Gå til innhold

The Witcher blir TV-serie på Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Uten riktig Geralt stemme blir det feil.

Så skuespilleren som spiller Geralt må bli dubbet over av voice actoren i spillet lol.

 

 

Alternativt får man gi Doug Cockle rollen som Geralt også foran kamera. Må kanskje jobbe litt med utseende for å ligne men... :)

Lenke til kommentar

 

 

Uten riktig Geralt stemme blir det feil.

Viktigere at han har riktig personlighet enn en raspete stemme i mine øyne.
Poenget er ikke den raspete stemmen men at han som spiller Geralt i spillene har fanget karakteren helt riktige.

Og at man fanger karakteren har med personligheten å gjøre, ikke hvordan stemmen høres ut.

Lenke til kommentar

 

 

 

Uten riktig Geralt stemme blir det feil.

Viktigere at han har riktig personlighet enn en raspete stemme i mine øyne.
Poenget er ikke den raspete stemmen men at han som spiller Geralt i spillene har fanget karakteren helt riktige.

Og at man fanger karakteren har med personligheten å gjøre, ikke hvordan stemmen høres ut.

Så om Geralt hadde hatt stemmen til en liten jente, så hadde det ikke gjort noe?

 

Uansett, uvisst om dette er live-action eller CGI. Studioet bak har dog utviklet CGI for spillene til CDPR, så ser ikke bort fra at det er en animasjonsserie.

Lenke til kommentar

Jeg liker godt stemmen til Geralt, men han spiller det litt for flatt. Han nesten hvisker uansett hvilket miljø han befinner seg i, og da kan det bli litt pussig at noen snakker med mye mer energi, mens hovedpersonen rasper lavmelt tilbake. Forøvrig mener jeg at det godt kan være en annen som spiller rollen. Charlie Hunnam for eksempel har både fysikken og det fanden i voldske som trengs til rollen. Kanskje han ser litt for ung ut?

Lenke til kommentar

Jeg liker godt stemmen til Geralt, men han spiller det litt for flatt. Han nesten hvisker uansett hvilket miljø han befinner seg i, og da kan det bli litt pussig at noen snakker med mye mer energi, mens hovedpersonen rasper lavmelt tilbake. Forøvrig mener jeg at det godt kan være en annen som spiller rollen. Charlie Hunnam for eksempel har både fysikken og det fanden i voldske som trengs til rollen. Kanskje han ser litt for ung ut?

Tja, det passer nå til loren da. Witchere skal jo ha blitt fratatt mesteparten av følelsene sine gjennom mutasjonene, så da er det ikke så rart at de ikke er veldig entusiastiske i samtaler.

Lenke til kommentar

Da håper jeg dem har massivt budsjett. Viktig at dem får til omgivelsene troverdig, hvis det blir green screen av at dem befinner seg i en skog så ødelegger det alt :p

 

Er vel en viss fare for at Game Of Thrones har justert opp folks forventninger ganske mye her. Vær forberedt på å bli skuffet. ;)

Lenke til kommentar

 

Da håper jeg dem har massivt budsjett. Viktig at dem får til omgivelsene troverdig, hvis det blir green screen av at dem befinner seg i en skog så ødelegger det alt :p

 

Er vel en viss fare for at Game Of Thrones har justert opp folks forventninger ganske mye her. Vær forberedt på å bli skuffet. ;)

Tja. Nå har vel Game of Thrones sunket til fan-fiction nivå siden sesong 5, så tipper forventningene heller har sunket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Da håper jeg dem har massivt budsjett. Viktig at dem får til omgivelsene troverdig, hvis det blir green screen av at dem befinner seg i en skog så ødelegger det alt :p

Er vel en viss fare for at Game Of Thrones har justert opp folks forventninger ganske mye her. Vær forberedt på å bli skuffet. ;)

Tja. Nå har vel Game of Thrones sunket til fan-fiction nivå siden sesong 5, så tipper forventningene heller har sunket.

Tror han tenkte på budsjettet ikke kvaliteten på historien.

Lenke til kommentar

Charlie Hunnam for eksempel har både fysikken og det fanden i voldske som trengs til rollen. 

 

Han minner meg mer om en Playboy med attitude enn en genmodifisert monsterjeger  :hm: But thats just me.

 

Om man skal gå utifra spillene finnes det dog en skuespiller som i det minste har det i utseende, IMO. Kate Beckinsale.

 

z5XRD2y.png

 

Det har visst tidligere svirret rykter om skuespillerne til Geralt og Ciri da man spekulerte i en Witcher-film. Det ble avkreftet da, men nå er jo en serie bekreftet likevel. Dont know. Josh Holloway og Anna Rust. 

 

slider.jpg

f8w4YTr.jpg

 

 

 

 

Meeeeeeeeen, man skal ikke se bortifra at de velger noen helt ukjente for oss alle. De er sneaky sneaky disse polakkene.

Lenke til kommentar

 

Da håper jeg dem har massivt budsjett. Viktig at dem får til omgivelsene troverdig, hvis det blir green screen av at dem befinner seg i en skog så ødelegger det alt :p

Er vel en viss fare for at Game Of Thrones har justert opp folks forventninger ganske mye her. Vær forberedt på å bli skuffet. ;)

 

 

Hei!

 

Dette er Netflix som tar grep for å angripe tomrommet etter Game Of Thrones. Lite tilsier de kommer til å spare på noe hva gjelder produksjonsverdier. De er en sterk tilhenger av å spille inn i autentiske miljø (Marco Polo, Sense8, Narcos m.m.). 

 

Trolig vil det stå og falle mer på manus og skuespill. 

 

Det blir også i "konkurranse" med det massive Kingkiller Chronicles-prosjektet på vei (filmserie+spillserie+TV-serie), i tillegg til at HBO utforsker opp til fem potensielle spin-off serier til Game Of Thrones. 

 

Noe som burde skjerpe sansene til en aktør som Netflix. Uansett, det kan bli gode år for oss fantasy-geeks. Jeg begynner nå å spare opp feriedagene til tiden etter 2018...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...