Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt fornøyd med batteritiden, som du ser i går så var den på 28% i ett tiden rett før jeg tok kveld, etter nesten 18 timer fra lading og 6 timer bruk.

Ikke hjemknapp ble man vant med etter en dag, nå bruker jeg gestires om jeg skal hjelpe noen med en iphone med hjemknapp.

post-18536-0-86119100-1510731336_thumb.png

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Godt fornøyd med batteritiden, som du ser i går så var den på 28% i ett tiden rett før jeg tok kveld, etter nesten 18 timer fra lading og 6 timer bruk.

Ikke hjemknapp ble man vant med etter en dag, nå bruker jeg gestires om jeg skal hjelpe noen med en iphone med hjemknapp.

Dette er bra batteritid! Face id,en irritasjon eller kun positiv til den foran touch id? 

Lenke til kommentar

 

Godt fornøyd med batteritiden, som du ser i går så var den på 28% i ett tiden rett før jeg tok kveld, etter nesten 18 timer fra lading og 6 timer bruk.

Ikke hjemknapp ble man vant med etter en dag, nå bruker jeg gestires om jeg skal hjelpe noen med en iphone med hjemknapp.

Dette er bra batteritid! Face id,en irritasjon eller kun positiv til den foran touch id? 

 

 

Etter noen dager synets jeg faktisk at face id fungerer bedre enn touch id, da du slipper problemet med fuktige fingre eller veldig skitne osv :) Den fungerer bedre enn det du ser i youtube videoer da dem ikke har trent den opp men bare satt den opp og kjørt test. Og ellers er telefonen lynrask og sveipingen fungerer utmerket. Beste tlf jeg har hatt så langt ihvertfall! 

Lenke til kommentar

Tok meg en joggetur i går. Akkurat her skinner virkelig FaceID! Det er jo relativt kaldt (-6 grader) og snøfall så hadde på meg greit med klar og vanter som fungerer med touch. Det var jo null problem å bruke telefonen, bytte sanger osv da telefonen låste opp hver gang jeg så på den. Ikke noe mer ta av seg vanter/hansker og fryse av seg fingra på vinterstid hvertfall! Må bare få investert i noen nye og litt bedre hansker som fungerer med touch da de jeg har er fryktelig triste greier.

 

Fungerer også bra til å styre Sonos på badet når jeg tar en skikkelig rengjøring, da blir det mye vanndamp og mye fuktighet så TouchID fungerte jo stortsett aldri men med FaceID så kommer jeg lett inn på telefonen for å styre Sonos osv helt uavhengig av hvor fuktig jeg måtte være på fingrene osv..

 

 

Eneste negative jeg opplever med FaceID så langt er når jeg sitter ved PC-en og skal ta en rask titt på telefonen, nå må jeg løfte den opp for å få autentifisert hvorpå jeg før normalt bare la fingeren på TouchID uten å måtte bevege eller ta opp telefonen.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Min erfaring etter å ha hatt denne fra utgivelsesdagen , er at hjemknappen savner jeg ikke. Som det blir nevnt her er det veldig positivt når man trener. Ser faktisk ingen negativitet så langt. Hva gjelder batteritiden så går det mye strøm hvis jeg bruker safari men det er vel kjent at det går hardt utover batteriet.

Lenke til kommentar

Veit det er ein del mas rundt telia. Men lurer på om folk får sendingsbekreftelser i gjennom veka, eller er det ein fast dag dei har brukt å sendt ut på? Altså om dei får inn parti kvar dag, eller litt her og litt der...

iPhone X 64GB Stellar grå.

Kom igjennom med 121 i kønr., og fikk bekreftelse 09.19.

Ikke hørt et pip, og begynner å bli rimelig sur på Telia kjenner jeg :(

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd å starte «fresh» før og ikke tatt iCloud kopi? Vurderer å gjøre det når X’en kommer, så bare lufter tanken og lurer på hva pros/cons er. Vil det ha noen effekt eller er det kanskje ikke verdt bryet?

 

Kontakter ligger vel lagret på brukeren din om du har tatt backup av dem. Setter du den opp som ny mister du alle innstillinger og apper må lastes ned på nytt manuelt.  

Lenke til kommentar

 

Er det noen som har prøvd å starte «fresh» før og ikke tatt iCloud kopi? Vurderer å gjøre det når X’en kommer, så bare lufter tanken og lurer på hva pros/cons er. Vil det ha noen effekt eller er det kanskje ikke verdt bryet?

Kontakter ligger vel lagret på brukeren din om du har tatt backup av dem. Setter du den opp som ny mister du alle innstillinger og apper må lastes ned på nytt manuelt.

Ja, vet at man må laste inn alt på nytt, men kan ytelsen bli bedre? Altså, iCloud kopien min har jo vært med meg siden det ble lansert - og tanken er å bli «kvitt» overlappende filer og annet ræl som kan ha blitt med gjennom åra.
Lenke til kommentar

Er det noen her som har opplevd problemer med støv under kamera linsen? Har selv dette problemet på min telefon som jeg fikk sist Mandag. Det er ikke så lett og se på bildet, men ser det veldig godt i virkeligheten. Ser åsså små antydninger til det på bilder. Støvet ligger sånn at glasset ikke ligger helt inntil.

Ser noen har samme problem her.
https://forums.macrumors.com/threads/dust-speck-inside-the-iphone-x-camera-lens.2084349/

post-149834-0-30221300-1510759317_thumb.jpg

Endret av 0l3M
Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd å starte «fresh» før og ikke tatt iCloud kopi? Vurderer å gjøre det når X’en kommer, så bare lufter tanken og lurer på hva pros/cons er. Vil det ha noen effekt eller er det kanskje ikke verdt bryet?

Setter alltid telefonen opp som ny, foretrekker det slik.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har opplevd problemer med støv under kamera linsen? Har selv dette problemet på min telefon som jeg fikk sist Mandag. Det er ikke så lett og se på bildet, men ser det veldig godt i virkeligheten. Ser åsså små antydninger til det på bilder. Støvet ligger sånn at glasset ikke ligger helt inntil.

 

Ser noen har samme problem her.

https://forums.macrumors.com/threads/dust-speck-inside-the-iphone-x-camera-lens.2084349/

Vises det på bilder? Kan du legge ut et bilde du har tatt hvor dette er synlig?

Lenke til kommentar

Jeg tror det mest positive jeg kan si om iPhone X så langt, kan oppsummeres slik:

 

Jeg skulle egentlig ønske at det var noe med telefonen som gjorde at jeg ikke vil beholde den, for jeg har egentlig ikke råd. Men etter snart to uker så viser den seg å bare bli bedre og bedre, og jeg kommer vel fram til at dette er et av de tilfellene hvor jeg må TA jeg råd. Og det er nok verdt det også.

 

Så til alle som vurderer iPhone X; dere velger nok ikke feil. Synes man telefonen er bra nå, så kan den bare bli bedre. I hvert fall med de mulighetene som ligger i både hardware og software

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...