Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Fortsetter på skjermbeskytter-diskusjonen...

Jeg har så utrolig lyst å bli glad i denne telefonen, men jeg går bare og savner iPhone 7 som ligger hjemme. Greia er at skjermen er så utrolig lite responsiv. Tenkte først at det var skjermbeskytteren, men etter all praten om kuldeproblemene, så tenkte jeg at det var det. Ganske sikker på det ikke er kulden alene. Mulig jeg bør fjerne beskyttelsen...

Skal ikke være slik. Faktisk så oppdaterer touchdelen av skjermen på 120hz så den skal være mer responsiv enn tidligere iPhone.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsetter på skjermbeskytter-diskusjonen...

Jeg har så utrolig lyst å bli glad i denne telefonen, men jeg går bare og savner iPhone 7 som ligger hjemme. Greia er at skjermen er så utrolig lite responsiv. Tenkte først at det var skjermbeskytteren, men etter all praten om kuldeproblemene, så tenkte jeg at det var det. Ganske sikker på det ikke er kulden alene. Mulig jeg bør fjerne beskyttelsen...

Har ikke merket noe negativt rundt respons på skjerm; den er helt fin (jeg bruker ingen skjermbeskyttelse) - har også brukt ute i kaldt vær uten noe problem.

 

Edit:

Faktisk er responsen på skjermen det beste jeg har prøvd av alle telefoner og nettbrett.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

 

Fjernet skjermbeskytteren nå og la på en alt for dyr sak fra Olixar. Håper den gjør susen :)

Nye tusinger i skjermbeskyttere på gang på denne telefonen også ? :p

Ja! ☺️. Er krise når det kommer til det der altså. Men fyttirakkern så kjapp telefonen ble nå ?. Må bestille en til så jeg har i reserve. Btw... Har en del skjermbeskyttere til iPhone 7 liggende...

Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med skjermbeskytter? Jeg forstår poenget med en case, men ikke plastfilm over skjermen - synes det ødelegger en god del av følelsen av å bruke telefonen.

Så lenge man passer på å ikke ha telefonen i samme lomme som nøkler etc. så skraper man jo ikke opp skjermen?

 

Legg tempered glass så er det ikke et problem. Og jo, skjermen får vanligvis riper til slutt uansett, så greit med beskytter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Et støvkorn i lomma - vipps ripe. Jeg bruker tempered glass og merker ikke forskjell.

 

Har aldri brukt skjermbeskyttelse på noen telefoner, inkludert iPhone og har aldri fått noen merker. Åssen får dere det til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Inneholdet i iP X er verdt $370 sies det.

Hva tenker dere om detv

Om det tenker jeg at det finnes mennesker der ute med så lite å drive med at de tror selskaper lager produkter fordi de har lyst, og ikke for å tjene penger. Så de skal skrive slike kommentarer som din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Inneholdet i iP X er verdt $370 sies det.

Hva tenker dere om detv

Om det tenker jeg at det finnes mennesker der ute med så lite å drive med at de tror selskaper lager produkter fordi de har lyst, og ikke for å tjene penger. Så de skal skrive slike kommentarer som din.

Slike kommentarer som min? Det var et nøytralt spørsmål, som jeg finner rimelig med tanke på denne telefonen er svindyr. Jeg vet du skal forsvare slike kjøp ved å svare på den spydige måten.

 

 

Et støvkorn i lomma - vipps ripe. Jeg bruker tempered glass og merker ikke forskjell.

Har aldri brukt skjermbeskyttelse på noen telefoner, inkludert iPhone og har aldri fått noen merker. Åssen får dere det til?

Ikke alle som har telefonen sin liggende på en pult fra morgen til kveld, vettu.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Inneholdet i iP X er verdt $370 sies det.

Hva tenker dere om detv

Om det tenker jeg at det finnes mennesker der ute med så lite å drive med at de tror selskaper lager produkter fordi de har lyst, og ikke for å tjene penger. Så de skal skrive slike kommentarer som din.

Slike kommentarer som min? Det var et nøytralt spørsmål, som jeg finner rimelig med tanke på denne telefonen er svindyr. Jeg vet du skal forsvare slike kjøp ved å svare på den spydige måten.

 

 

Et støvkorn i lomma - vipps ripe. Jeg bruker tempered glass og merker ikke forskjell.

Har aldri brukt skjermbeskyttelse på noen telefoner, inkludert iPhone og har aldri fått noen merker. Åssen får dere det til?

Ikke alle som har telefonen sin liggende på en pult fra morgen til kveld, vettu.

 

 

Jeg skal ikke ha en slik telefon fordi jeg synes den er for dyr selv, men jeg gidder ikke å fortelle alle andre hva de skal gjøre med sine penger. Det kan jo folk få bestemme selv, ikke sant? Kommentaren din var alt annet enn nøytral. Du ville få folk til å føle seg dumme.

 

Jeg har med telefonen overalt, i bukselomma, i jakkelomma, i bilen. Uten å få et eneste merke. en ting som er laget av glass er man vel LITT forsiktig med, eller er det bare dumt?

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Kan vi legge ned "HVORFOR HAR DERE PÅ SKJERMBESKYTTER???!?" diskusjonen nå?

Er så lei av å se "JEG HAR HATT MIN IPHONE i 10 ÅR OG HAR KASTA DEN OVERALT OG IKKE FÅTT 1 ENESTE RIPE, HVORFOR GIDDER DERE?!?"

 

OK, siden du skriker så pent. Rene Donald Trump jo! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...