Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor mange nei får du til du får første date?


  

27 stemmer

  1. 1. hvor mange nei er det vanlig å få av damer

    • 1-2
      2
    • 3-4
      3
    • 5-6
      2
    • 7-8
      0
    • 9-12
      1
    • +12
      5
    • 0
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bruk tid og krefter på å gjøre deg selv attraktiv så blir du spurt ut på date av andre :)

Hvis du er jente.

 

Som gutt, så har ikke jeg blitt spurt ut på date på 10 år -- selv om jeg er rimelig atletisk i formen;

Driver aktivt med kickboxing, løping, styrke, motbakkeløping, og en del med sverdkunst, dans og turn.

 

 

Har du høy status yrke eller mye penger? Det går innunder attraktiv også :p

 

Fra spøk til alvor, det er mange jenter som fremdeles vil at mannen skal holde døren oppe, spandere maten og ta initiativ.

Lenke til kommentar

Jeg dater ikke aktivt, blir bare tilfeldigvis kjent med ei eller annen dame, så blir det som regel noen dater og henge litt da. Deretter blir det enten noe av eller ikke. Så er ikke mulig å telle i min situasjon, men kjemien stemmer ikke med sikkert 80% av damer jeg blir kjent med.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Det hjelper ikke å være atletisk hvis du ikke har sjarm, karakter, fremtoning, intelligens, humor osv. med mindre det er snakk om one night stands, men da må du være kjekk i tillegg, eller dama forferdelig full, og fyllesex er som regel kjipt.

 

Jeg har fått nei nøyaktig null ganger i løpet av mitt liv. Grunnen er veldig enkel. Jeg ber ikke ut noen jeg ikke har kjemi med og som åpenbart ikke er interesserte. Er du bare ute etter sex så fremstår du gjerne som desperat og det lukter kvinner lang vei, eller det de gjerne kaller creepy, cringe, weirdos osv.

Jeg er ikke spesielt kjekk, eller i spesielt god form, heller mer rund rundt magen, og jeg er definitivt ikke rik. Men det er faktisk få kvinner som bryr seg om sånt, og gjør de det, så ville man vel ikke hatt et forhold til dem uansett.

 

Prøv å ha i bakhodet at kvinner er individer, og ikke bare et sett med kompatible kjønnsorgan.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Spørsmålet antyder at du bare setter rett i gang med dating og starter med første og beste som dukker opp og spør neste hvis det blir nei? Høres noe desperat ut, spør du meg.

nei jeg tenkte slik: du slår opp med dama di etter at du har slått opp med henne hvor mange jenter du ber ut på date til du får et ja? forstå du hva jeg mener nå?

 

Anonymous poster hash: 1cbca...d8f

Lenke til kommentar

 

Spørsmålet antyder at du bare setter rett i gang med dating og starter med første og beste som dukker opp og spør neste hvis det blir nei? Høres noe desperat ut, spør du meg.

nei jeg tenkte slik: du slår opp med dama di etter at du har slått opp med henne hvor mange jenter du ber ut på date til du får et ja? forstå du hva jeg mener nå?

 

Anonymous poster hash: 1cbca...d8f

 

 

Skjønner. Det er nok veldig store forskjeller, vanskelig å si hva som er vanlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tja, jeg har aldri fått et nei.

 

Eneste har vel vært at jeg har likt ei, veldig godt som jeg aldri spurte. Men det var vel også det. Jeg likte henne bare. Set var ingenting mer der :)

 

Ellers har alle mine første fire alle sagt ja til første jeg har spurte. Jeg er nå ikke veldig på det der å spørre for å bare spørre. Jeg tar nå meg heller litt til vettet og lar det ta litt tid. Jeg orker nå ikke å bli eller date noen som en bekjent av meg gjorde feks. Han havnet nå i trekant og x-kjæreste drama og andre bizzare ting som jeg bare trodde man så på film.

 

Også spør jeg når jeg selv mener at jeg burde date osv... Kreves vel sin selvdisiplin. Jeg hadde skjønt godt at folk hadde sagt nei til meg om jeg hadde mistet x'n for 2 dager siden og jeg satt på pubben og spurte folk om dates. Det blir litt vel galt for vedkommende....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...