Gå til innhold

Når kommer det neste terrorangrepet i Europa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Vesten bare hadde stoppet og bombe muslimske land så hadde ikke dette skjedd. Man høster som man sår.

Så du er enig i at det å blande seg inn i Midtøstens konflikter er rota til all terroren, og det beste er å unngå det? Det inkluderer også å ta inn flyktninger fra disse landene, og se penger ned dit. La de seile sin egen sjø.

 

Et paradoks er at de fleste terroristene i Europa de siste årene har kommet fra land Europa ikke har bombet.

Lenke til kommentar

Da har vi vært vitne til en rekke angrep i det siste, senest idag i London. Da lurer jeg på følgende, når og hvor blir det neste angrepet?

 

Når:  Måned

Sted: By eller land

 

TIPS for å unngå å bli drept i terrorangrep:

- Unngå store folkemengder

- Unngå store byer

- Unngå Europa

- Unngå Midt-østen

 

Ikke la frykten overvinne deg, selvom det er større mediadekning enn tidligere i Europa. 

 

Bare husk: De FLESTE som dør av terror er MUSLIMER. Det skjer oftere terrorhandlinger i muslimske land enn i Europa, men ingen bryr seg!

 

Reis til ikke-europeisk og ikke-muslimsk land! Da jeg tror du er tryggere. Eksempelvis: Vietnam

 

Jeg tror det du kjenner er frykt, eller "Terror" som det også kalles.

Lenke til kommentar

Jeg tror det du kjenner er frykt, eller "Terror" som det også kalles.

Og hva er det du foreslår? at vi ikke skal kjenne frykt fordi det er det terroristene forsøker å oppnå? vi er jo alt tross mennesker, da er det naturlig at vi kjenner frykt, det er et menneskelig instinkt. Se på hva som skjedde i Torino, det er meldt over 1500 skadde som følge av at noen i folkemengden antok fyrverkeri for noe annet. Det er jo et tegn på at vest-europeere allerede lider av denne frykten selv om man innerst inne kan late som om man ikke gjør det.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror det du kjenner er frykt, eller "Terror" som det også kalles.

Og hva er det du foreslår? at vi ikke skal kjenne frykt fordi det er det terroristene forsøker å oppnå? vi er jo alt tross mennesker, da er det naturlig at vi kjenner frykt, det er et menneskelig instinkt. Se på hva som skjedde i Torino, det er meldt over 1500 skadde som følge av at noen i folkemengden antok fyrverkeri for noe annet. Det er jo et tegn på at vest-europeere allerede lider av denne frykten selv om man innerst inne kan late som om man ikke gjør det.

 

 

Nei absolutt ikke. Men det er jo en fordel å se når vi taper krigen, romantiserer gjerningsmenn, fetisjerer terrorhandlinger og appellerer til reaksjonære handlinger og frykt. Det får i hvert fall meg til å forstå hvorfor dette fortsetter.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror det du kjenner er frykt, eller "Terror" som det også kalles.

Og hva er det du foreslår? at vi ikke skal kjenne frykt fordi det er det terroristene forsøker å oppnå? vi er jo alt tross mennesker, da er det naturlig at vi kjenner frykt, det er et menneskelig instinkt. Se på hva som skjedde i Torino, det er meldt over 1500 skadde som følge av at noen i folkemengden antok fyrverkeri for noe annet. Det er jo et tegn på at vest-europeere allerede lider av denne frykten selv om man innerst inne kan late som om man ikke gjør det.

 

 

Nei absolutt ikke. Men det er jo en fordel å se når vi taper krigen, romantiserer gjerningsmenn, fetisjerer terrorhandlinger og appellerer til reaksjonære handlinger og frykt. Det får i hvert fall meg til å forstå hvorfor dette fortsetter.

 

Det ser åpenbart ut at #PrayforLondon og fremståelsen som om vi ikke blir påvirket av dette ikke hjelper lenger.

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke det, men det er i hvert fall ikke den effekten terroristene bryr seg om. De vil ha trynet sitt klistret på forsidene, og se Europa snu ryggen mot hverandre.

 

 

 

Gud forby at Europeere ikke skal gjøre noe med saken eller hva.

 

Det er ikke det reaksjonær betyr.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Lykke til med å overtale politiet med at du "spådde" hvis du plutselig fikk full klaff...  :eek:

 

Tror ikke det er noe problem å overtale politiet og bevise at jeg skrev et innlegg/spådom her som ikke har rot i virkeligheten. Det skal rimelig lite til for å bevise at jeg ikke er med på terror, jeg tror politibetjentene hadde dødd av kjedsomhet hvis de hadde tatt en nærmere titt på mitt liv :p

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke det, men det er i hvert fall ikke den effekten terroristene bryr seg om. De vil ha trynet sitt klistret på forsidene, og se Europa snu ryggen mot hverandre.

Ja, så budskapet ditt er å gjøre det motsatte av hva de ønsker å oppnå med det formål å irritere dem? mao å ta imot flere flyktninger for å bli enda mer eksponert for terroristenes rekruttering? da tenker jeg at du har fort stort fokus på hva dem ønsker og ikke hva vi ønsker, det er ikke de som skal styre oss.

