Gå til innhold

RYKTE: Nye iPhone får TouchID-sensor på baksiden, ifølge nytt lekket bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Den blir nok uansett et par hakk dyrere enn iPhone 7 var, så da blir det ikke noe kjøp for meg i alle fall. Dessuten har vel ikke minijacken kommet tilbake?

Lenke til kommentar

Virker jo litt snodig å kaste ut touch id, og kun bruke iris/ansikt.

Touch ID er vel allerede implementert i flere løsninger, deriblant nettbank innlogging osv? Bruker ikke iPhone selv, så vet ikke hbor utbredt det er.

 

Veldig merkelig at det blir eneste biometriske løsninga.

Høres veldig sannsynlig ut at den havner bak, eller i power-knappen. Hvertfall på iPhone 8.

Om 7S/7S Plus blir lik som før er vel den fortsatt i front?

Lenke til kommentar

Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette :D

 

Det blir jo en trade-off, om de ikke klarer å integrerer det under skjermen så blir det jo en trade-off mellom det å ha edge-to-edge skjerm eller ikke. Verden er ikke malt i sort/hvitt, så selv om de fleste nok foretrekker fingeravtrykkleseren foran så betyr det jo ikke at man begår kollektivt selvmord om den skulle komme på baksiden på neste modell.

 

Det jeg er litt nervøs for er at Apple rett og slett dropper fingeravtrykk fullstendig som resultat at de ikke klarer å implementere den under skjermen og de rett og slett ikke er fornøyd med å ha den på baksiden. Men håper jeg tar feil. Skeptisk til å utelukkende ha ansiktgjenkjenning.

Lenke til kommentar

 

 

Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette :D

her på forumet? Link?

Fornektelsen er allerede i gang ser jeg :)

Herregud da mann! Om du ikke har noe bedre å komme med så foreslår jeg at du stenger internett abbonementet ditt. Hva var egentlig hensikte med kommentaren din i utgangspunktet? Og når du blir spurt hva du sikter til med den så makter du ikke svare. Jaja
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...