AfterGlow Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Se fem forskjellige konsepter fra Netflix' «Hack Day».Denne Netflix-funksjonen ønsker vi oss
Dubious Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Hva med å gjøre alt av Netflix innhold tilgjengelig i hele verden? Det enkleste er som regel det beste 6
HawkeyeFtw Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Hva med å gjøre alt av Netflix innhold tilgjengelig i hele verden? Det enkleste er som regel det beste Men du skjønner vel hvorfor dette ikke går? 3
Jan Olsen Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Hva med å gjøre alt av Netflix innhold tilgjengelig i hele verden? Det enkleste er som regel det beste Men du skjønner vel hvorfor dette ikke går? På Netflix egenprodusert innhold, burde det være mulig Så får man håpe de gjør at standhaftige studioer endrer holdning som resultat av konkurranse. 1
Dubious Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Ja, jeg skjønner at filmselskapene er noen idioter som ikke skjønner seg på hvordan tjene mer penger Filmer skal komme i denne rekkefølgen, samtidig i hele verden Kino > Stream > Blu-Ray Når noe kommer i et land før andre, så vil folk laste ned fordi de ikke har tilgang Wonder Woman er ute på Blu-Ray, men enda ikke i Norge, antageligvis i Oktober Hvorfor kjøpe den på Blu-Ray, når jeg kan latse den ned nå? 1
Zeph Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 (endret) Betre oversikt hadde vore fint. Det er for mykje klikking innom fleire vindauge for å koma fram til ein episode. Spookyflix verka meir irriterande enn matnyttig. Endret 9. september 2017 av Zeph
Dubious Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Alle seonger hadde vært fint Når jeg vil se en serie, så vil jeg se hele serien og ikke starte på Sesong 5 av Dr. Who 1
TSP Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Personlig ønsker jeg meg heller at det legges til mer enkle funksjoner, som mulighet til å se innhold i raskere tempo og det å merke noe som sett. 1
Smultring77 Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Er det slutt på å kunne se alt innholdet de har i USA på netflix i Norge, eller er det mulig enda? Tidligere skiftet vi vel DNS om jeg ikke husker feil ?
Dubious Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 (endret) Fungerer på noen, men altså ikke på alle Må bruke en tjeneste, som du må betale for og det er ikke garantert at det fungerer, men vet at det er noen VPNer som garanterer en viss oppetid Men, når de skal gjøre det så vanskelig å være lovlig, så laster jeg heller ned Endret 11. februar 2018 av Dubious
*F* Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Hva med å gjøre alt av Netflix innhold tilgjengelig i hele verden? Det enkleste er som regel det beste jeg tror å tilgjengelig gjøre alt i hele verden er langt i fra "det enkle" for Netflix-
Dubious Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Desverre ikke Netflix som bestemmer Idiotene i filmbyråene som bruker milliarder på bekjempe piratene, istede for å gjøre innholdet lettere tilgjengelig De ville spart milliarder om Netflix var uten regionsperrer
aklla Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Filmbransjen motarbeider vel Netflix også så vidt jeg vet, ved at de må ha forhandlinger om hver enkelt ting for hvert enkelt land. Alle utenom filmbransjen vil vel ha samme netflix over hele verden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå