Gå til innhold

Conan Exiles reddet Funcom fra konkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skriv:

" Kvartalsresultatet endte med en omsetning på litt under 1,7 millioner dollar, ned fra 2,6 millioner dollar i samme periode i fjor. Studioet noterte et netto tap på 936 000 dollar. "

Det stemmer, for forrige kvartal, altså 2016.

Q1 2017, som blir presantert 16. Mai kjem til å vise salgsinntekter frå Conan Exiles. Conan exiles var inntjent etter 320k solgte, nå har dei solgt over 500k. :)

 

og truleg ei auke frå Anarchy Online lanseringa som var på steam for eit par veker sidan, samt relanseringa av The Secret World på steam. (anbefaller forøvrig å skrive ei sak om TSW på steam - det blir gratis å teste, med DLC)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

håper ansatt i FC leser dette: få fingeren ut av de hullene dere måtta ha de i og lag AO 2 nå!

 

Kommer aldri til å skje, tror det er ganske tydelig at MMO markedet er rimelig dødt for tia. Elder scrolls online gjorde først skikkelig suksess etter over 1 år etter lansering, og da kun fordi zenimax pøste penger inn i spillet

Lenke til kommentar

 

håper ansatt i FC leser dette: få fingeren ut av de hullene dere måtta ha de i og lag AO 2 nå!

 

Kommer aldri til å skje, tror det er ganske tydelig at MMO markedet er rimelig dødt for tia. Elder scrolls online gjorde først skikkelig suksess etter over 1 år etter lansering, og da kun fordi zenimax pøste penger inn i spillet

Jup, MMO er idiotisk dyre å lage, ESO klarte det siden de var villig til å bruke penger over lang tid og at det er konsoll versjoner, da blir markedet tre ganger større.

Om du ikke har meget god økonomi hold deg borte.

Lenke til kommentar

håper ansatt i FC leser dette: få fingeren ut av de hullene dere måtta ha de i og lag AO 2 nå!

 

Ønsker det samme, men har vel akseptert at dette aldri vil skje..

Tror fremdeles at hadde de bare laget AO2 eller i det minste oppgradert og fokusert på AO isteden for å lage alt det andre tullet, hadde de nok stått bedre nå.

 

Skulle de finne på å faktisk lage det hadde jeg hoppet rett på, lett. Tenker stadig på å laste ned AO igjen, men regner med det er rimelig dødt nå =/

Lenke til kommentar

Du skriv:

" Kvartalsresultatet endte med en omsetning på litt under 1,7 millioner dollar, ned fra 2,6 millioner dollar i samme periode i fjor. Studioet noterte et netto tap på 936 000 dollar. "

Det stemmer, for forrige kvartal, altså 2016.

Q1 2017, som blir presantert 16. Mai kjem til å vise salgsinntekter frå Conan Exiles. Conan exiles var inntjent etter 320k solgte, nå har dei solgt over 500k. :)

 

og truleg ei auke frå Anarchy Online lanseringa som var på steam for eit par veker sidan, samt relanseringa av The Secret World på steam. (anbefaller forøvrig å skrive ei sak om TSW på steam - det blir gratis å teste, med DLC)

Heisann! 

 

Du har helt rett. Vi har rettet opp dette og skrevet litt om endringen i selve artikkelen nå. 

Lenke til kommentar

Flott!

 

Jeg håper vi slipper å se flere MMORPG-spill fra Funcom nå, og at dette spillet er grunnaget for en ny vår for dem.

 

Helt enig. Å satse på MMORPG nå til dags er idioti med mindre man heter Blizzard. Det er et allerede overmettet nisje-marked.

Lenke til kommentar

Synd de ikke fikk det til bedre med Secret World, det er det mest interessante og milevis beste MMOen jeg har spilt noengang, utrolig interessant og spennende verden å utforske samt en unik og arti quest struktur hvor de nærmest oppfordret å gjøre research gjennom internett for å løse gåter hvor de faktisk har en nettleser for akkurat dette integrert i spillet.  Dessverre slapp de spillet for tidlig som de alltid gjør som førte til en upolert og buggy opplevelse for de som hoppet inn tidlig. Hvorfor funcom gjør dette gang på gang på gang vet jeg ikke men de kunne virkelig trengt å sett noe gjennom QA avdelingen sin for den gjør ikke en spesielt god jobb. Håper virkelig de klarer å redde seg innigjen å komme seg skikkelig på bena igjen da funcom tidligere har laget virkelig gode spill selv om survival spill ikke er helt opp min gate. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd de ikke fikk det til bedre med Secret World, det er det mest interessante og milevis beste MMOen jeg har spilt noengang, utrolig interessant og spennende verden å utforske samt en unik og arti quest struktur hvor de nærmest oppfordret å gjøre research gjennom internett for å løse gåter hvor de faktisk har en nettleser for akkurat dette integrert i spillet.  Dessverre slapp de spillet for tidlig som de alltid gjør som førte til en upolert og buggy opplevelse for de som hoppet inn tidlig. Hvorfor funcom gjør dette gang på gang på gang vet jeg ikke men de kunne virkelig trengt å sett noe gjennom QA avdelingen sin for den gjør ikke en spesielt god jobb. Håper virkelig de klarer å redde seg innigjen å komme seg skikkelig på bena igjen da funcom tidligere har laget virkelig gode spill selv om survival spill ikke er helt opp min gate. 

 

The Secret world var veldig interessant, men det var ikke bare "litt" uferdig dessverre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...