 

Det er greit å hjelpe flyktninger, men man må ha en kontrollert innvandring og samtidig evne til å integrere disse. Se bare på hva som foregår i Oslo øst, hvorfor flykter nordmenn fra denne siden av Oslo? hvordan skal de da integreres når ingen ønsker å integrere dem? De samme tendense har vi sett i både England og Sverige og nå ser vi resultatene. Det er grobunn for parallellsamfunn.

Endret av Stoltzekleiven
Lenke til kommentar

Ja, så budskapet ditt er å gjøre det motsatte av hva de ønsker å oppnå med det formål å irritere dem? mao å ta imot flere flyktninger for å bli enda mer eksponert for terroristenes rekruttering? da tenker at du har fort stort fokus på hva dem ønsker og ikke hva vi ønsker, det er ikke de som skal styre oss.

 

Det er greit å hjelpe flyktninger, men man må ha en kontrollert innvandring og samtidig evne til å integrere disse. Se bare på hva som foregår i Oslo øst, hvorfor flykter nordmenn fra denne siden av Oslo? hvordan skal de da integreres når ingen ønsker å integrere dem? De samme tendense har vi sett i både England og Sverige og nå ser vi resultatene.

 

 

Irritere dem nei. Folk har rett til å være redde, og media har rett til å skrive om terrorisme. Dette må fortsette. Det som ikke trenger å fortsette er å behandle terrorister som anti-helter, spekulere og handle på frykt. 

 

For å gi et banalt eksempel: Om jeg vil fremme et politisk budskap og vet at jeg kan komme på alle forsidene i Europa med noen liter diesel og noen kilo med kunstgjødsel, så er dette garantert i dagens politiske klima. Dette er en relativt ny mulighet.

 

Jeg ser flere her mistolker dette som å stille seg ignorant til terror. Ta handlinger og begrens innvandring om det er det man føler er nødvendig, så lenge vi slutter å ha en uke med hva terroristene spiste til lunsj den dagen, hvordan ansiktet demmes ser ut, hvilket budskap de ville fremme, hvor ondskapsfulle de er og så vise oss ansiktene til ofrene som et slags fetisjmonument for en vellykket operasjon. Det holder med å si "Terror i London, 7 drepte, 3 terrorister knivstakk mennesker, og de er tilknyttet (f.eks.) IS". Du har fått vite alt du trenger å vite, og terroristene få lite av det de ville ha. Etter vi har rapportert nyhetene så kan vi ta de nødvendige handlingene for å stanse kriminalitet, og likevel bevare et samfunn uten overvåkning, hatkriminalitet, etnisk diskriminering og politisk rakning.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

Ja, så budskapet ditt er å gjøre det motsatte av hva de ønsker å oppnå med det formål å irritere dem? mao å ta imot flere flyktninger for å bli enda mer eksponert for terroristenes rekruttering? da tenker at du har fort stort fokus på hva dem ønsker og ikke hva vi ønsker, det er ikke de som skal styre oss.

 

Det er greit å hjelpe flyktninger, men man må ha en kontrollert innvandring og samtidig evne til å integrere disse. Se bare på hva som foregår i Oslo øst, hvorfor flykter nordmenn fra denne siden av Oslo? hvordan skal de da integreres når ingen ønsker å integrere dem? De samme tendense har vi sett i både England og Sverige og nå ser vi resultatene.

 

 

Irritere dem nei. Folk har rett til å være redde, og media har rett til å skrive om terrorisme. Dette må fortsette. Det som ikke trenger å fortsette er å behandle terrorister som anti-helter, spekulere og handle på frykt. 

 

For å gi et banalt eksempel: Om jeg vil fremme et politisk budskap og vet at jeg kan komme på alle forsidene i Europa med noen liter diesel og noen kilo med kunstgjødsel, så er dette garantert i dagens politiske klima. Dette er en relativt ny mulighet.

 

Jeg ser flere her mistolker dette som å stille seg ignorant til terror. Ta handlinger og begrens innvandring om det er det man føler er nødvendig, så lenge vi slutter å ha en uke med hva terroristene spiste til lunsj den dagen, hvordan ansiktet demmes ser ut, hvilket budskap de ville fremme, hvor ondskapsfulle de er og så vise oss ansiktene til ofrene som et slags fetisjmonument for en vellykket operasjon. Det holder med å si "Terror i London, 7 drepte, 3 terrorister knivstakk mennesker, og de er tilknyttet (f.eks.) IS". Du har fått vite alt du trenger å vite, og terroristene få lite av det de ville ha. Etter vi har rapportert nyhetene så kan vi ta de nødvendige handlingene for å stanse kriminalitet, og likevel bevare et samfunn uten overvåkning, hatkriminalitet, etnisk diskriminering og politisk rakning.

 

Så da er det bedre å gjøre som svenskene og engelskmennene, å dysse ned alt, så ingenting kommer frem i media. For eksempel: i Rotherham ble 1400 mindreårige barn (i hovedsak jenter, hvite), helt ned i 11-års alderen utnyttet av voksne muslimer seksuelt i perioden 1997-2013 og politiet gjorde ingenting før det ble omtalt i media til tross for at dette ble rapportert gang på gang. Og dette i frykt for at det ville føre til mer diskriminering... Alt bør selvfølgelig komme frem i media for da kan vi diskutere om problemene og forsøke å finne en løsning på det.

Endret av Stoltzekleiven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...