Gå til innhold

Kamptråd : Norge - Tjekkia (VM.kvalik)


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt i alt veldig fornøyd med kampen. Perioden som kulminerte med Tsjekkia-mål var dårlig, men 2. omgang var jo helt utrolig. Bittert at det ikke ble mål på noen av sjansene, spesielt den hvor Tarik bestemte seg for å bli helt fremfor å sikre ledelse, men siden vi allerede er ute av VM 2018 kjenner jeg at jeg ikke greier å irritere meg så mye. Håper virkelig at dette er starten på en ny trend!

 

Og jeg håper Berget starter på benk neste kamp.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som gjør at Johansen ikke fungerer for norge men det gjør han ikke. Han og berget kunne jeg tenkt meg og aldri se på landslaget igjen. Sleng på Nassenøff brødrene også, jeg orker bare ikke slike typer.

 

Nordtveit klarte seg ok til en forandring, utenom de vanlig elendige frisparkene.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Mads Hansen på vg sier at Tarik er en lagspiller og dette var utypisk Tarik. God Jul. Han har ALLTID vært egoistisk og irriterende, i alle fall i media og på banen.

 

Søderlund fikk straffen så da er det greit.

 

Slik summerer Tarik det opp. Det er så tydelig i vg intervjuet at han er veldig ego. Så kjedelig type.

 

Han nye Bjørn, hysterisk amerikansk intervju.

 

Når man ser situasjonen igjen med Tarik, bør ikke Moi få så ørene flagrer også? Han velger ikke akkurat den beste løsningen. Han er ego.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Veldig positiv andreomgang. Beste vi har spilt siden Kroatia-kampen.

 

Liker ikke måten missen blir ufarliggjort på av gutta. VM-kvaliken er kanskje kjørt for lengst, men med mindre vi begynner å vinne kamper så kommer vi til å ha en latterlig dårlig seeding til neste kvalik. Egoister som kun tenker på egen vinning er det siste vi trenger. Får håpe det blir statuert et eksempel og at vi ikke ser Tarik i neste kamp.

Lenke til kommentar

Enig i at Tarik bør refses for den, men samtidig gjorde han en veldig god kamp i dag, målsjansen han sløste bort ble skapt av ham selv, det samme ble straffesparket. Tviler på at han blir benket, for han var såpass god.

 

Hva synes dere om Johnsen? Han var villig til å løpe, slik som Søderlund, og kom faktisk til et par muligheter på den korte tiden han var på, og sånn sett syns jeg han nesten gjorde det bedre enn Søderlund. Samtidig kom han på banen når Norge var på sitt beste, og det er slettes ikke sikkert han hadde gjort det like bra om han hadde spilt fra start. Bør han få starte mot Sverige, eller bør kanskje Ohi få muligheten til å vise hva han kan tilføre landslaget? Og skal han isåfall erstatte Tarik eller Søderlund?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...