Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Alle alpha tester jeg har vært med på har som regel vært mye greybox og halvferdig grafikk, mens de fleste grunnleggende prinsippene av spillet er på plass. Star Citizen sin metodikk hvor de gjør grafikken først og så utvikler spillsystemer som mining og flying (og skyrim skills) etterpå er utradisjonell, men ser jo ut som det funker for dem.

Endret av brogamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11 hours ago, KalleKanin said:

Prøvd litt til, og dette går ikke særlig bra. 
Ytelsen kommer seg etter en lang stund. Det virker som det er en del som laster i bakgrunnen, men generell hakking innimellom er der fortsatt.

Men ellers er det så mange bugs at det gjør det vanskelig å spille.

Tog som ikke kommer, Inventory som ikke laster, (heis-)knapper som ikke er der etc, etc.
Man kjemper mer mot spillet enn man spiller selve spillet. Det gidder jeg ikke.

I tillegg ser det ikke ut til at jeg som "free-fly'er" kan gi tilbakemelding i forumet.
Det ser ut som forumet er read-only for oss.
Får kun sendt private meldinger her:
https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3?page=1&sort=hot

Hvis de i det hele tatt skal komme i mål, MÅ de stoppe å lage nytt innhold og fokusere på å fikse bugs. Problemet er vel at det er mange "veteraner" som krever nytt innhold....
Leser mange tilbakemeldinger på at det er en drøss av bugs som er meldt inn for lenge siden som ikke er fikset. 
Også det som går igjen er "form før funksjon". Fancye måter å implementere funksjonalitet som egentlig gjør det vanskeligere å bruke.

Hadde det vært hakket mer spillbart, hadde jeg nok prøvd meg, men det er forstatt laaaang vei igjen før dette er bra nok. 
Jeg kommer nok til å prøve et par ganger til i løpet av free-fly-perioden, men det skal mye til for at jeg skal "pledge" ennå. Jeg har ikke helt troen på at de fokuserer på de rette tingene.

Jeg håper inderlig jeg tar feil, for dette har et enormt potensiale, men foreløpig er jeg veldig skuffet....

Forumet er ikke primært for å gi tilbakemelding til dem, de har en egen bug-meldingsgreie for det. Jeg liker den ikke, så jeg bruker den heller ikke.

Mht litt hjelp til å komme i gang så skulle jeg gjerne tilbudt meg å føly litt med deg, men jeg er sykmeldt pga kaputt skulder for tiden, go får derfor ikke flydd meg selv engang.

Det er pga stadig endrede flight models og keybinds ikke noe særlig med instruksjoner å få fra CiG, så det er viktig å finne seg andre steder for hjelp, det være seg videoer på Youtube eller Discord-servere med entusiaster. Mht sistnevnte vil jeg foreslå https://join.frcn.space/ . Der er det godet miljø og ikke noe krav om å bli medlem av orgen.

Jeg har ragequit Star Citizen mer enn en gang pga bugs, men mqan lærer seg å leve med dem eller om,gå dem, bare de ikke kommer for tett. I praksis spiller jeg nesten hver dag, hvis jeg kan.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Aetius skrev (2 timer siden):

Forumet er ikke primært for å gi tilbakemelding til dem, de har en egen bug-meldingsgreie for det. Jeg liker den ikke, så jeg bruker den heller ikke.

Mht litt hjelp til å komme i gang så skulle jeg gjerne tilbudt meg å føly litt med deg, men jeg er sykmeldt pga kaputt skulder for tiden, go får derfor ikke flydd meg selv engang.

Det er pga stadig endrede flight models og keybinds ikke noe særlig med instruksjoner å få fra CiG, så det er viktig å finne seg andre steder for hjelp, det være seg videoer på Youtube eller Discord-servere med entusiaster. Mht sistnevnte vil jeg foreslå https://join.frcn.space/ . Der er det godet miljø og ikke noe krav om å bli medlem av orgen.

Jeg har ragequit Star Citizen mer enn en gang pga bugs, men mqan lærer seg å leve med dem eller om,gå dem, bare de ikke kommer for tett. I praksis spiller jeg nesten hver dag, hvis jeg kan.

