Gå til innhold

FEATURE: Fikk du med deg disse litt ukjente Nintendo 64-spillene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah Rampage ja!

 

Husker jeg og en kamerat spillte det ekstremt mye, der vi prøvde å runne det (var vel å komme til bane 100 eller noe om jeg husker rett). Klarte det aldri etter som man ikke kunne save, og det lengste vi kom var vel oppi 90 tallet før vi fikk skrudd av maskina ved et uhell.

 

Silicon Valley var også et ganske stilig spill med et litt unikt og artig konsept.

 

Stusser over at ikke Conkers Bad Fur day ikke er på listen, der dette lett var det beste spillet til N64, men men.

Lenke til kommentar

Ah Rampage ja!

 

Husker jeg og en kamerat spillte det ekstremt mye, der vi prøvde å runne det (var vel å komme til bane 100 eller noe om jeg husker rett). Klarte det aldri etter som man ikke kunne save, og det lengste vi kom var vel oppi 90 tallet før vi fikk skrudd av maskina ved et uhell.

 

Silicon Valley var også et ganske stilig spill med et litt unikt og artig konsept.

 

Stusser over at ikke Conkers Bad Fur day ikke er på listen, der dette lett var det beste spillet til N64, men men.

 

Jeg hadde Rampage til ps1 :)

Det var litt over 120 baner (tror det var 124)

Når man rundet spillet

kom det en ca 10 sek videosnutt der monsterne var animert inn i en virkelig by der de spiste to mennesker.

 

 

Jeg rundet spillet hver andre helg, ettersom jeg ikke kjente noen der faren min bodde. Å det som står i spoiler var høydepunktet i helgen :p

Ble bedre når man fikk minnekort :)

Lenke til kommentar

Goemon Mystical Ninja er en ukjent perle til N64. Det er Zelda på syre med rar humor, et fantastisk lydspor og en stort sett åpen verden der du også hopper inn i den gigantiske roboten Impact for å slå fienden som har som mål å gjøre om Japan om til et europeisk teater.

Endret av YouPeter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rampage World Tour og Bomberman 64 (men husker ærlig talt ikke singelplayer delen, spilte bare multiplayer).

Mitt bidrag: Buck Bumble (har det soundtracket)  :rofl:- gameplay @ 01:42

* Jeg kom på ett annet spill også, men var ikke sikker på konsollen det tilhørte, viste seg å være PlayStation. Rollcage! 

 

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Rampage World Tour og Bomberman 64 (men husker ærlig talt ikke singelplayer delen, spilte bare multiplayer).

Mitt bidrag: Buck Bumble (har det soundtracket)  :rofl:- gameplay @ 01:42

 

 

 

Fy faen...hadde faktisk fortrengt det grusomme tracket der :lol: Men spillte faktisk det spillet ganske mye haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...