Gå til innhold

Power (gamle Expert) - Alnabru åpningstilbud


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg jobber i Power -- hva lurer dere på? Det er god tilgang på masse varer fortsatt.

 

Tror du det er noen sjangs for å få tak i en av de 1070-korta hvis jeg kommer innom etter to engang? Har lite lyst til å dra helt opp til Alnabru hvis det er stor sjangse for å komme tomhendt tilbake...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen, jeg jobber i Power -- hva lurer dere på? Det er god tilgang på masse varer fortsatt.

 

MacBook er utsolgt.

Selv har jeg en liten antagelse det blir ekstra trafikk mellom 14-16 så velger vel å droppe det.

Fleste som kommer tidlig har fri den dagen, men virker ut som cpuen er på lager ennå, er veldig surt å stå i noen timer i kø og bare vente. Da det er et stykke unna så da bruker jeg hele kvelden på kun en cpu.

 

Hadde man fått 32 GB 3200 Mhz ram til 1000 kr og X370 hovedkort til 1000 kr hadde det vært ventetiden syns jeg.

Lenke til kommentar

 

Hei alle sammen, jeg jobber i Power -- hva lurer dere på? Det er god tilgang på masse varer fortsatt.

 

MacBook er utsolgt.

Tror størst sansynlig ryzen 7 1700 er utsolgt, kun 30 på lager kl 7.

 

Finner lite hvilen butikk som åpner om 6 dager?

De selgerne jeg snakker om vil ikke røpe dette. Heller ikke om samme tilbudene vil komme i flere butikker.

Men de mener det vil være samme priser hvis samme produktene dukker opp.

Expert vil ikke si om varene selges til innkjøps pris men mistenker det. Eller med tap.

 

Lurer på hvor mye kø det er fremdeles 2 times ventetid på å komme inn i butikken er ikke særlig fristende.

Selv man kan spare halv pris.

 

Tror nok mot sommeren vil ryzen falle i pris f.eks på bruktmarkedet.

Da kunne tenke meg å oppgradere flere pcer.

 

 

1.  Fortsatt god tilgjengelighet av alle komponenter.

 

Selvfølgelig kan/vil ikke selgere -- eller jeg svare på de andre spørsmålene dine da det er "forretningshemmeligheter".

Lenke til kommentar

 

Hei alle sammen, jeg jobber i Power -- hva lurer dere på? Det er god tilgang på masse varer fortsatt.

 

Tror du det er noen sjangs for å få tak i en av de 1070-korta hvis jeg kommer innom etter to engang? Har lite lyst til å dra helt opp til Alnabru hvis det er stor sjangse for å komme tomhendt tilbake...

 

 

Ja, det er fortsatt bra tilgjengelighet! (sjekket nå!)

Lenke til kommentar

Kan du da si hva som selges mest av? Apple produkter og nettbrett\pc?

Ikke så mye pc deler foreløpig? Hvor lang er køen nå? Må man beregne en del times ventetid eller kommer man lett inn butikken etter noen minutter?

Jeg vet ingenting ang. kø'en størrelse, den oversikten har jeg ikke, vet ikke om det er lang kø etc. 

 

Det selges mye av alt på slike dager.. men det er forsatt tilgjengelig på alle komponentene.

Lenke til kommentar

 

GTX1070?

 

Ja, det er fortsatt bra tilgjengelighet! (sjekket nå!)

 

 

Takk for den ja, var innom rundt halv-to/to og fikk meg ett! Og de måtte inn på lageret å hente, så jeg vet ikke hvor mange de evt. har igjen nå (glemte helt å spørre ettersom jeg hadde litt dårlig tid).

 

Til opplysning var det rundt 20 min kø for å komme inn, og kanskje 10-15 for å få betale når jeg var der. Mye folk altså. Kanskje verdt å merke seg hvis man vil innom men har dårlig tid. Aner ikke om det vil avta, eller bare stige etterhvert som folk blir ferdig på jobb osv.