Jeg har ikke tid til å spille så mye regelmessig. Blir mest sånn litt innimellom. Så enklest å kun spille alene.
Men takk for tilbudet og god bedring, håper skulderen blir bra fort!!

Tror jeg begynner å få taket på det meste basic av funksjonalitet, og funnet guider o.l. som viser kontroller osv. 

Men det som gjør spillet ubrukelig er alle bugs som gjør at ting ikke fungerer. Det er litt for mange av dem.
Av 6 missions, har jeg bare klart 2. De andre har jeg måttet avbryte grunnet bugs/tekniske issues.

Dette er noen (nye) ting som har gjort meg mildest talt frustrert nå i siste sesjon (I tillegg til de nevnt over):
- Lokasjonen til den siste pakken i et oppdrag dukker ikke opp, slik at det var umulig å fullføre oppdraget. (Sikkert fordi jeg gjorde ting i litt feil rekkefølge, selv om det sto at det ikke skulle ha noe å si...)
- Får ikke kalt opp landings-kommunikasjonen. (Den dukker ikke opp hverken i skipet eller på mobiglasset. Og jeg er ganske sikker på at jeg var godt innenfor rekkevidden, som virker som er under 9-10km-ish.
- Skipet eksploderte plutselig så jeg mistet en pakke over Area 18. Den falt ned et sted i byen som man ikke kan nå.
- Fikk plutselig ikke lagt meg i senga i skipet en gang. 
- Får ikke lagt til nye "missions". Når jeg aksepterer dem, forsvinner de, og dukker aldri opp under "Accepted".
- Musepeker stuck i inventory, så jeg ikke får byttet fra Medical-outfit...


Kommer nok ikke til å gi opp helt, og kommer nok til å spille en del i løpet av denne free fly'en likevel.
Men venter minst en free fly til før jeg evt. putter noe penger i dette :)
 

Den discord-serveren du nevnte skal jeg sjekke ut! Tusen takk!
(Og igjen, god bedring!")

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Quote

Star Citizen Alpha 3.18.1 - Live Release & Free Fly
Hello everyone,
The much-awaited release of Alpha 3.18.1 is set to launch later today. While we know that this incremental update is not a silver bullet, we expect that it will bring solutions to some of the ongoing issues some of you have been facing. The team has implemented a tremendous number of fixes in the last few weeks, and we believe that the infrastructure is now ready to go through heavy testing with all of you.
If you're one of the ones who has said "This is the worst Star Citizen has ever been"...then hold our beer, as we plan to launch a Free Fly event starting Thursday, April 13 through April 20. Jokes aside (I just wanted to be the first one to make the meme), launching a Free Fly event is a beneficial move for us, as it allows us to test the game's infrastructure with a larger number of players. More players mean more data, which helps us identify and fix problems more quickly.
This is particularly important as we continue to improve the game, and we want to make sure it can handle the increased traffic that comes with a rapidly-expanding playerbase. We also need to ensure that the game can handle peak-traffic moments, such as the Invictus Launch Week Free Fly we'll host in late May. Separately, we want to give everyone a chance to experience the latest gameplay additions in Alpha 3.18, such as the new locations, new race tracks, and more. Regardless of any previous issues, we hope the Free Fly will provide an opportunity for people to explore and enjoy everything Star Citizen has to offer, thanks to the latest fixes in 3.18.1.
Naturally, as has been the case since 3.18.0 launched, things have been very fluid for us, meaning there is a chance this planned Free Fly may see a last-minute cancellation. We've conducted days of automated load testing to simulate peak traffic on our login service, and our login and entitlement fixes have held up to that volume. However, in the event that we experience catastrophic issues upon rolling out 3.18.1 to the live servers, we may need to pivot away from the planned Free Fly and instead focus all our efforts on addressing and resolving the issue at hand. In any case, our top priority is to keep you all informed, and we will provide updates as soon as we have new information to share.
Most importantly, we'd like to thank all of you for your support and understanding during the recent turbulence we have experienced. We believe that these moments, alongside the positive ones, define the journey we are on together. See you in the 'verse!

 

Lenke til kommentar

Ny free-fly ute nå, så nå kan du teste Star Citizen gratis.

