Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min utdanningsplan er ikke klar ennå. Men det er vel ikke noe som stresser?

Dere har vel fått oppgitt en dato når ting tidligst er klart? Jeg har advart mot å stresse med ting herunder det å opprette konto og godkjenne utdanningsplan for tidlig. Jeg gikk i denne fella og det ble et sabla rot på phs fordi jeg ikke fulgte de datoene som var satt.

Lenke til kommentar

Dere har vel fått oppgitt en dato når ting tidligst er klart? Jeg har advart mot å stresse med ting herunder det å opprette konto og godkjenne utdanningsplan for tidlig. Jeg gikk i denne fella og det ble et sabla rot på phs fordi jeg ikke fulgte de datoene som var satt.

He he, pussig at du nevner det. Sånn rent teoretisk - hva er fremgangsmåten om en går i den fella? :)

Lenke til kommentar

Dere har vel fått oppgitt en dato når ting tidligst er klart? Jeg har advart mot å stresse med ting herunder det å opprette konto og godkjenne utdanningsplan for tidlig. Jeg gikk i denne fella og det ble et sabla rot på phs fordi jeg ikke fulgte de datoene som var satt.

Ja, da orker ikke jeg å gjøre noe før jeg starter, så jeg ikke gjør noe feil :) 

Lenke til kommentar

He he, pussig at du nevner det. Sånn rent teoretisk - hva er fremgangsmåten om en går i den fella? :)

Ikke noe store greier, men jeg måtte ta kontakt med ikt på skolen. Sånn at det tok et par dager ekstra før ting var ordentlig på stell. Det kunne rettes opp i men ble litt forsinkelser i alt:)

Lenke til kommentar

Til dere som har gått i Bodø;

hvordan er treningsmulighetene på skolen? Er det gode muligheter eller burde man ha abonnement på for eksempel Stamina også?

Helt OK treningsrom men mange trente på stamina eller på treningssenteret som er ved UiN. Så lenge man finner gode tider for å trene så klarer man det helt greit. I B3 trente jeg kun på phs og eksamen ble bestått :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det å ha en deltidsjobb noen dager i uka på dagtid? Er det umulig å kombinere slik at all deltidsjobbing må foregå på kveldstid?

Det vil jo bli vanskelig dersom du har faste skift på dagtid noen dager i uka. Timeplanen er som regel fast men kan også endres av og til. I tillegg er det noe obligatorisk undervisning. Vil nok prioritert studiet fremfor dagtidsjobbing hvis det ikke kan kombineres.

Lenke til kommentar

Det vil jo bli vanskelig dersom du har faste skift på dagtid noen dager i uka. Timeplanen er som regel fast men kan også endres av og til. I tillegg er det noe obligatorisk undervisning. Vil nok prioritert studiet fremfor dagtidsjobbing hvis det ikke kan kombineres.

 

Vil det være noe obligatorisk i helgene i blant, altså samlinger og div? Kan man med sikkerhet ha en deltidsjobb som kun er i helgene?

Lenke til kommentar

Vil det være noe obligatorisk i helgene i blant, altså samlinger og div? Kan man med sikkerhet ha en deltidsjobb som kun er i helgene?

Ingenting obligatorisk i helgene og du følger vanlig skolerute for høgskole. Imidlertid skal man i B3 på leir osv som gjør at man blir forhindret av å jobbe, men det et en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...