Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Men den mjøden der er da ikke så god. Spesielt ikke i forhold til Suttungs. <3

Norsk mjød som de solgte på polet i sin tid, men som siden har gått ut av produksjon.

En helaften for meg i mine yngre dager var en flaske Lapponia blåbærlikør og en flaske Suttungs mjød. Og jeg fikk ha drikken min i fred på voers og nach.

Ellers er jo hjemmelaget himla godt, men det er sjelden jeg får tak i det lenger. Ingen brygger mjød, buhu.

 

Er vel mer vin enn øl også, som en svakere Grappa.

Satte ProTanken på den gamle eGo VV PT-en min, og det fungerer utmerket. Green Steam er fortsatt en slager. :)

Ja. Denne mjøden er laga i København. Skulle gjerne hatt no ordentlig norsk mjød ja, men denne duger. Har for øvrig gått over til rødvin nå. Skål Datasmurf :green:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skål, balltuss. Her går det i sjokomelk akkurat nå. Nippa til en Faustino I Gran Reserva mens jeg spiste hjemmelaget pizza og så Nytt på nytt tidligere i kveld. Viser seg at man faktisk kan le av Gahr-Støre på annet vis enn at han til tider er latterlig og man ler oppgitt. :p

 

Tenker å fylle CE8-en med en av de andre juicene, den bringerbær-is-saken er fristende, nå som jeg først er på bæra.

Lenke til kommentar

Skål, balltuss. Her går det i sjokomelk akkurat nå. Nippa til en Faustino I Gran Reserva mens jeg spiste hjemmelaget pizza og så Nytt på nytt tidligere i kveld. Viser seg at man faktisk kan le av Gahr-Støre på annet vis enn at han til tider er latterlig og man ler oppgitt. :p

 

Tenker å fylle CE8-en med en av de andre juicene, den bringerbær-is-saken er fristende, nå som jeg først er på bæra.

Helt enig i det Gahr-Støre resonnementet ja. Så på det jeg og mens jeg spiste hjemmelaga burgere og skyllte ned med utenlandsk mjød. :rofl: Har en f16 jeg sitter å funderer på hva jeg skal fylle den med.. Har ikke helt bestemt meg enda. :)

 

Sitter barnevakt istedet for å nyte en god vin eller drink. Er godt da å kunne sitte og vape i samme rom uten å være bekymret for at barnet skal ta skade av passiv røyking, ei heller at hun går hjem med røyklukt i klærne sine.

Ja. Det er sant. E-Røyk er brilliant :)
Lenke til kommentar

Er Atmomoxinmoan 69 i hånda og Kamry KTS (Kinaklonen) i bakgrunnen der. Neglelakken er av ukjent produsent.

 

(Den fulle historien er at lillesøster utfordret meg til neglelakk-duell da jeg gjorde narr av neglelakkevnene hennes. Jeg vant)

Endret av Lakus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei godtfolk, nå jeg skal jo kjøpe meg en ny sigg, men har ikke fått rotet meg til å gjøre det ennå.

Så sitter jeg her, og klarer å knekke den jeg har. Jeg har en. Faen.

 

Noen som vet om noen som leverer raskt?

Gir egentlig F i hva det er, så lenge damp kommer ut i dene ene enden, vill helst ikke kjøpe en vanlig sigarettpakke igjen...

Lenke til kommentar

Har et CE8 sett på vei i posten fra damping.no, gleder meg til å prøve damping. Med litt flaks kommer den i dag, meeen blir nok fort mandag/tirsdag før den ligger i postkassa.

 

Noen tips til sikre vinnere anngående e-liquids? Tok med en apple cured tobacco og en ebaron lab brasileiro i damping.no bestilingen min. Men må vel teste noen nikotinholdige etterhvert også, hvor høyt nik. nivå ligger dere på i liquidsene?

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Har et CE8 sett på vei i posten fra damping.no, gleder meg til å prøve damping. Med litt flaks kommer den i dag, meeen blir nok fort mandag/tirsdag før den ligger i postkassa.

 

Noen tips til sikre vinnere anngående e-liquids? Tok med en apple cured tobacco og en ebaron lab brasileiro i damping.no bestilingen min. Men må vel teste noen nikotinholdige etterhvert også, hvor høyt nik. nivå ligger dere på i liquidsene?

 

Jeg starta på 18mg med nikotin, men gikk fort opp for meg at 12mg passa meg bedre (røyka rundt 15 rød marlboro)

 

Angående CE8, alt jeg har sett å hørt om den clearon har vært negativt. Fleste anmeldelsene har sagt at den har lite, eller ingen smak. Forhåpenvis så tar jeg feil :)

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Har et CE8 sett på vei i posten fra damping.no, gleder meg til å prøve damping. Med litt flaks kommer den i dag, meeen blir nok fort mandag/tirsdag før den ligger i postkassa.

 

Noen tips til sikre vinnere anngående e-liquids? Tok med en apple cured tobacco og en ebaron lab brasileiro i damping.no bestilingen min. Men må vel teste noen nikotinholdige etterhvert også, hvor høyt nik. nivå ligger dere på i liquidsene?

Begynte på 18 mg nikotin. Holder meg som regel til det enda, men har noen juicer med 20, 24 og 25 mg. :)

Alt jeg har bestilt fra damping.no har kommet dagen etter det ble sendt. Rask levering der i gården. :green:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...