Blib Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Heh, satt her og deppet litt foran PCen mens jeg leste nyheter. Plutselig startet iTunes opp "Walking on sunshine!"-sangen og poff så følte jeg meg glad igjen! Så folkens, kom her med glad-sanger! Altså, sanger som gjør deg glad og hoppende når du hører dem
hs Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Skikkelig glad-rock fra åttitallet er ypperlig. Bon Jovi - Livin' On a Prayer er en smil-sang. Sweet - The Ballroom Blitz er også herlig...
bambam Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 (endret) The Darkness - I Belive in a thing called love Da sprutter jeg av energi Endret 3. desember 2003 av bambam
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 the connells - 74/75 Postgirobygget - Hvordan går det med deg James Brown - I Got You (I Feel Good) Den siste er jo genial, men blir i knallhumør av de andre også.
Yezz` Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 White Snake - Eye Of The Tiger, pluss en masse andre. *høre på den nå'*
DesertGlow Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Blib da gutt..... du av alle bør vite at det er kommet en ny kategori for slike spørsmål.
Anbefalte innlegg