Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

AWWW YIIIIS! Der satt den!!! Så på bilder av vivi nova spare heads og la merke til at det IKKE var lange metaltråder.. Så jeg kuttet trådene korte så lot den ene stå rett ned og bøyde den andre mot ''veggen'' i atomizerhodet, og så pluuuutselig.. PLUTSELIG funket det!!! Får alt fra 2,0 ohm til 2,6, så er veldig ustabil. Veldig varm damp. Ikke det jeg er vandt til merker jeg. Men YEEES! OH yeah!!!! Da fikk jeg det endelig til! :D

 

Hvordan gjør jeg den mer ''stabil'' ?? Så litt på bilder og videoer og jeg har aldri hatt en sånn liten plastdings på bunnen.. bare toppen. Kan det ha noe å si??

 

Edit: Ogsåååå fikk jeg 9.9 - feilmelding!

Bravo Buffy. Det nærmer seg ser jeg :) By the way - Johnson Creek French Vanilla er ikke god. Ikke mye vaniljesmak å spore der i gården. Styr unna! Da lurer jeg på hvordan VR's French Vanilla er. VR's Kentucky Vanilla er mye bedre enn Johnson Creek French Vanilla. Blææ :omg:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På LR Boge Cartomizer får man god TH, spesielt med HP, CR og KY4 :)

Ja har prøvd dem på Boge LR cartomizers, og på iClears. Gir litt mer TH på Boge :) , men ikke mye å snakke om i forhold til Halo som sparker skikkelig i halsen. Dersom du synes VR gir skikkelig TH så hadde det vært moro om du hadde prøvd Halo Tribeca og Longhorn. De sparker :green:

Edit: Hot Cinnamon på Kanger ProTank sparker mye mer enn på carto's :dribble:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Haha, det går bra.. ønsker jeg høyere TH så bestiller jeg VR med høyere nic innhold, som jeg har gjort denne gangen jeg bestilte med tobakkblandingsmakene. Husk at 18 mg blir aaaaltfor mye for meg :p

Ok. He-he. Syntes Tribeca på 18 mg sparket skikkelig, men da jeg skulle ha mer så hadde han bare 24 mg. Den sparker sinnsykt :green: . Dessuten så synes jeg forbudt frukt har god TH :)
Lenke til kommentar

Ok. He-he. Syntes Tribeca på 18 mg sparket skikkelig, men da jeg skulle ha mer så hadde han bare 24 mg. Den sparker sinnsykt :green: . Dessuten så synes jeg forbudt frukt har god TH :)

 

Har fremdeles 18 mg med cola og en annen juice med 18 mg som jeg ikke har rørt på noen uker.. så tror jeg skal klare meg med 10 og 15 på det meste :p Alle snakker om denne frukten. Hva er sååå bra med den? USA?

Lenke til kommentar

Huh. Her har jeg hele tiden trodd at det var om å ha så høy ohm som mulig, og så sitter dere her og forteller meg at med lavere ohm kan jeg få mer damp og TH?

Hva i all verden er det jeg driver og søker etter hoder med høy ohm for da?

 

e: Det var da forbannet også.

Fylte opp en splitter ny CE8 2.4 ohm med White Lie og uansett hva jeg prøver den på, smaker det brent. 3V eller 4V, brent hele veien. ><

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Huh. Her har jeg hele tiden trodd at det var om å ha så høy ohm som mulig, og så sitter dere her og forteller meg at med lavere ohm kan jeg få mer damp og TH?

Hva i all verden er det jeg driver og søker etter hoder med høy ohm for da?

 

e: Det var da forbannet også.

Fylte opp en splitter ny CE8 2.4 ohm med White Lie og uansett hva jeg prøver den på, smaker det brent. 3V eller 4V, brent hele veien. ><

 

De liker lav ohm fordi de bruker mech mods som kjører 3.7v. Hvis man har VV eller VW på moden sin så har det ikke no å si.

Lenke til kommentar

Første forsøk på en coil under 1ohm ble 0.8ohm, og fytti fanden... jeg kan ikke se hånda framfor meg. Tør ikke tenke på hva dual-coil kan gjøre.

 

Hehe, ja det blir trøkk når man kryper under 1.

Hadde vært artig å teste superversjopnen av dual coils med å kjøre en coil på hver side med to luftehull og sånn ca 0.3 ohm, blir temmelig ekstremt, som her:

http://www.youtube.com/watch?v=wlmKfuDZVs0

 

Bra vilt! :eek::)

Huh. Her har jeg hele tiden trodd at det var om å ha så høy ohm som mulig, og så sitter dere her og forteller meg at med lavere ohm kan jeg få mer damp og TH?

Hva i all verden er det jeg driver og søker etter hoder med høy ohm for da?

 

e: Det var da forbannet også.

Fylte opp en splitter ny CE8 2.4 ohm med White Lie og uansett hva jeg prøver den på, smaker det brent. 3V eller 4V, brent hele veien. ><

 

Hehe som yoda sier, på VV/VW har det ikke så mye å si, men med rundt 2 ohm får du utnyttet hele registeret bedre om det trengs.

De liker lav ohm fordi de bruker mech mods som kjører 3.7v.

 

 

Jeg liker lav ohm fordi jeg da kan gå utenfor hva som er mulig med normalt regulert utstyr.

Men en 3 ohm carto er sannelig ikke mye moro på en mech mod nei :p

Lenke til kommentar

På LR Boge Cartomizer får man god TH, spesielt med HP, CR og KY4 :)

 

Fant forresten ut av at det var faktisk mer deler på atomizerhodet mitt enn det jeg trodde, så jeg bygde en ny coil og gjorde alt riktig, nå er den på stabile 1,5 ohm men smaker av en eller annen grunn litt .. ''stoffete''. Sært. Men yay for me! :D

 

Kjempebra. :) Har ikke merket noen "stoffete" smak. Men den går seg kanskje til etterhvert? At det er en "ny veke" smak.

Ser at du hadde noen spørsmål over her, men jeg kan ikke svare på dem. Selv om jeg følger videoen, og får det til, så aner jeg egentlig ikke hva jeg driver med... :D

Lenke til kommentar

 

 

Kjempebra. :) Har ikke merket noen "stoffete" smak. Men den går seg kanskje til etterhvert? At det er en "ny veke" smak.

Ser at du hadde noen spørsmål over her, men jeg kan ikke svare på dem. Selv om jeg følger videoen, og får det til, så aner jeg egentlig ikke hva jeg driver med... :D

 

Litt sånn det var her og.. :p men yay for us! Har nesten lyst til å bygge om noe vanskeligere nå, det var faktisk veldig artig å få til, synes det var rimelig enkelt å vikle ståltråden rundt stoffet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...