Gå til innhold

FEATURE: 7 storspill vi vil se mer av under årets E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt "inside" info (da utviklerne ikke har helt åpenlyst gått ut med dette enda utenom en liten forum side-post); Bugbear kommer til å vise frem Wreckfest (tidligere kjent som Next Car Game). I tillegg vil de presentere info rundt deres nye samarbeidspartner og konsoll versjonen.

Hvordan dette vises frem eller presenteres er det ikke gitt noen info rundt enda.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Ikkje spider man til ps4 ? Insomniac står for utvikling denne gangen. Trur det kan bli ein sleeper hit.

 

Det var på lista i lang stund, helt til undertegnede kom på at The Last of Us Part II fantes. Spider-Man er likevel et av de spillene jeg personlig ser aller mest fram til, og en god åtter på vår liste. ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Last of Us 2 blir sikkert kjempebra det, men jeg merker at jeg skvetter litt når jeg "hører"; "en mer hevngjerring Ellie". Basert på traileren er jeg enig i at det kan tolkes slik, men her må også Naughty Dog passe seg. Fordi spill som baserer seg på rene hevntokter går det 13 på dusinet av, og mange av de er veldig forglemmelige. Spill hvor hovedperson(er) ikke helt skjønner hva som skjer og reagerer og samler info på bakgrunn av det de opplever, og hvor hovedpersonene er menneskelig og sårbare er derimot meget gode og ikke lett forglemmelige (Half Life, Last of Us, Horizon Zero Dawn, fyll inn og stryk det som ikke passer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...