Gå til innhold

intel 8700 /8700k


Hemmis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leveringsdatoene er jo helt forskjellige i butikkene. 
Har ordre på dustin og multicom for 8700k men tviler på at datoene deres stemmer. Får håpe at ikke det er komplett sin som stemmer, desember er ikke aktuelt å vente til (da blir det privat import). 

Endret av per parker
Lenke til kommentar

 

FFS, jeg blir holdt opp hele dagen også er dette lagerstatus på komplett når jeg har anledning....

Det var slik fra starten av. Ikke mange 8700K å oppdrive i hele europa. De fleste de hadde til lasering er i USA.

 

 

Ok, ikke så mye trøst menmen... :p

 

Regner med at hovedkortene ikke er like utsolgt, så har jo litt tid på å få lest tester der ihvertfall...

Lenke til kommentar

Komplett hadde ingen 8700k på lager i dag, virker som de har holdt av alle til ferdigpcene sine :(

Får håpe de selger de løse snart og ikke bare fortsetter å holde de av til ferdigpcene sine.

 

Bestilte 14:56 så tviler det var så mange før meg

 

Hvis Silicon Lottery får 8700k på lager før komplett så bestiller jeg heller derifra:)

Lenke til kommentar

Komplett hadde ingen 8700k på lager i dag, virker som de har holdt av alle til ferdigpcene sine :(

Får håpe de selger de løse snart og ikke bare fortsetter å holde de av til ferdigpcene sine.

 

Bestilte 14:56 så tviler det var så mange før meg

 

Hvis Silicon Lottery får 8700k på lager før komplett så bestiller jeg heller derifra:)

komplett har en til salg, men ikke på lager, ubekreftet 2. desember. 4099 kroner.

Ganske stivt pris med tanke på at du kan få andre prosessorer til lavere pris.

 

8700K sammenlignet med f.eks 1700X er i realiteten ikke stor, ja de vinner med små marginer her og der. Verdt prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...