Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater meg selv nesten for å si dette. Men har erfaring ifra ymse forsøk i andre spill siste par årene, og eget forum i dag dør fort ut endel, folk henger mer på facebook o.l.

Så jeg ville nestet startet med en gruppe der, og tatt det ifra det.

 

Men nå er det lenge til spillet kommer, så er jo ikke noen direkte hast.

Lenke til kommentar

Skulle nesten ønske jeg ikke hadde lest 2014 som slippdato. Det virker som det kan bli alt for kort tid. De satte det vinduet i starten av prosjektet, men ettersom spillet fikk inn mer penger økte omfanget av det hele, så jeg hadde håpt de snart kanskje skulle komme ut å si at de tar et ekstra år. Gleder meg uansett til både alfa og beta. Spennende greier. Må tørke støv av den gamle joystikka.

Lenke til kommentar

Dem har hatt over to år siden Kickstarter startet, noe som i dag er en del tid når det gjelder spill. Samtidig blir det også mulig å skaffe en større gruppe av ansatte når de får mer penger. Star Citizen er ett veldig ambisiøst prosjekt og det kan gå begge veier. Klarer dem derimot å lage liv av halvparten av det de har sagt de skal ha med i spillet, så har de skapt et unikt spill. Har stor tro på dette selv og gleder meg kjempe mye til alt som skal skje de neste 18 mnd.

Endret av TB-GORGONPLEX
Lenke til kommentar

Dem har hatt over to år siden Kickstarter startet, noe som i dag er en del tid når det gjelder spill. Samtidig blir det også mulig å skaffe en større gruppe av ansatte når de får mer penger. Star Citizen er ett veldig ambisiøst prosjekt og det kan gå begge veier. Klarer dem derimot å lage liv av halvparten av det de har sagt de skal ha med i spillet, så har de skapt et unikt spill. Har stor tro på dette selv og gleder meg kjempe mye til alt som skal skje de neste 18 mnd.

Startet ikke kickstarter i fjor høst?

 

Anyway, jeg har stor tro på at Chris Roberts & Co klarer å levere. Det er jo akkurat som om han ikke har erfaring med rom-action-simulatorer heller.

Vurderer å gi penger slik at jeg får tilgang, selv om jeg i utgangspunktet er ekstremt skeptisk til kickstarter. Dog er folk med erfaring fra bransjen som står bak, så jeg tror ikke det blir til at de ikke klarer å levere.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Startet ikke kickstarter i fjor høst?

 

Anyway, jeg har stor tro på at Chris Roberts & Co klarer å levere. Det er jo akkurat som om han ikke har erfaring med rom-action-simulatorer heller.

Vurderer å gi penger slik at jeg får tilgang, selv om jeg i utgangspunktet er ekstremt skeptisk til kickstarter. Dog er folk med erfaring fra bransjen som står bak, så jeg tror ikke det blir til at de ikke klarer å levere.

 

Jo, det stemmer helt som du sier. De startet sin Kickstarter i fjor høst, men da er det ennå en stund til lansering i 2014. Okt 2012 til nov 2014 er litt over to år ;)

Endret av TB-GORGONPLEX
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det hadde definitivt vært gøy, men får nå for vi bare kose oss med dette angående videoen jeg postet tidligere:

 

We would like to clarify one further thing about the commercial: the video you saw wasn’t just made in-engine, it used actual game models. You’re looking at the 300i mesh you will see in Star Citizen and not some high-poly fake created for cutscenes and good PR. What you’re seeing is what you’ll play.

 

Kilde: http://www.robertsspaceindustries.com/a-new-record-300i-clarifications/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...