Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med venner i samme rom


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er normalt å ha sex med venner i samme rom? Tenker kanskje spesielt blant studenter/unge folk som gjerne bor på små hybler med bare et rom. Har skjedd flere ganger at jeg og en venninne har sex med hver vår kamerat i samme rom, uten at noen av oss reagerer spesielt på det. Er ikke noe som planlegges, men skjer etter en tur på byen for eksempel. Har dere noen tanker om hva som er normalt?

 


Anonymous poster hash: cbcb9...edc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt normalt, og skjer opptil flere ganger i uka på hybelen min. Jeg har til og med begynt å kjøpe hengekøyer for å få plass til flere. 

Hahah :rofl:

 

Jeg har vært "tilskuer" ved sånne anledninger, og finner det kleint. Kunne aldri falle meg inn å gjøre noe slikt selv.

 

Om det er normalt vet jeg ikke. Spiller det noen rolle?

 

Anonymous poster hash: bb26b...5b2

 

Spiller egentlig ikke noe stor rolle, men er litt nysgjerrig. 

Så lenge alle i rommet er enige i at det er greit, så må det vel være greit. Hvor normalt det er vet jeg ikke, men dere er jo ikke de eneste som bor slik, så uhørt er det nok ikke.

 

Jeg og venninnen min har snakket om det og begge synes det er greit. Der er som oftest ikke vi som tar intiativ, så regner med at de andre det gjelder har snakket sammen om det.

Eg synes det er veldig spennende å ha sex i samme rom/seng som andre, eller at noen ser på mens eg har sex med noen. Men dette forutsetter samtykke for alle :)

For vår del er det egentlig ikke spenningen som fører til at det skjer. Jeg personlig opplever ingen tenning ved at noen har sex i samme rom som meg, eller at noen ser jeg har sex. Er mer det at må man så må man, og det skjer veldig diskret under dynen. 

 

Nå blir jeg sikkert veldig upopulær her, men jeg synes det virker veldig ukritisk og trashy slik trådstarter fremstiller det. Men nå er det også noen år siden jeg var student så ting forandrer seg tydeligvis. 

Skjønner hvorfor du mener det er trashy, men hva mener du med at det er ukritisk?

 

Anonymous poster hash: cbcb9...edc

Lenke til kommentar

Nå blir jeg sikkert veldig upopulær her, men jeg synes det virker veldig ukritisk og trashy slik trådstarter fremstiller det. Men nå er det også noen år siden jeg var student så ting forandrer seg tydeligvis. 

Ja du er jo ferdig med utdannelsen og er bedre enn de avskyelige studentene "nå til dags".........

Lenke til kommentar

Det er helt normalt å undre seg over egen seksualitet, og den beste måten for å finne ut av dette er å prøve seg frem. Jeg personlig har alltid vært try-sexual: try anything once, og dette har medført masse spennende opplevelser, men også en del opplevelser jeg ville vært foruten. Vær enige om kjøreregler slik at alle unngår misforståelser, sjalusi osv så er det bare å peise på :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

kanskje mer normalt i kollektiv og som du sier..samme rom osv, meeen spørs om man er av den stille typen man kanskje mer gjør det ? ville da tenkt litt over situasjonen hvis jeg var med en dame hjem og det ligger en annen dame med en fyr over seg og damene stønner i kor.. UTEN at det ender opp med å bli en orgie ihvertfall

 

Husker godt da jeg var ute å reiste en del med en kompis..jeg personlig liker ikke å være med damer kompiser har hatt, men som regel sov vi på samme hotellrom og når jeg hadde med meg en dame de kveldene vi var ute.. da tok han glatt over når jeg hadde hatt min morro med de..jeg gikk forsåvidt å dusjet etter og lot de holde på siden jeg får ingenting ut av å se andre ha sex ^^ 

 

Utenom ofc det obligatoriske orgie festene man kommer over til tid og annen



Anonymous poster hash: aa5d9...c12
Lenke til kommentar

Jeg mener det går på bekostning av det personlige, private psykologiske. Vi har alle forskjellige behov. Men jeg tviler på at de fleste partnere vil finne det særlig smigrende å tenke på at ens kamerater er de man deler det mest intime med. Hva er da vitsen med å være i et forhold med noen? Da blir det jo mest som å ha 3-4 sexpartnere som å ha 1 man deler alt med. Det vil bli vanskelig å finne noen som vil binde seg til en, hvis en holder på sånn som det der hele livet .. mener nå jeg. Klare og definérte kjerneverdier er umulig å komme rundt hvis man skal binde seg over lengre tid med noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje kjerneverdiene er ulike hos forskjellige folk? :)

 

Eg klarer fint å ha dype intime relasjoner med en eller flere personer, selv om eg samtidig klarer å ha vanlige "overflatiske" sex relasjoner med andre. Eg vet at ikke alle klarer det, eller har lyst til det, men eg klarer det og trivest med det.

Lenke til kommentar

Bor i kollektiv så skjer ganske ofte vi har sex i samme rom. Et av parene i kollektivet bruker lang tid å kan holde på 1-2 timer på å tease å stoppe rett føre orgasmen. Når hun tar han i rumpa bråker han som et villdyr å orgasmen er intens å eksplosiv. Vi bryr oss lite å har selv sex uten å bry oss mer med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det ene er det ikke unormalt, og for det andre hvis det hadde vært unormalt, hva så? så lenge dere koser dere.

 

Normalt betyr at et flertall gjør det. Det er med andre ord (antagelig) passe unormalt. At noe er unormalt tilsier ikke at det ikke er greit. Det betyr ikke at man skal ha dårlig samvittighet eller bry seg om hva andre synes.

 

Har man lyst har man lov ;) + Kardemommeloven selvfølgelig.

Endret av Soseks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For det ene er det ikke unormalt, og for det andre hvis det hadde vært unormalt, hva så? så lenge dere koser dere.

Normalt betyr at et flertall gjør det. Det er med andre ord (antagelig) passe unormalt. At noe er unormalt tilsier ikke at det ikke er greit. Det betyr ikke at man skal ha dårlig samvittighet eller bry seg om hva andre synes.

 

Har man lyst har man lov ;) + Kardemommeloven selvfølgelig.

NOK ganske sant det der. Kikke så vanlig sett under ett, men slettes ikke uvanlig i kollektiv. Gjør det mye selv også de andre. I kollektiv forsvinner blygsel og gjerne litt beruset etter tur på byen. Når først terskelen er oversteget, da er man mye friere, også edru. Tar sef hensyn om noen av oss har eller venter besøk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...