Lenke til kommentar

Hele denne kampanjen til power irriterer meg. Reklamerer over alt med gode tilbud. Og så gjelder det bare 1 butikk. Og siden en del andre butikker som feks xxl har åpningstilbud over hele landet ved ny butikk åpning og power skriver med liten skrift at dette gjelder bare 1 butikk blir det ekstra irriterende

Du fikk vel ikkje med deg at det blir ÅPNINGSTILBUD i HVER butikk NÅR den lanseres i ditt område ??

Lenke til kommentar

 

Hele denne kampanjen til power irriterer meg. Reklamerer over alt med gode tilbud. Og så gjelder det bare 1 butikk. Og siden en del andre butikker som feks xxl har åpningstilbud over hele landet ved ny butikk åpning og power skriver med liten skrift at dette gjelder bare 1 butikk blir det ekstra irriterende

 

Du fikk vel ikkje med deg at det blir ÅPNINGSTILBUD i HVER butikk NÅR den lanseres i ditt område ??
Joda, men da drar de jo bare dette enda lengre. De kommer til å ha uker, måneder eller år med tilbud som gjelder spesifikke butikker. Og det blir bare 1-2 dager av denne tiden at tilbudet faktisk gjelder deg og butikken som er nærme deg. Men regner med de går over til normal ukentlig kundeavis når de har fått åpnet en del butikker.
Lenke til kommentar

 

 

Hele denne kampanjen til power irriterer meg. Reklamerer over alt med gode tilbud. Og så gjelder det bare 1 butikk. Og siden en del andre butikker som feks xxl har åpningstilbud over hele landet ved ny butikk åpning og power skriver med liten skrift at dette gjelder bare 1 butikk blir det ekstra irriterende

Du fikk vel ikkje med deg at det blir ÅPNINGSTILBUD i HVER butikk NÅR den lanseres i ditt område ??
Joda, men da drar de jo bare dette enda lengre. De kommer til å ha uker, måneder eller år med tilbud som gjelder spesifikke butikker. Og det blir bare 1-2 dager av denne tiden at tilbudet faktisk gjelder deg og butikken som er nærme deg. Men regner med de går over til normal ukentlig kundeavis når de har fått åpnet en del butikker.

Eg ser virkelig ikkje problemet?

 

Ikkje kan de kjører Power tilbud i en expert butikk, og ikkje kan de lansere Power i alle butikkene samtidig.

 

Men flott du irriterer deg, da står du forhåpentligvis ikkje i køen eg står i om det skulle vise seg at vi bor på samme plass :-D

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer køsystemet, får man en nummerlapp eller må man slåss? Hvis siste alternativ så holder jeg meg unna :)

Det er vel som andre nyåpninger en kø hele veien heldigvis var jeg såpass sen så venter kanskje 15-20 minutter for å komme in kanskje 5-10 minutter i kassen.

 

Det jeg overrasket meg over det var så mange vakter der sikkert 30 på alnabru.

Rareste er det hadde kassen utenfor ikke inni butikken. Litt rart folk skulle stjele på åpningen? Er ting billig pleier vel flere å betale. Man skulle tro det vel, hvis det var tyver der ville nok de klart det uansett.

 

 

og det blir bare 1-2 dager av denne tiden at tilbudet faktisk gjelder deg og butikken som er nærme deg. Men regner med de går over til normal ukentlig kundeavis når de har fått åpnet en del butikker.

 

https://www.power.no/magasinet/aapningsfest-alnabru/

Faktisk har de noen tilbud ennå. Synd det ikke er like gode som på åpningen.

Merkelig nok er Ryzen 7 1700 ikke tilgjengelig på de andre åpnings tilbudene.

 

Man må klare seg med ryzen 5 1500x som ikke er like bra.

Så angrer kanskje litt på jeg ikke kjøpte 2 slike cpuer, men ikke noe krise akkurat.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...