Gå til innhold

Blir bortskjemt av Komplett... ;-)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sluttet å handle på komplett etter at de ikke kunne ordne opp på skikkelig vis etter at de sendte meg brukt vare, og ikke kunne få sendt nytt innen jeg hadde bruk for den. De måtte få prosessert varen før de kunne sende ny. Ikke kunne de sende ny på kreditt i mellomtiden heller. De kunne slå av litt på prisen på den brukte varen da: 5%

Lenke til kommentar

Komplett har jeg bestilt fra i alle år, og de har aldri skuffet på levering. Varen blir som regel sendt/lagt til sending samme dag, til og med i helger! 

Jeg bestilte en harddisk forrige torsdag fra Dustin Home som er på lager, og den er fremdeles ikke levert til Posten/Bring, enda Dustin har merket den som "sendt". 

Klart man føler seg bortskjemt når man handler fra Komplett - de er jo rett og slett best på levering, og ikke minst pris :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mine erfaringer med PC-verkstedet på komplett er at det er helt håpløst, det samme gjelder egentlig de fleste mobilverksteder jeg har vært borti også.


Jeg påberegner å måtte sende inn produkter flere ganger før feil er oppdaget og faktisk reparert, og eventuelle nye skader påført under "reparasjon" også kan repareres.
Og vil du ha det gjort skikkelig må du gjøre det selv :)

Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...