på vei inn som kommer til oss i slutten av uken, disse ble solgt mellom kl.01.00 og 10.30. Da har vi tømt FIC`s lagre både i Tsjekkoslovakia OG i Taiwan, og de klarer ikke levere oss flere i år. Derfor vil de som bestiller fra nå og ut dagen sannsynligvis ikke få kortene i år, og dette beklager vi selvsagt på det sterkeste.

Men vi kommer til å jobbe med å få tak i flere kort for å dekke backlogen, og tipper vi har en eller annen form for løsning i løpet av dagen. Så bare legg i ordre dere, så finner vi nok ett alternativ tenker jeg.

 

Mvh Hardwarebutikken

Lenke til kommentar

det står på min ordre at de har den inne den 12.12.2003, dvs at de sendre meg den den 12.12, noe som er om 3 dager.. Det bør man kalre å vente for et slikt bra tilbud.

 

EDIT:

HAHA jeg bestilte før klokka 10:30, jeg får kortet mitt før jul..SWEET

Endret av tøs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...