Gå til innhold

Hvilken VPN skal jeg gå for?


Anbefalte innlegg

Hei!

I disse dager vurderer jeg sterkt om jeg skal skaffe med VPN slik mange gjør for å gjøre hverdagen over internett litt sikrere. Problemet er at jeg ikke har erfaringer ved noen tilbydere, og i den anledning spør jeg dere om anbefalinger for hvilken VPN jeg bør gå for, mtp. fart, pris etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

I disse dager vurderer jeg sterkt om jeg skal skaffe med VPN slik mange gjør for å gjøre hverdagen over internett litt sikrere. Problemet er at jeg ikke har erfaringer ved noen tilbydere, og i den anledning spør jeg dere om anbefalinger for hvilken VPN jeg bør gå for, mtp. fart, pris etc.

 

De gangene jeg har brukt VPN har jeg brukt Tunnelbear sitt program: Det er enkelt og bruke. Men har ikke erfaring med og bruke det over lenger tid. Veldig enkelt layout på programmet, Men pris ? Da er jeg usikker. det virker som om det er dyrt for de fleste om man skal ha noe bra program.

Lenke til kommentar

Blir lett og velge, 4 forslag, 4 forskjellige vpn :p

Det er vanskelig å si hva som er "best", det komme ann på hva du er ute etter. Jeg ville ha en VPN levrandør som tilbyr en tjeneste med høyest mulig sikkerhet, for mullvad sin del oppgir du ikke personalia når du registrer deg engang, samt du kan betale med bitcoin on du vil være 100% anonym, videre har de faste faste gode rutiner på å aldri ta vare på informasjon fra brukerne sine.

 

Om dette er viktig for deg tror jeg mullvad kan være en god bet selv om de kan koste litt mer en konkurrentene, det kommer helt ann på behov og hva du selv ser etter i en VPN leverandør.

 

Det beste er uansett å lese gjennom vilkår til de forskjellige tilbyderene selv og velge utifra det.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...