Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Uffa yoda.... jeg får vondt i hodet av over 15mg fant jeg ut. Hadde en 24 som jeg blandet med 2x10 til 30ml - har ikke regnet på det, men tipper det ble til rundt 12-14 da?

 

Btw.. fikk Bobas Bounty i dag(Boba Fett med andre ord), dette var jo spesielt. Den er 100% VG med en spesiell tobakk smak vil jeg påstå. Helsikkes throathit og mengder med røyk som henger i lufta... Host host... Denne skal jeg bestille mer av når den kommer på Liberty Flights igjen :) Om ikke for selve opplevelsen, så for å ha Star Wars Juice :p Ubestemmelig tobakk smak som for meg smaker litt tørt og jord aktig - fordi det er 100 % VG så tipper jeg at smaken ikke kommer helt frem her, men den er god.

 

Synd dem ikke hadde Gorrila Juicen, den har jeg lyst til å teste. Det ble en 10ml med Flue Cured som andre har anbefalt. Alien Vision Juice denne helgen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja den gjør nok det. Fra hva jeg har lest så vil juicen skape et belegg på coilen som gjør at det tetter seg til, sikkert litt med fyllet også. Det tok litt tid å fylle en ny carto med denne Boba juicen, men alt må jo prøves :D

Som sagt, tjukk røyk som henger i rommet av denne her. Kjører på 4 volt nå og skal se hvor lagt opp jeg får presset den før det smaker drit.

Lenke til kommentar

Seriøst? Har dampet tonnevis på kvadrat og rundt i Sandnes (vågen osv) uten et eneste blikk :|

Jeg er kronisk uheldig med slikt. :p

 

Hva slags greier bruker dere? Kan være der forskjellen ligger? :)

Jeg brukte mitt eGo-T 2200 mAh-batteri og en sort Boge LR på puben, og ditto batteri og Vivi Novaen på kjøpesenteret, ikke noe fancy greier, og ikke noe som ligner det minste på en sigg heller. :p

Lenke til kommentar

 

 

Det er viktig å få hele spektret :D Har man VV så har man VV :p

hehe, ser den :D

 

Btw, jeg fikk varene mine fra vaper.no i går (det vil si, jeg hentet dem selv på DHL sitt lager i Bergen). Leste litt på nettsidene deres (vaper) og ser de har lager i Tønsberg, men også benytter "fjernlager"... Ser varene mine var sendt fra et slikt "fjernt" lager... I Hong Kong. Det er litt fjernere enn hva jeg normalt ville ansett som et fjernlager, men, men...

 

Bestilt 12.12.12, sendt fra lager 19.12.12 som er noe jeg finner helt uakseptabelt når nettsiden sier "på lager"

 

Men, noe positivt var det i det minste... Når varene først ble sendt, gikk det styggfort. Sendt fra Hong Kong 19.12.12, forsøkt utlevert 20.12.12 (men jeg var ikke hjemme, da jeg var hos en venn som nettopp hadde fått sin første e-sigg :) ). All honnør til DHL for å være så raske at jeg ikke rakk hjem før de prøvde å levere :)

Endret av Brosmen
Lenke til kommentar

Jeg brukte mitt eGo-T 2200 mAh-batteri og en sort Boge LR på puben, og ditto batteri og Vivi Novaen på kjøpesenteret, ikke noe fancy greier, og ikke noe som ligner det minste på en sigg heller. :p

 

 

Da kan det jo hende at det er det! Slai bruker jo sort 510 batteri med sort carto! 510 er mye mer ''diskree'' og man får ikke så sinnsykt mye damp ut av den at man tåkelegger stedet :p

 

Lurer på om jeg får lurt gjennom noen flasker med juice fra USA gjennom tollen. Fyren har sendt til Sverige før uten problemer, men jeg er usikker på om hvor vidt svenskene får lov til å kjøpe juice med nikotin fra USA eller ei.

 

Mener å tro at Sverige har helt andre lover enn oss når det gjelder det der.

 

Ja, var greit å få tingene til slutt :)

 

Jeg må sjekke hvor mye væske jeg har igjen og håpe noe av det jeg har bestilt kommer frem før jeg går tom :)

 

ALLTID ha ekstra juice og utstyr for hånden.. jeg har ofte måtte ty til dyr levering over natta siden jeg 'plutselig' har gått tom. Er dyrt, men fremdeles billigere enn å kjøpe røyk gitt.. :p

Lenke til kommentar

Du kan ha rett i det. Jeg har jo kun prøvd eGo-ting, da jeg spytta i 1100 kr uten å vite om jeg likte det eller ei, så jeg aner ikke hvordan noe fra 510, 808 eller noen av de andre er. :p

 

Kan dog opplyse om hvor kjedelig det er å dampe når man er forkjølet. Får ikke engang smak ut av Citrus Explosion, som vanligvis pleier å være den strammeste jeg har.

 

Ja, antar at Sverige har annerledes lover, så jeg må bare få fyren til å skrive på 0 mg utenpå og eventuelt på flaskene, så burde det gå greit. :p

Lenke til kommentar

Interessant. Kanskje teste det ut senere, når jeg har funnet meg et batteri som sitter godt i handen og er av god kvalitet. Gjerne med litt størrelse. Samt en større tank.

 

Hadde vært digg med en stor tank, automagisk batteri og en slange fra tanken og til enden av driptipen, slik at jeg bare kunne latt det hele ligge ved siden av meg eller i sekken og dampe i vei uten å måtte holde i noe som helst. Det hadde vært så mye bedre for den late faen i meg. :p

Lenke til kommentar

ALLTID ha ekstra juice og utstyr for hånden.. jeg har ofte måtte ty til dyr levering over natta siden jeg 'plutselig' har gått tom. Er dyrt, men fremdeles billigere enn å kjøpe røyk gitt.. :p

Ja, jeg har en del å gå på, men juletiden påvirker jo leveringstider og slikt. Men har noen vasker jeg ikke liker særlig godt i "reserve" ;)

 

 

Hadde vært digg med en stor tank, automagisk batteri og en slange fra tanken og til enden av driptipen, slik at jeg bare kunne latt det hele ligge ved siden av meg eller i sekken og dampe i vei uten å måtte holde i noe som helst. Det hadde vært så mye bedre for den late faen i meg. :p

Vape-in-bag? :)

Ville tro kondensering i slangen ville blitt et problem ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...