Gå til innhold

Komplett har avviklet flere «pick-up-points»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har alltid vært førstevalget mitt på bakgrunn av god service og enkel henting av pakker (også enkelt ved returer).
Nå forsvinner da en av de viktigste grunnene for at jeg har vært trofast til Komplett. Dermed må Komplett finne seg i å konkurrere med alle de andre butikkene utelukkende på pris.
Der er ikke Komplett best.
Blir nok vesentlig færre kjøp hos Komplett fremover...

Endret av Ligaya
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor var aldri pickup points et servicested, med en IT kompetent medarbeider eller 2 som kunne teste varene, finne feil, evt fikse de og gi de rett tilbake til kunden? PC service? Mobilfix? Samt litt utsalg av småting som er utrolig kjekt å kunne finne i en fysisk butikk når man trenger det på dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere klager på leveringstid alt fra 2 til 3 dager. For oss som bor nord for polarsirkelen er det leveringstid alt fra 1 uke til 10 dager. Så jeg stemmer for at det kommer et lager nord for polarsirkelen.

 

Det er kanskje litt mer fornuftig å plassere slike steder hvor de når flest mulig mennesker pr. senter. Hadde dere vært ivrige kunder hadde nok Komplett hatt pickup-point der også. 

Lenke til kommentar

måtte postnord brenne.

 

Ansatt i Posten mon tro?

 

Selv velger jeg heller å betale ekstra for at Postnord skal sende pakken enn at Posten gjør det gratis (som om det skulle skje) Posten lar alle pakker som ikke er sendt som ekspress over natt ligge et par dager ekstra på terminal for å sikre seg at du velger et svindyrt alternativ om det haster.

 

Har selv opplevd at pakker sendt med Postnord har vært fremme tidligere (og gratis) enn hva pakker sendt med ekspress over natt har vært.

 

Skulle (det gud forby) hende at Bring blandes inn så kan du være 100% sikker på at enten blir det feillevert eller ødelagt, gjerne begge deler samtidig, samt at personen som leverer er direkte ufin og sur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De har hatt gratis frakt en stund nå. Er dette i sammenheng med at de skal fjerne disse punktene? Isåfall så er det greit for meg, da fri frakt er en fin ting. Vil fri frakt være en permanent greie? Føler det er noe informasjon som har gått meg hus forbi

Frakt er aldri gratis.

Hvis du ikke betaler spesifikt for frakten betyr det bare at butikken har kalkulert inn nok avanse i hvert produkt for å dekke fraktkostnaden.

Personlig syns jeg butikken framstår som mer åpen og ærlig når jeg selv må betale for frakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De har hatt gratis frakt en stund nå. Er dette i sammenheng med at de skal fjerne disse punktene? Isåfall så er det greit for meg, da fri frakt er en fin ting. Vil fri frakt være en permanent greie? Føler det er noe informasjon som har gått meg hus forbi

Frakt er aldri gratis.

Hvis du ikke betaler spesifikt for frakten betyr det bare at butikken har kalkulert inn nok avanse i hvert produkt for å dekke fraktkostnaden.

Personlig syns jeg butikken framstår som mer åpen og ærlig når jeg selv må betale for frakt.

Enig i det, men en del butiker tjänar pengar på frakt och sätter priset på varan lågt för att komma högst upp i prislistan och i tillägg har ett skjult gebyr du inte ser förrän du skall betala.

Lenke til kommentar

Dere klager på leveringstid alt fra 2 til 3 dager. For oss som bor nord for polarsirkelen er det leveringstid alt fra 1 uke til 10 dager. Så jeg stemmer for at det kommer et lager nord for polarsirkelen.

Jeg har aldri klaget på 2-3 dager. Kun når de lover "samme dag hvis du bestiller før kl. 9" og man bodde i nærheten av at pickup-point. Kanskje sammenheng har betydning? Bor jeg et sted hvor det er umulig så er jeg ikke dum nok til  å trekke slike konklusjoner.

 

Hvis du sier at du skal bruke 2 dager på en oppgave og du bruker 7 da kan du forvente en misfornøyd kunde.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...