Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Og er vask av uniform noe vi må gjøre selv hjemme eller er den kun værende på skolen og vaskes kun der?

Det velger du nok selv. Jeg vaska bestandig uniformen hjemme. Nå som jeg er i jobb vaskes den på stasjonen. Litt mer dritt ute på gata enn i et klasserom da:) I Bodø tror jeg ikke det er mulighet for å vaske uniformen på skolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan ikke jeg i hvert fall.

Nå har jeg ikke lengre tilgang til timeedit, men er ganske sikker på at du kan se hvilke grupper du er tilknyttet dersom du søker på bruker istedet for klasse. Hvis ikke finner du klassen din på studweb.

Lenke til kommentar

Overraskende mange som har takket nei til studieplass faktisk! Var på 130. Plass på venteliste og er nå på 90. Skjønner jo at jeg ikke har noen sjanse i år, men artig å se likevel. 

Nei?? Da var det veldig dumt av meg å takke nei til venteliste for Oslo, var nr 33 på venteliste!

Lenke til kommentar

Sikkert færre på Oslo, har søkt alle skolene så regnet ut i fra den skolen jeg lå «nærmest» skoleplass (altså Bodø)

Trenger ikke være så mange som har takket nei. Kan godt være mange som er så langt ned på ventelisten at de ikke gidder stå der og heller takker ja til andre studier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...