Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min StudentWeb er nesten helt tom, får ikke betalt semesteravgift eller meldt opp noen fag/eksamener.. 

Under meldinger står også følgende ''Du har ikke studierett ved institusjonen dette semesteret. Du kan fremdeles benytte deg av flere av tjenestene på Studentweb.''

Kan ha noe med at jeg ikke har betalt semesteravgiften 

Lenke til kommentar

Hei ?

 

Noen som har betalt semesteravgiften ? Har vært inne på Studentweb, men ikke fått avgiften.

 

Hvorti kommer timeplan, pensumlisten ut? Og hvor kan jeg se det ?

 

Emil

Pensumlister og annet snacks ligger på

PHS sine sider. Greit å gjøre seg kjent med diverse https://www.phs.no/for-studenter/

 

Til dere som sliter med hva dere skal gjøre på studweb ifm oppmelding av fag ol så er det bare å vente. I en av de første dagene i studiet er det satt av en dobbeltime til å gjennomgå studweb og canvas(tidligere itslearning), slik at det blir rett hos alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som angrer på valg av studiested og vil bytte med en plass i Bodø?

Kan man bare bytte om på plasser? Det kunne vi i alle fall ikke gjøre for noen år siden. Dersom det ikke er andre grunner enn til kun plassering av studiested så anbefaler jeg deg å gå i Bodø. Bodø er fantastisk som studiested.

Lenke til kommentar

Kommer ikke inn på studentweb med personnummer og pin-kode. Noen forslag?

Ikke jeg heller. Men det står opplyst på phs.no at ingen får tilgang før 9.august. Så jeg tror det lønner seg å vente, slik at det ikke blir noe feil. Det er helt sikkert satt av god til første uken til å igjennom alle slike ting :)

 

Aktivering av brukerkonto for nye studenter 

(For studenter som begynner på B1 høst -18: tidligst torsdag 9. august)

Endret av Meissner
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke jeg heller. Men det står opplyst på phs.no at ingen får tilgang før 9.august. Så jeg tror det lønner seg å vente, slik at det ikke blir noe feil. Det er helt sikkert satt av god til første uken til å igjennom alle slike ting :)

 

Aktivering av brukerkonto for nye studenter

(For studenter som begynner på B1 høst -18: tidligst torsdag 9. august)

Hmm, veldig rart. Jeg har idag fått registrert både bruker på TimeEdit, @phs.no Mail, StudentWeb og Feide phs bruker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...