Her er instrukser for hvordan du gjør det:

https://robertsspaceindustries.com/promotions/3-18-Free-Fly

Ikke glem å bruke en referral-kode når du registrerer deg. Her er min: STAR-DMD2-4DL6
Den vil gi deg 5000 in-game creds ekstra, og vi får begge hver vår P-52 snub-fighter: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/19129-318-Free-Fly-Referral-Bonus

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Prøvd litt free-fly en gang til nå på 3.19, men fortsatt for mange bugs og ting som irriterer til at jeg kommer til å spille noe særlig. Man føler fortsatt at man kjemper mot spillet, og ikke med spillet.

Noen highlights etter bare noen få minutter med spilling (Tror det kanskje var 3.16 jeg spilte sist?):

- En del ting dukker ikke opp med en gang før man har lastet spillet en stund. 
- "Toget" kommer ikke til stasjonen. Løser seg ved å begå selvmord... (Hadde innimellom samme problem forrige gang) Men mister da markering av hvor jeg døde sist, slik at jeg ikke kan finne igjen tingene som jeg hadde på meg.
- Inventory bugger, prøvde å ta på hjelmen, den bare forsvant. (Hadde innimellom samme problem forrige gang)
- Navigasjon fungerer ikke alltid. Måtte etter tips på nettet kjøre via et waypoint for at jeg skal kunne sette en rute. (Hadde innimellom samme problem forrige gang)
- Styringen av romskipet virker ustabil. Knapper får plutselig annen assignment, eller virker ikke når jeg bruker joystick. (Dette hadde jeg ikke problemer med forrige gang) Med bare knapper ser det ut til å fungere bedre.

Og så en ulogisk ting som går ut over spillbarheten.
Jeg brukte en Aegis Avenger hvor man kan se at "kanonen" (en slags gatling-variant) er i senter av fronten, men når jeg skyter kommer likevel skuddene fra hver sin side av romskipet. Dette gjorde at det var vanskelig å treffe ting på bakken når jeg var nærme. (Skulle knerte noen som voktet en kasse jeg skulle hente)

Og så noe jeg synes er pussig:
Som "gratispassasjer" får jeg ikke lov å melde inn bugs. Hva er egentlig da vitsen med free-fly? Da må jeg evt. klage min nød i et eller annet forum? Merkelig strategi.


Jeg vil så gjerne at dette skal bli bra, men hjelper ikke med ny funksjonalitet når mye i det grunnleggende er bugga.
Ses nok igjen i versjon 3.20++, men får stadig lavere forhåpninger. Kommer ikke til å legge igjen penger før ting har bedret seg kraftig.

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar
28 minutes ago, KalleKanin said:

Prøvd litt free-fly en gang til nå på 3.19, men fortsatt for mange bugs og ting som irriterer til at jeg kommer til å spille noe særlig. Man føler fortsatt at man kjemper mot spillet, og ikke med spillet.

Noen highlights etter bare noen få minutter med spilling (Tror det kanskje var 3.16 jeg spilte sist?):

- En del ting dukker ikke opp med en gang før man har lastet spillet en stund. 
- "Toget" kommer ikke til stasjonen. Løser seg ved å begå selvmord... (Hadde innimellom samme problem forrige gang) Men mister da markering av hvor jeg døde sist, slik at jeg ikke kan finne igjen tingene som jeg hadde på meg.
- Inventory bugger, prøvde å ta på hjelmen, den bare forsvant. (Hadde innimellom samme problem forrige gang)
- Navigasjon fungerer ikke alltid. Måtte etter tips på nettet kjøre via et waypoint for at jeg skal kunne sette en rute. (Hadde innimellom samme problem forrige gang)
- Styringen av romskipet virker ustabil. Knapper får plutselig annen assignment, eller virker ikke når jeg bruker joystick. (Dette hadde jeg ikke problemer med forrige gang) Med bare knapper ser det ut til å fungere bedre.

Og så en ulogisk ting som går ut over spillbarheten.
Jeg brukte en Aegis Avenger hvor man kan se at "kanonen" (en slags gatling-variant) er i senter av fronten, men når jeg skyter kommer likevel skuddene fra hver sin side av romskipet. Dette gjorde at det var vanskelig å treffe ting på bakken når jeg var nærme. (Skulle knerte noen som voktet en kasse jeg skulle hente)

Og så noe jeg synes er pussig:
Som "gratispassasjer" får jeg ikke lov å melde inn bugs. Hva er egentlig da vitsen med free-fly? Da må jeg evt. klage min nød i et eller annet forum? Merkelig strategi.


