Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn halvveis sjalu på dere som faktisk klarer å mekke veker selv, men samtidig vet jeg at det hadde vært slutten damping for meg, siden jeg hadde blitt hekta, men samtidig er alt for lat til å gjøre det ordentlig, så jeg hadde sannsynligvis endt opp med å sprenge meg selv i lufta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er rimelig sikker på at Thrustfiren min er fucka uansett da, har hørt mye shady om dem og leter etter en bedre lader som også kan skifte mellom 3V og 3.6V, samt lar meg lade alle batteristørrelser jeg skulle finne på å kjøpe.

Jeg kjøpte meg nylig en ny lader, men den kan ikke bytte mellom 3V og 3.6V. Ikke at jeg vet hvorfor den skulle det, men greit :p

 

EDIT: Link-fail

 

http://www.gotvapes.com/index.php?main_page=product_info&cPath=68_192&products_id=1477

http://www.e-cigarette-forum.com/forum/e-cigarette-accessories-discussion/355032-nitecore-intellicharger-sysmax.html

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

0,8 - 1ohm er veldig bra å ha på mekaniske mods. Selv prøver jeg å legge med rundt 1ohm på hver coil. Så sånn sett gjør du absolutt ingenting galt, men du har vel ikke en mekanisk mod?

 

Og ja, ohmen varierer litt når du beveger på coilen, da den vil forandre posisjonen sin litt hver gang. Om du føler den beveger seg av selv de letteste bevegelser er den nok likevel litt i løseste laget. Min skal det nå litt til før den går vekk fra 1.2ohm.

 

Har zmax med VV og VW. Kan da stille inn som jeg vil, men ønsker masse damp, smak og TH.

 

Burde jeg ''vikle'' den rundt strammere for at den skal holde seg?? For det virker som om ''bena'' på atomizerhodet har noe å si også. Fått med meg at det er de som gir kontakt, så kanskje det har noe å si?

Lenke til kommentar

Skal jeg da sette inn batteriene igjen å vente til det piper? Andre med samme lader og andre erfaringer her? :hmm:

 

Det er nok den samme laderen som jeg har. Jeg har aldri hørt den pipe. Selv om batteriene noen ganger kan bli liggende en stund etter det er blitt grønt.

Og ikke har jeg hatt noen grunn til å tro at de ikke har vært ladet når det blir grønt. Men jeg har ikke noen innretning som kan måle dette. De virker da så lenge som de skal. Har ikke reagert på kort brukstid. :)

Lenke til kommentar

Det er nok den samme laderen som jeg har. Jeg har aldri hørt den pipe. Selv om batteriene noen ganger kan bli liggende en stund etter det er blitt grønt.

Og ikke har jeg hatt noen grunn til å tro at de ikke har vært ladet når det blir grønt. Men jeg har ikke noen innretning som kan måle dette. De virker da så lenge som de skal. Har ikke reagert på kort brukstid. :)

Ja, det var det jeg tenkte. Syntes dette med pipingen hørtes merkelig ut. :) Satser på å ta dem ut når det lyser grønt jeg da. :)
Lenke til kommentar

Begynte på 18 mg nikotin. Holder meg som regel til det enda, men har noen juicer med 20, 24 og 25 mg. :)

Alt jeg har bestilt fra damping.no har kommet dagen etter det ble sendt. Rask levering der i gården. :green:

Ja den kom faktisk i dag. Meget rask levering ja.

 

Men, må bestille litt juice fra det store utland nå. Er jo en jungel der ute. Tips fra folket til smakfulle varianter og gode plasser å bestille fra settes stor pris på. :)

Lenke til kommentar

Ja den kom faktisk i dag. Meget rask levering ja.

 

Men, må bestille litt juice fra det store utland nå. Er jo en jungel der ute. Tips fra folket til smakfulle varianter og gode plasser å bestille fra settes stor pris på. :)

De jeg bestiller fast fra og har gode erfaringer med er

www.liberty-flights.co.uk spesielt Vermillion River juicene deres, www.houseofliquid.com

- de beste tobakksjuicene ekstraktet fra tobakksblader, www.spaincigar.es

- bestiller Halo derfra en av de beste juicene - dyr men verd prisen, og så er det

www.amtorp.net

- en danske som lager sin egen juice - kaller den e-saft. Billigste juicen man får tak i, men faktisk meget god. :green:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

AWWW YIIIIS! Der satt den!!! Så på bilder av vivi nova spare heads og la merke til at det IKKE var lange metaltråder.. Så jeg kuttet trådene korte så lot den ene stå rett ned og bøyde den andre mot ''veggen'' i atomizerhodet, og så pluuuutselig.. PLUTSELIG funket det!!! Får alt fra 2,0 ohm til 2,6, så er veldig ustabil. Veldig varm damp. Ikke det jeg er vandt til merker jeg. Men YEEES! OH yeah!!!! Da fikk jeg det endelig til! :D

 

Hvordan gjør jeg den mer ''stabil'' ?? Så litt på bilder og videoer og jeg har aldri hatt en sånn liten plastdings på bunnen.. bare toppen. Kan det ha noe å si??

 

Edit: Ogsåååå fikk jeg 9.9 - feilmelding!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...