Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen steder man kan se hvem man har havnet i klasse med?

Når jeg klikker på "studier" på studentweb kom det opp "Klasse" og en bokstav bak. Lurer på om den bokstaven bestemmer hvilken klasse man havner i?  :hmm:

 

Kunne ikke se noen liste over hvem som hadde samme bokstav.

Endret av Brg1
Lenke til kommentar

Når jeg klikker på "studier" på studentweb kom det opp "Klasse" og en bokstav bak. Lurer på om den bokstaven bestemmer hvilken klasse man havner i? :hmm:

 

Kunne ikke se noen liste over hvem som hadde samme bokstav.

Det stemmer at denne bokstaven er klassen din, men du får ikke se hvem andre som har kommet i samme klasse. Den bokstaven du har fått, den bruker du når du skal sjekke timeplanen på timeedit.

Lenke til kommentar

Det stemmer at denne bokstaven er klassen din, men du får ikke se hvem andre som har kommet i samme klasse. Den bokstaven du har fått, den bruker du når du skal sjekke timeplanen på timeedit.

Hvordan klarer du å logge inn på timeedit med feide? Jeg logget inn på studentweb med fødselsnummer og pinkode, så vet ikke hva studentnummeret og passordet mitt er.

Lenke til kommentar

Jeg har betalt semesteravgift, men ikke godkjent studieplanen da det står at denne ikke er "komplett enda". Flere som opplever det samme? Kun 173/180 poeng er med i planen.

Jeg skal begynne i B2 og har stått det samme hos meg siden jeg begynte i B1. Har også hørt at det er likt for resten i klassa mi (Det står at B3 kun har 53/60 studiepoeng, dette fikses nok opp innen det trengs å være klart).

 

Så ingenting å bekymre seg for sånn sett, men hør gjerne med IKT :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt noe fra PHS, i form av en velkommstmail, informasjon om fadderuke osv?

Har en venn som skal begynne på et annet studie, og hun har fått masse informasjon fra skolen allerede. Bare meg som syntes det er litt rart at vi ikke hører noe?

Dere får kun informasjonen son er lagt ut(velkomstbrosjyren). Dere får mye info de to første dagene så du skal ikke være redd for at dere ikke får med dere alt:)

Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt noe fra PHS, i form av en velkommstmail, informasjon om fadderuke osv?

Har en venn som skal begynne på et annet studie, og hun har fått masse informasjon fra skolen allerede. Bare meg som syntes det er litt rart at vi ikke hører noe?

Jeg synes også at det er rart, greit at det ligger velkommstbrosyre ute på nettet, men kunne hvertfall kommet en Mail med link til den om så

Lenke til kommentar

Jeg synes også at det er rart, greit at det ligger velkommstbrosyre ute på nettet, men kunne hvertfall kommet en Mail med link til den om så

Ja, jeg er helt enig. At de ønsket oss velkommen, og da kanskje litt informasjon om at man SKAL vente med å logge inn osv. Jeg tror jeg er en av de som har klart å rote til studieplanen ved å godkjenne den for tidlig  :tease:  #ivrig politistudent

Lenke til kommentar

Ja, jeg er helt enig. At de ønsket oss velkommen, og da kanskje litt informasjon om at man SKAL vente med å logge inn osv. Jeg tror jeg er en av de som har klart å rote til studieplanen ved å godkjenne den for tidlig :tease: #ivrig politistudent

 

Jeg var på samma viset jeg så jeg skjønner frustrasjonen deres :) nå er bare dette et første innblikk i hvordan hele etaten er. Man får ikke servert noen ting på sølvfat og ting blir bare verre og verre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...