Jeg vil så gjerne at dette skal bli bra, men hjelper ikke med ny funksjonalitet når mye i det grunnleggende er bugga.
Ses nok igjen i versjon 3.20++, men får stadig lavere forhåpninger. Kommer ikke til å legge igjen penger før ting har bedret seg kraftig.

Mht ting som "dukker opp":
Dette skyldes at det tar noen minutter å laste inn ressursene når man ikke har spilt på en stund. Spesielt teksturer tar noen minutter, i hovedsak om man har grafikkort uten veldig mye VRAM. Det tar også mye lengre tid dersom spillet er installert på en snurredisk. De to hovedkravene for Star Citizen er helst 32 GB RAM eller mer (16 går, men er egentlig for lite) og installer det på en SSD. Hvis man har GPU med litt trøkk, kan man også faktisk skru OPP grafikkinnstillingene for å avlaste CPU. Spillet er ennå ikke optimalisert, og er ennå ganske CPU-tungt.

Mht Inventory-bugs:
Dette skjer når en server sliter eller har mye folk. Når det skjer, prøv en server i en tidssone der det er natt, f.eks USA eller Australia.

Mht Navigasjon:
Dessverre langt fra bug-fritt, men generelt så klarer ikke ruteplanleggeren å legge ruter mer enn et visst antall trinn, og den får også ofte problemer dersom destinasjonen er skjult bak en planet eller lignende. Å fly til et OM-punkt først er som oftest ikke noe problem og en grei work-around enn så lenge.

MHT Knapper:
dette har jeg ingen forklaring på, og det virker pussig. jeg har ikke opplevd slikt selv, annet enn at standard key bind av og til endres i patcher etter hvert som funksjoner endres eller legges til. Mitt eget oppsett endres kun når jeg endrer det selv.

Mht Skyting fra Aegis Avenger:
Dette skipet har våpen i to grupper, der en utgjøres av gønneren under nesen og en annen er de på vingene. det høres ut som du kun avfyrer den ene. Du skal kunne sette det opp slik at du fyrer begge samtidig, om du vil, eller kan fyre dem av med ulike knapper. dette er ikke en bug, men en mangel ved oppsettet ditt.

Mht Free-fly:
Jeg vil anta at Free-fly er for å belastningsteste systemet (foruten å rekruttere nye spillere, selvsagt) og at man ønsker at bare de som kjenner spillet bedre skal melde inn bugs. uansett er bugrapporterings-systemet deres en katastrofe, og jeg har selv valgt å ignorere det glatt.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Aetius skrev (5 timer siden):

Mht ting som "dukker opp":
Dette skyldes at det tar noen minutter å laste inn ressursene når man ikke har spilt på en stund. Spesielt teksturer tar noen minutter, i hovedsak om man har grafikkort uten veldig mye VRAM. Det tar også mye lengre tid dersom spillet er installert på en snurredisk. De to hovedkravene for Star Citizen er helst 32 GB RAM eller mer (16 går, men er egentlig for lite) og installer det på en SSD. Hvis man har GPU med litt trøkk, kan man også faktisk skru OPP grafikkinnstillingene for å avlaste CPU. Spillet er ennå ikke optimalisert, og er ennå ganske CPU-tungt.

Mht Inventory-bugs:
Dette skjer når en server sliter eller har mye folk. Når det skjer, prøv en server i en tidssone der det er natt, f.eks USA eller Australia.

Mht Navigasjon:
Dessverre langt fra bug-fritt, men generelt så klarer ikke ruteplanleggeren å legge ruter mer enn et visst antall trinn, og den får også ofte problemer dersom destinasjonen er skjult bak en planet eller lignende. Å fly til et OM-punkt først er som oftest ikke noe problem og en grei work-around enn så lenge.

MHT Knapper:
dette har jeg ingen forklaring på, og det virker pussig. jeg har ikke opplevd slikt selv, annet enn at standard key bind av og til endres i patcher etter hvert som funksjoner endres eller legges til. Mitt eget oppsett endres kun når jeg endrer det selv.

