Gå til innhold

The Americans, en diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på The Americans, ikke så veldig bra. Sett to sesonger. Det jeg stusser over er den dårlige kvaliteten på bildet, det er grumsete og ser ut som det er spilt inn på 70-tallet. Greit at handlingen er noen år tilbake men kvaliteten på bildet bør være bedre. Noen som synes serien er bra? 

Serien er bevisst produsert så har et 80 talls preg ala tv fra den tida, både når kommer til farger, detaljer osv.

 

Hvorfor du gidder å bruke tid på serier du stadig hater, for deretter måtte sutre om det i kommentarfelt er veldig rart.

 

Min teori er at det finnes en liten andel mennesker som har en genfeil, som gjør at de ubevisst eller ikke liker det som er populært hos de fleste, eksempel på folk som ikke kjøper Nikon, Sony eller Canon når de skal kjøpe kamera, men må ha Pentax eller andre obskure merker av samme årsak, eller kjøper Dacia når de handler bil, selv om de har pengene til dyrere og mer anerkjente merker.

 

The Americans er blant tv-seriene på Rotten Tomatoes som har høyest score både blant kritikerene OG publikum, så er iallefall ikke kvaliteten på serien det er noe i veien med.

Lenke til kommentar

Det med grumsete bilder etc. er nok for å gjøre den mer 80-tallsaktig. De som husker VHS og til og med kabeltv vil huske at det var brusete bilder. Akkurat som hvis man lager en ny film om 50-tallet vil sort/hvitt hjelpe til å gi et inntrykk av at det er fra 50-tallet fordi man har sett filmavisen etc. fra den tid. 

 

Jeg kan se at det grumsete bildet også kan gi en uheldig bieffekt av at man også får assosiasjoner til andre 80-talls serier som ikke akkurat vil stå i historiebøkene under overskriften høykvalitetetsserier. Det virker som kabeltv åpnet slusene for at serieprodusenter bare kunne pøse ut episoder ukritisk. Men denne assosiasjonen glemte ihvertfall jeg fort.

Lenke til kommentar

 

Ser på The Americans, ikke så veldig bra. Sett to sesonger. Det jeg stusser over er den dårlige kvaliteten på bildet, det er grumsete og ser ut som det er spilt inn på 70-tallet. Greit at handlingen er noen år tilbake men kvaliteten på bildet bør være bedre. Noen som synes serien er bra? 

Serien er bevisst produsert så har et 80 talls preg ala tv fra den tida, både når kommer til farger, detaljer osv.

 

Hvorfor du gidder å bruke tid på serier du stadig hater, for deretter måtte sutre om det i kommentarfelt er veldig rart.

 

Min teori er at det finnes en liten andel mennesker som har en genfeil, som gjør at de ubevisst eller ikke liker det som er populært hos de fleste, eksempel på folk som ikke kjøper Nikon, Sony eller Canon når de skal kjøpe kamera, men må ha Pentax eller andre obskure merker av samme årsak, eller kjøper Dacia når de handler bil, selv om de har pengene til dyrere og mer anerkjente merker.

 

The Americans er blant tv-seriene på Rotten Tomatoes som har høyest score både blant kritikerene OG publikum, så er iallefall ikke kvaliteten på serien det er noe i veien med.

 

Tåler du virkelig ikke at jeg ikke liker serien? Dette sludder, vi er forskjellige og alle liker ikke alt. Den er dødskjedelig og det dårlige bildet ødelegger resten. Av 50 serier jeg har sett kommer denne nederst. Det er som å se en VHS film. 

Lenke til kommentar

For noe tull. Slutt å dra inn genfeil hos folk fordi de ikke liker en serie som er populær og anerkjent. Det er lov å mislike the americans.

 

Problemet er mye heller at det finnes ikke snev av fornuft i argumentene.

Du må skjønne at vi har ikke samme smak. Jeg har listet opp en rekke argumenter, så det får holde. Jeg synes The Americans er dårlig. 

Lenke til kommentar

 

 

Ser på The Americans, ikke så veldig bra. Sett to sesonger. Det jeg stusser over er den dårlige kvaliteten på bildet, det er grumsete og ser ut som det er spilt inn på 70-tallet. Greit at handlingen er noen år tilbake men kvaliteten på bildet bør være bedre. Noen som synes serien er bra? 

Serien er bevisst produsert så har et 80 talls preg ala tv fra den tida, både når kommer til farger, detaljer osv.

 

Hvorfor du gidder å bruke tid på serier du stadig hater, for deretter måtte sutre om det i kommentarfelt er veldig rart.

 

Min teori er at det finnes en liten andel mennesker som har en genfeil, som gjør at de ubevisst eller ikke liker det som er populært hos de fleste, eksempel på folk som ikke kjøper Nikon, Sony eller Canon når de skal kjøpe kamera, men må ha Pentax eller andre obskure merker av samme årsak, eller kjøper Dacia når de handler bil, selv om de har pengene til dyrere og mer anerkjente merker.

 

The Americans er blant tv-seriene på Rotten Tomatoes som har høyest score både blant kritikerene OG publikum, så er iallefall ikke kvaliteten på serien det er noe i veien med.

 

Tåler du virkelig ikke at jeg ikke liker serien? Dette sludder, vi er forskjellige og alle liker ikke alt. Den er dødskjedelig og det dårlige bildet ødelegger resten. Av 50 serier jeg har sett kommer denne nederst. Det er som å se en VHS film. 

 

Jeg sa ikke det, jeg skrev at hva er poenget med å se på en serie man ikke liker, for deretter klage på det.

 

Liker ikke fotballkamper, derfor ser jeg aldri en kamp heller.

 

Hadde vært rimelig bortkastet å sett på fotball når man ikke liker det, kun for å kunne klage på det etterpå....

Lenke til kommentar

For noe tull. Slutt å dra inn genfeil hos folk fordi de ikke liker en serie som er populær og anerkjent. Det er lov å mislike the americans.

 

Problemet er mye heller at det finnes ikke snev av fornuft i argumentene.

Har ikke nekta noen å mislike en tvserie, men der jævla sært og gidde å se på noe man ikke liker, kun for å klage på det - når det finnes hundrevis av andre tv-serier man kan se på istedet.

Lenke til kommentar

 

På hvilket grunnlag slår du fast at Keri Russel er en dårlig skuespiller?

Og du synes hun gjør en god prestasjon? Hva med Rhys?

Jeg synes hun gjør en kjempeprestasjon. Alle de forskjellige karakterene/rollene hun spiller, ansiktsuttrykk, fra å gå til kaldblodig til varm og kjærlig. Synes hun er en av de bedre/beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...