Gå til innhold

SNIKTITT: Sony WF-1000X, WI-1000X og WH-1000X Sony sin populære Bose-knuser fornyes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper komforten er bedre på den nye. Selv er jeg blitt godt vant med og veldig fornøyd med mine 1000x. Men bedre komfort og byggekvalitet er viktig. Hørt mange ha problemer med at det ene øret "løsner" osv. Virker som at jeg ikke trenger å oppgradere, mest software updates som jeg ikke må ha.

Lenke til kommentar

Har de 1000x selv - og er fornøyd med det - bedre enn mitt gamle fra Bose.

Men det er to ting som skorter syns jeg.

 

1. BlueTooth - det støtter kun en tilkoplet enhet, selv om BT standarden støtter flere. Så må drive å resynce om jeg veksler mellom mobil og tablet. Burde støtte i allefall 2 enheter. TEK - hva ser status for dette på den nye modellen?

 

2. Svakhet i bøylen. Headsettet trykker veldig godt på øret (litt vel hardt vil kanskje noen påstå i starten). Problemet er at det er en plastikkdings som holder metallbøyla på plass, og når man bruker heatsettet utstrakt i full lengde (For de av oss som er tjukk i huet :p) så kommer denne veldigt i spenn. Og går før eller senere i stykker - nesten garantart.

 

Så akkurat nå er mitt inne til service hos Sony for å fikse dette. Denne plastikkdingsen burde vært bytta ut i metal så hadde det vært mye mye mer robust.

Lenke til kommentar

1 positiv observasjon. Sony har delt sin proprietære codec LDAC med Android . 

1 negativ. Selv helt nye WH-1000XM2 kommer med BT 4.2 wtf Sony??

 

Klønete av Sony å ikke gå for BT 5.0, samt at det ikke ser ut om det er gjort noe mtp antall kilder WH-1000XM2 kan være koblet til, noe som betyr manuelt pairing eller å huske å slå av BT på en kilde når ny ky kilde velges feks for å skifte fra pc til mobil, TV til tablet etc. Det er for dårlig på klokker til 4.000. 

 

Kanskje burde det også vært med utskiftbare puter i forskjellig størrelse slik at klokkene kunne vært tilpasset også de med store ører, slik at de også kan få klokker som omslutter tett og som ikke gjør at ørene blir slitne pga press?

Endret av bojangles
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...