Mht Skyting fra Aegis Avenger:
Dette skipet har våpen i to grupper, der en utgjøres av gønneren under nesen og en annen er de på vingene. det høres ut som du kun avfyrer den ene. Du skal kunne sette det opp slik at du fyrer begge samtidig, om du vil, eller kan fyre dem av med ulike knapper. dette er ikke en bug, men en mangel ved oppsettet ditt.

Mht Free-fly:
Jeg vil anta at Free-fly er for å belastningsteste systemet (foruten å rekruttere nye spillere, selvsagt) og at man ønsker at bare de som kjenner spillet bedre skal melde inn bugs. uansett er bugrapporterings-systemet deres en katastrofe, og jeg har selv valgt å ignorere det glatt.

Takk for tips :) (Og raskt svar!)

Har hittil valgt "EU" som server, men skal prøve "BEST" evt noen av de andre for å se om det hjelper.
(Prøvde litt nå, og selv etter flere selvmord dukket aldri toget opp. Litt slitsomt....)

Jeg har kun en i5 9600K-prosessor, så den er nok i den svake enden av hva man bør ha, men har 32 GB RAM og 3080 Ti med 12GB RAM, så det burde forhåpentligvis være greit nok. Men tror jeg har installert spillet på en vanlig HDD, så dette kan kanskje påvirke noe. (Det tar veldig lang tid å laste spillet)

Men synes ikke selve flyten i spillet var så gal, får helt OK FPS og om noe er flyten kanskje hakket bedre enn forrige gang, så der er kanskje en forbedring.

Angående navigasjon var tipset å kjøre til et OM først. Dette virket å fungere, men det pussige var at jeg da havnet på andre siden av planeten og måtte derfor innom enda et ekstra punkt :) 

Skal også sjekke ut det med våpnene!

Lenke til kommentar
14 hours ago, KalleKanin said:

Angående navigasjon var tipset å kjøre til et OM først. Dette virket å fungere, men det pussige var at jeg da havnet på andre siden av planeten og måtte derfor innom enda et ekstra punkt :) 

OM1 er over nordpolen, OM2 er over sydpolen, mens OM3, 4, 5 og 6 er plassert over ekvator. Når du vet det, er det mulig å beregne litt.

BTW, det er en ENORM forskjell på å ha spillet installert på en snurredisk og en SSD. test sistnevnte, så skal du se. En i5-9600K burde være grei nok, spesielt hvis du setter grafikkinnstillingene slik at du skyver noe av lasten over på GPU.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
fnwilborn skrev (4 timer siden):

Trodde aldri jeg skulle se dagen...!

Er nok mange her inne som aldri hadde trodd det. 

Det jeg er mest overrasket over er hvor kult det ser ut. Var egentlig veldig care til SQ42, men dette ser unektelig veldig bra ut!

Her ser det ut til å bli en slam dunk på Starfield og andre konkurrenter. Ja Star Citizen har kostet mer penger totalt, men her lager de også systemer for multiplayer på en måte som Starfield ikke gjør. I tillegg til at det ser 10x bedre ut. Utrolig kult.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Comma Chameleon said:

Her ser det ut til å bli en slam dunk på Starfield og andre konkurrenter. Ja Star Citizen har kostet mer penger totalt, men her lager de også systemer for multiplayer på en måte som Starfield ikke gjør. I tillegg til at det ser 10x bedre ut. Utrolig kult.

I all entusiasmen - dere har fått med dere at det ikke er snakk om release av Squadron 42 (og langt mindre SC) enda?

Det er kun en annonsering av en "ny fase" - release date er ikke annonsert (dvs... det var vel annonsert en i 2014, 2016 etc, men...).

Å snakke om "slam dunk på Starfield" blir veldig rart - Starfield er neppe uansett noe aktuelt spill å sammenligne med når Squadron 42 en gang kommer ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Zork skrev (20 minutter siden):

I all entusiasmen - dere har fått med dere at det ikke er snakk om release av Squadron 42 (og langt mindre SC) enda?

Det er kun en annonsering av en "ny fase" - release date er ikke annonsert (dvs... det var vel annonsert en i 2014, 2016 etc, men...).

