Gå til innhold

Kommentarer til dette tilbudet fra Komplett.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett hadde jeg ikke kjøpt MSI B250 og en ikke overklokkbar cpu med GTX 1080 er rett og slett for dumt.

 

Gå heller for enten x370 og ryzen cpu eller i7 8700k med z270 brikkesett.

 

Hva skal du bruke pcen til? Videoredigering bør du ha litt mere ram. Kanskje større SSD disk\harddisk bør vurderes?

Hadde vurdert EVGA SuperNOVA 750 G3 strømforsyningen istedenfor.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Uansett hadde jeg ikke kjøpt MSI B250 og en ikke overklokkbar cpu med GTX 1080 er rett og slett for dumt.

 

Gå heller for enten x370 og ryzen cpu eller i7 8700k med z270 brikkesett.

 

Hva skal du bruke pcen til? Videoredigering bør du ha litt mere ram. Kanskje større SSD disk\harddisk bør vurderes?

Hadde vurdert EVGA SuperNOVA 750 G3 strømforsyningen istedenfor.

Hvorfor er det dumt om ts kjøper en ikke oc cpu. Ikke alle som har oc i tankene. Jeg tenkte ikke på det da jeg kjøpte 3770K(8)

Men ts, kjøp amd system for ca 12000. Du får mere igjen for pengene ved å velge amd ryzen system.

Min mening, og oppgradere jeg blir det 1800x.

Gjør i protest mot intel og deres stive priser for 8c cpu. PS: Min mening

Lenke til kommentar

 

Uansett hadde jeg ikke kjøpt MSI B250 og en ikke overklokkbar cpu med GTX 1080 er rett og slett for dumt.

 

Gå heller for enten x370 og ryzen cpu eller i7 8700k med z270 brikkesett.

 

Hva skal du bruke pcen til? Videoredigering bør du ha litt mere ram. Kanskje større SSD disk\harddisk bør vurderes?

Hadde vurdert EVGA SuperNOVA 750 G3 strømforsyningen istedenfor.

Hvorfor er det dumt om ts kjøper en ikke oc cpu. Ikke alle som har oc i tankene. Jeg tenkte ikke på det da jeg kjøpte 3770K(8)

Men ts, kjøp amd system for ca 12000. Du får mere igjen for pengene ved å velge amd ryzen system.

Min mening, og oppgradere jeg blir det 1800x.

Gjør i protest mot intel og deres stive priser for 8c cpu. PS: Min mening

 

 

Det vil isåfall være utelukkende i protest mot intel, ikke fordi du får mer for pengene - om det er gaming som er formålet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...