Det er snakk om at Squadron 42 er feature complete og de nå er i polish-fasen. Det betyr at de lå mye bedre an enn jeg trodde de gjorde. Jeg er klar over at dette ikke var en release trailer med dato (selv om det tas med en klype salt uansett), men videoen her viser i mine øyne mye av det de har gjort. Og med mindre de lyver om at det er feature complete så er dette store nyheter.

Og i tillegg klarte de å få meg gira på Squadron 42, noe de ikke har gjort en eneste gang tidligere.

Zork skrev (20 minutter siden):

Å snakke om "slam dunk på Starfield" blir veldig rart - Starfield er neppe uansett noe aktuelt spill å sammenligne med når Squadron 42 en gang kommer ut.

Det kommer vel helt an på personen som ser på. For min del er det 100% riktig å sammenligne disse. Noen påstår jo at man ikke kan sammenligne No Man's Sky med Starfield heller, men der er jeg totalt uenig. De andre to har jo fordeler av at de er sluppet, så SQ42 taper jo foreløpig. Så får vi se når spillet er ute.

Er man interessert i spill satt i verdensrommet der man kan besøke ulike planeter så havner alle disse i samme kategori. Sammen med noen andre.

 

Misforstå meg rett, jeg har fortsatt reservasjoner med tanke på både når de kan release, eventuell ytelse og en del mer, men det er godt med litt gode nyheter oppi her også. Og jo mer SQ42 blir ferdig jo flere ressurser kan de vel frigjøre til å jobbe med multiplayer-delen også.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Dette ser veldig bra ut, men holder fortsatt ikke pusten.
Og mye vil skje innen dette blir releaset. En utfordring de har er at siden dette tar så lang tid, må de jo hele tiden oppdatere seg for å "følge med i tiden", slik at spillet ikke føles utdatert innen det slippes. 

Fra denne artikkelen:
https://www.pcgamer.com/squadron-42-is-now-feature-complete-and-has-entered-its-polish-phase-says-chris-roberts/

Sitat

"Ultimately, this is the final phase of gameplay iteration before we fully transition into optimization and stability on the road to release." How long that polishing phase will take, Cloud Imperium hasn't said. Two years, maybe three? Given how long it took to get to this point, it's impossible to say."


Så etter _denne fasen_ skal de starte med optimalisering og stabilitet...
Det kan fort ta en god stund før en releasedato kan annonseres.

PS:
De har jo fortsatt mye å gå på i Star CItizen. Fortsatt MANGE bugs, selv om en del begynner å falle på plass også der.

Det kommer vel en ny free fly for SC 3.21 nå før nyttår som jeg nok kommer til å teste. Har oppgradert PC'en litt, og det hjalp MYE på selve flyten i spillet under forrige free fly. Men da var det fortsatt for mange bugs til at det var spillbart. 
Release view for SC: https://robertsspaceindustries.com/roadmap/release-view

Endret av KalleKanin
Skriveleif og litt bedre språk... + litt om SC
Lenke til kommentar
4 hours ago, Comma Chameleon said:

Det kommer vel helt an på personen som ser på. For min del er det 100% riktig å sammenligne disse. Noen påstår jo at man ikke kan sammenligne No Man's Sky med Starfield heller, men der er jeg totalt uenig. De andre to har jo fordeler av at de er sluppet, så SQ42 taper jo foreløpig. Så får vi se når spillet er ute.

Man kan jo sammenligne dem om eneste kriteriet er at de er spill satt i rommet, men Starfield har etter min mening svært lite til felles med både SC og No Man's Sky så den sammenligningen skjønner jeg ikke.

Starfield har knapt noe "rom-reising/flyging" i det hele tatt - en klikker på en destinasjon og så lander en eller flyr til systemet/planeten via en cut-scene.

I blant er det kamper i rommet og av og til må en fly noen 1000 meter for å docke med et annet skip og en kan finne skip å 'haile' og/eller trade med akkurat der en dukker opp etter å ha dratt dit, men må si jeg var (er) ekstremt skuffet over hvor lite av Starfield som faktisk foregår i rommet.

"Romfarten" i Starfield er vel i bunn og grunn bare et litt mer forseggjort fast-travel-system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...